نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رضایت فخری از اردوی گرجستان/ بهترین اتفاق برای آمادگی تیم بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شمشیربازان المپیکی سابر، با لغو همه مسابقات، در اردوی مشترک با ششمیربازان چهار کشور دیگر برای توکیو آماده می شوند.

خبر ورزشی - پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر، از حضور تیمش در اردوی مشترک گرجستان راضی است. اردوی ۱۰ روزه‌ای که از پنج شنبه هفته قبل با حضور تیم های روسیه، فرانسه، مصر، ازبکستان، ایران و گرجستان شروع شده است. آن هم این روزها که شمشیربازان مسابقه ندارند تا در دوئل با رقبا برای المپیک آماده شوند و باید به تمرین در اردو دلخوش باشند.

پیمان فخری سرمربی تیم ملی سابر بعد از ۵ روز تمرین تیمش در اردوی گرجستان می گوید:«بچه ها این روزها تمرینات سختی در اردوی مشترک با تیم های فرانسه، گرجستان، مصر و ازبکستان دارند. البته به جز شنبه و یکشنبه که تنها یک جلسه تمرین داشتند. این اردو، بهترین اتفاق ممکن برای آمادگی تیم تا المپیک است، وقتی هیچ مسابقه شمشیربازی، در دنیا برگزار نمی شود. آنها با تمرین روی دست شمشیربازان المپیکی چهار کشور و مسابقه درون اردویی، آماده می شوند.»

سرمربی شمشیربازی سابر که قبل از سفر به گرجستان نگران بود، اما خیالش راحت شده و می گوید:« من وقتی مسابقات بابت کرونا لغو شد، خیلی نگران بودم، اما که بچه ها ۱۰ روزی اینجا تمرین و مسابقه دارند، خیالم راحت شد. به هر حال، اردو و مسابقه بچه ها را می سازد و این اردو، آخرین تدارکاتی آنها محسوب می شود.»

او از رعایت پروتکل بهای بهداشتی در گرجستان خبر می دهد:« اینجا همه چیز تحت کنترل است. حتی روزهای اول تیم ها، روی پیست شمشیربازی پهن شده در سالن اجتماعات هتل، تمرین می کردند، اما وقتی تعداد شمشیربازان با حضور ازبکها بیشتر شد، تمرین به  سالن ششمیربازی منتقل شد و تیم ها با اتوبوس، رفت و آمد می کنند.» 
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی