نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
۰ |
۵
بازی بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهمترین بازی ما قبل از جدال با عراق دیدار با بحرین بود که در آن دیدار دو بازیکن بزرگ تیم ملی به قول معروف بازی را برایمان درآوردند.

خبرورزشی - قانون نانوشته ای در فوتبال وجود دارد که می‌گوید تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد. در همین راستا باید گفت بازی بزرگ هم بازیکن بزرگ می‌خواهد و ما در همین رقابت‌های انتخابی جام جهانی دیدیم که در بازی نسبتا سخت با بحرین - چون در خانه حریف بود - دو بازیکن بزرگ و باتجربه تیم ملی که در اروپا بازی می‌کنند بازی را به اصطلاح برایمان درآوردند.

بازی با عراق هم همین شرایط را دارد و حتی می‌توان گفت حساس‌تر است چون باید ببریم و هیچ چیز را به اگر و اما واگذار نکنیم. در این بازی هم ما نیاز به بازیکنان بزرگی داریم که باهوش باشند، عصبی نشوند و در عین حال قدر فرصت ها را بدانند.حضور بیش از ۷ بازیکن ترکیب اصلی تیم ملی در کشورهای خارجی و لژیونر بودن آنها باعث می‌شود تانسبت به بازی با عراق و پیروزی در این بازی هم امیدوار و خوشبین باشیم. ضمن این که برای چنین دیداری بازیکنان ایرانی معمولا خیلی انگیزه دارند و اهمیت مسابقه را به خوبی درک می‌کنند. 

برای هر بازیکنی با هر میزان افتخار و بازی ملی حضور در جام جهانی یک افتخار بزرگ و یک آرزوست و طبعا بازیکنان فعلی تیم ملی هم نمی‌خواهند این فرصت خوب را از دست بدهند. کار اصلی تیم ما تازه از مرحله بعد آغاز می‌شود که باید بابزرگان آسیا پیکار کنیم هرچند که دغدغه امشب ما فقط عراق است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی