نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
مجارستان – فرانسه؛ قربانی بعدی خروس‌ها
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فرانسه در پی این است که مجارستان را هم شکست دهد و اولین تیم صعودکننده از گروه مرگ باشد.

خبرورزشی - امروز در ورزشگاه پوشکاش‌آرنای شهر بوداپست از ساعت ۱۷:۳۰ مجارستان در دومین دیدارش از گروه F رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به مصاف فرانسه خواهد رفت.

مجارستان؛ آخر نشو

دوره قبلی مجارستان در گروه خوبی قرار گرفته بود و در نهایت هم صدرنشین شدند، اما این دوره در همان گام نخست شکست بدی خوردند و قطعاً دیدار با فرانسه و آلمان از اولین بازی‌شان هم سخت‌تر خواهد بود. مجارستان تا اواخر بازی مقابل پرتغال خوب مقاومت کرد، ولی خیلی راحت از هم پاشید. مارکو روسی اعتراف کرد تهاجمی کردن تاکتیک تیمش باعث شده شکست بخورند. قطعاً در نبرد امشب مقابل فرانسه بازی بسته را مثل اکثر دقایق دیدار با پرتغال امتحان خواهند کرد. بازگشت برای مجارستان چندان آسان نیست، ولی حداقل این که دوست ندارند در گروه‌شان آخر شوند.

فرانسه؛ فقط به جام فکر کن

خروس‌ها در اولین بازی یکی از سخت‌ترین چالش‌های‌شان را با موفقیت پشت سر گذاشتند. دیدیه دشان مقابل آلمانی که در خط حمله عناصر خوبی داشت بی‌گدار به آب نزد و تیمش را با تاکتیک تهاجمی وارد زمین نکرد. فرانسه حالا با کسب ۳ امتیاز از مهم‌ترین دیدار در نزدیکی صعود است. طبیعتاً کسب پیروزی مقابل مجارستان برای‌شان نباید سخت باشد، ولی دشان هم باید مراق باشد تیمش غافلگیر نشود. فرانسه بازی‌های بزرگ‌تری پیش‌رو دارد و خیلی‌ها از قهرمانی این تیم گفته‌اند. با این حال فعلاً در ابتدای مسیر هستند. خروس‌ها به جام و تلافی ناکامی دوره قبل فکر می‌کنند.

آخرین جدال
مِی سال ۲۰۰۵ آخرین دیدار دو تیم برگزار شد که فرانسه ۲ بر یک برد. سیسه و مالودا برای فرانسه و کرِکِس برای مجارستان در آن دیدار گل زدند.

آمار بازی
۲۲) فرانسه ۲۲ مرتبه مقابل مجارستان قرار گرفته که جالب است بدانید ۱۲ بازی را باخته، ۸ مرتبه پیروز شده و ۲ مرتبه به تساوی رسیده است.
۴۵) با وجود این که بردهای مجارستان مقابل فرانسه بیشتر است، ولی آخرین بردشان به سال ۱۹۷۶ در دیداری دوستانه برمی‌گردد.
۳) مجارستان دوره قبلی از مرحله گروهی فراتر رفت. ۲ دوره قبل از آن هم با شرکت ۴ تیم یورو برگزار می‌شد و در نیمه‌نهایی حضور داشتند. در واقع هیچ‌گاه در مرحله گروهی حذف نشده‌اند.
۲) فرانسه با ۳ امتیاز بازی مقابل آلمان به صعود نزدیک شد. این تیم در ۹ حضور فقط ۲ مرتبه در مرحله گروهی حذف شده.
۰) کریم بنزما و کیلیان امباپه، ستاره‌های خط حمله تیم ملی فرانسه تابه‌حال در جام ملت‌های اروپا گل نزده‌اند.

مصدومان و محرومان
دومینیک سوبوسلای، ژولت کالمار و رولاند شالای مصدومان مجارستان هستند که البته شاید شالای به این بازی برسد. فرانسه محروم یا مصدومی ندارد.

ترکیب احتمالی دو تیم
مجارستان:
گولاچی، بوتکا، اوربان، آتیلا سالای، لورنچیچ، فیولا، آدام سالای، شالای
فرانسه: لوریس، پاوار، واران، کیمپمبه، هرناندس، رابیو، کانته، پوگبا، گریزمن، بنزما و امباپه

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی