قاسمی نژاد مهار نشود استقلال به دردسر می‌افتد/ رحمتی نمی‌خواهد به مجیدی ببازد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محسن یوسفی پیشکسوت استقلال گفت: اگر امین قاسمی نژاد در دیدار با استقلال همان بازیکن همیشگی باشد می‌تواند دردسرهای زیادی در خط هافبک برای تیم مجیدی به وجود بیاورد.

خبرورزشی - استقلال دوشنبه هفته آینده ۳۱ خرداد باید دیدار عقب افتاده مقابل پدیده مشهد را در استادیوم آزادی برگزار کند. محسن یوسفی بازیکن اسبق تیم‌های استقلال و پدیده در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره دیدار پیش روی استقلال حرف زد.

شرایط استقلال را چطور ارزیابی کردید؟

متاسفانه استقلال در این چند فصل فراز و نشیب های زیادی داشته است. زمانی که فرهاد مجیدی هدایت تیم را در دست گرفت در ۳،۴ بازی اول نتایج خوبی به دست آورد و وقتی به آسیا رفت نتایج درخشان‌تری کسب کرد اما در بازگشت از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیمش خوب کار نکرد و به نوعی از کورس قهرمانی عقب افتاد. هر چند در جام حذفی امیدهایش هنوز برای قهرمانی زنده است.

تیم پدیده را در این فصل چطور دیده اید؟

تیم مشهدی برخلاف فصل های گذشته که همراه با رضا مهاجری و یحیی گل محمدی همواره در جمع سه، چهار تیم‌ بالای جدول در کورس قهرمانی و کسب سهمیه بود این فصل در پایین جدول برای بقا تلاش می‌کرد.

اما این تیم در حال حاضر در رده هشتم است؟

قبول دارم! اما تیم پدیده در همه سال‌های اخیر نتایجش به مراتب بهتر از این فصل بود و این تیم تا قبل از چند بازی آخر نتایج خوبی نمی گرفت و با تیم‌های پایین جدولی رقابت می کرد. با این حال این تیم نشان داده با مهدی رحمتی سعی دارد یک فوتبال هجومی و زیبا را ارائه کند.

بازی استقلال و پدیده را چطور پیش بینی می‌کنید؟

قطعا بازی سختی پیش روی هر دو تیم است. تیم پدیده در این فصل نشان داده روبروی رقبای صاحب‌نام نتایج بهتری کسب کرده است. به همین خاطر قطعاً برای استقلال دردسر ایجاد می‌کند.

اما این تیم دور رفت در خانه مقابل استقلال شکست خورد؟

در آن بازی استقلال از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد، در حالی که موقعیت های تیم پدیده به مراتب بیشتر و خطرناک تر بود. رحمتی نمی خواهد به مجیدی ببازد و برای همین خیلی انگیزه دارد.

حضور امین قاسمی نژاد در تیم پدیده با توجه به صحبت‌های مطرح شده درباره استقلالی شدنش چه شرایطی را ایجاد خواهد کرد؟

حتماً شاهد بازی خوبی از قاسمی‌نژاد خواهیم بود. او می‌خواهد شایستگی هایش را به کادر فنی و هواداران استقلال اثبات کند. برای همین اگر صد در صد توانش را بگذارد حتما برای استقلال مشکل ساز می شود. فکر می کنم خط هافبک استقلال باید برای مهار قاسمی نژاد و مهربان تدابیر ویژه ای بیاندیشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    کیسه کش ها قاسمی نژاد مهار شده است مثل حنیف هدیه لاستیک فروش هم هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی