نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
۰ |
۰
تیم هاکی زنان ایران به دنبال سکوی آسیایی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اولین مرحله اردوی تیم ملی هاکی بانوان برای حضوردر مسابقات قهرمانی آسیا با حضور ۲۸ بازیکن تشکیل شد رو فردا به پایان می‌رسد.

خبرورزشی - نیلوفر عبدی، سرمربی تیم ملی هاکی با به پایان رسیدن اردوی تیم ملی می‌گوید: «هدف اصلی تیم ملی در مسابقات سالنی آسیا ایستادن بر روی سکوی این بازی‌هاست. تیم از سال ۱۳۹۸ دیگر در مسابقه‌ای شرکت نکرده است و با شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه‌ریزی‌ها برهم ریخت تا اینکه شرایط بهتر شد و با مجوز ستاد کرونا و با شرایط قرنطینه و دستورالعمل‌های بهداشتی برای ملی پوشان تمرینات را شروع کردیم. تا آبان ماه هشت مرحله اردو در نظر گرفته‌ایم که دو اردوی اول ارزیابی بازیکنان است. ضعف‌های تکنیکی را برطرف می‌کنیم و ساختار دفاعی و حمله و آمادگی جسمانی را تشریح می‌کنیم. بعد از اردوی دوم بازیکنان را انتخاب کرده و در اردوی هفتم ترکیب تیم مشخص می‌شود.»

سرمربی تیم ملی درباره مسابقات آسیایی می‌گوید: «این رقابت‌ها آبان ماه برگزار می‌شود که البته میزبان آن مشخص نشده است و مسابقات سالنی آسیا هم اسفند ماه انجام می‌شود. ما نیز آبان و اسفند ماه دو مسابقه برون مرزی در پیش داریم. خدا را شکر طبق برنامه اردو آغاز شده و هدف ما این است که از لحاظ رنکینگ بالاتر رفته و روی سکو قرار بگیریم. می‌خواهیم شرایط بهتر باشد و حتما برای روی سکو رفتن تلاش می‌کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی