نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جزئیاتی از ضرر ۴ میلیارد دلاری رونالدو به کوکاکولا/ تأثیر CR7 روی یک سهام مهم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنار گذاشتن بطری های نوشابه در کنفرانس مطبوعاتی از سوی کریستیانو رونالدو تبعاتی عجیب و ضرری هنگفت را برای سهام شرکت معتبر کوکاکولا به همراه داشته است.

خبرورزشی – کریستیانو رونالدو که در جریان بازی با مجارستان درخشید و 2 گل زد، قبل از شروع این بازی جنجالی به راه انداخت که تبعات آن همچنان ادامه دارد.

فوق ستاره پرتغالی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی، دو بطری نوشابه برند کوکاکولا را که روی میز کنفرانس گذاشته بود، برداشت و با ناراحتی آن را کنار گذاشت و به همه توصیه کرد که آب بنوشند. رونالدو پیش از این هم بارها در مورد اینکه از نوشیدنی‌های حاوی قند و همچنین نوشیدنی‌های الکلی متنفر است صحبت کرده بود.

اما حرکتی که رونالدو در کنفرانس مطبوعاتی انجام دارد برای کوکاکولا گران تمام شد، خیلی گران، چیزی حدود ۴ میلیارد دلار! روزنامه اسپانیایی «مارکا» در گزارشی به بررسی ارزش سهام کوکا کولا قبل و بعد از اقدام رونالدو پرداخت.

طبق این گزارش ارزش سهام کوکا از ۲۴۲ میلیارد دلار به ۲۳۸ میلیارد دلار کاهش یافت و این یعنی سقوطی ۶٫۱ درصدی برای کمپانی بزرگ آمریکایی. ارزش هر سهم کوکا در ساعت ۳ بعدازظهر دوشنبه و قبل از شروع کنفرانس مطبوعاتی پرتغال ۱۰٫۵۶ دلار بود اما بعد از این کنفرانس قیمت هر سهم ۲۲٫۵۵ دلار شد. هنوز کمپانی کوکاکولا و همچنین یوفا هیچ واکنشی به این مورد نشان نداده‌اند. کوکا از سال ۱۹۸۸ اسپانسر و شریک تجاری جام ملتهای اروپا به حساب می‌آید.

جالب اینکه رونالدو قرارداد تبلیغاتی با پپسی رقیب دیرینه کوکاکولا دارد و خیلی ها این حرکت او را به قراردادش با پپسی ربط داده‌اند هرچند که طرفداران رونالدو این کار او را مواد به حساسیت بالای او به تغذیه سالم مرتبط می‌دانند. هنوز پپسی هم در این مورد هیچ واکنشی نداشته و حرکت رونالدو را بازتاب نداده است.

ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Roojaa IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    شما رو به خدا، وقتی اعداد اعشاری تایپ میکنید، عددهای قبل و بعدازممیزرو پس و پیش نکنید،
  • مانی IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    الان ۲ روز همه از کوکا کولا میگن . بنظرتون این یعنی چی؟ در علم تبلیغ بهش میگن موفقیت فروش.
  • ورزشی IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    ضد تبلیغی که تبدیل به بهترین تبلیغ شد
  • ثنا IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    نوشابه خیلی بد است و من بخاطر ضرر نوشابه آن را نمیخوردم.و زنان و مردان نوشابه نخورید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی