جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸
۴ |
۳
پرسپولیس با سوت‌های داور سوپرجام نباخته است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی صفایی در ادوار لیگ برتر ۷ بار برای پرسپولیس سوت زده که سرخپوشان در هیچکدام نباخته‌اند.

خبرورزشی - تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در شرایطی ۳۰ خرداد بازی سوپرجام فوتبال ایران را برگزار می‌کنند که علی صفایی به عنوان داور این بازی انتخاب شده است.

این داور سوت‌های خوش یمنی برای پرسپولیس زده به نحوی که سرخپوشان تا کنون با قضاوت او رنگ شکست را ندیده‌اند. صفایی در ادوار لیگ برتر۷ بار برای پرسپولیس سوت زده که سرخ‌ها در ۵ بازی به پیروزی رسیده و در ۲ بازی نیز تن به تساوی داده‌اند.

اولین قضاوت او برای پرسپولیس در لیگ برتر هفدهم بود که سرخپوشان در مصاف با پیکان به برتری ۳ بر یک دست یافتند. در لیگ هجدهم هم صفایی بازی پرسپولیس با سپیدرود رشت را سوت زد که این بازی نیز با برتری یک بر صفر تیم تهرانی به پایان رسید.

در لیگ نوزدهم صفایی سه قضاوت برای پرسپولیس داشت که سرخ پوشان در این سه دیدار مقابل شهر خودرو به برتری ۳ بر یک و پارس جنوبی جم به برتری یک بر صفر دست یافتند و در مصاف با ماشین سازی تبریز هم تن به تساوی بدون گل دادند.

در لیگ بیستم هم صفایی دو بار برای پرسپولیس سوت زده است که برتری ۲ بر یک پرسپولیس مقابل ماشین سازی و تساوی یک بر یک مقابل پدیده ماحصل این دو قضاوت بوده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    الان پرسپولیس تو این ۵ فصل کلا چندبار باخته مگه!!!
  • حرف حساب IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    امارتون کاملا درسته ولی جک نگید پرسپولیس 6 ساله که با تمام وجودش میاد برای بردن و با فوتبال بازیاشو میبره چه اسیا چه ایران، الانم چه این داور چه هر داوری باشه پرسپولیس با تمام وجودش میاد ببره ضمنا کیفیت پرسپولیسو زیر سوال نبرید
  • گرگانی IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    مگه پرسپولیس تو این سالها چنتا باخت داشته خخخخخ این فصل فقط المنیوم شکست مون داده اونم در غیاب مدافعین مون
  • اس اس تیم مردمی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    جک میگی خبر ورزشی خوش یمن وبدیمن کدومه اخه لنگ مدیون همین داورا هست چندساله که با سوت همین داورا به نوایی رسیده اند کدام داور سراغ دارید که تو این چند سال حتی یک اوت هم به ضررشان گرفته باشه ولی درعوض بازیکن لنگ در خونه شون زمین میخورد برای تیمش پنالتی میگرفتند .ودرمقابل برای کدوم تیم مقابل لنگ پنالتی گرفتند یعنی واقعا تو این چندسال حتی یک پنالتی هم اتفاق نیفتاده .درکدام بازی تیمها مقابل لنگ سراغ دارید که بازیکنها وسرمربی تیم اون تیم از ناداوری ننالیده باشد پس حق وانصاف اینه که این جامهای اسنپی را به صاحبان اصلیشون برگردانند تا عدالت رعایت بشه .یک قهرمانی پاک ارزشش خیلی بیشتر از صدتا جام ناپاک هست .به امید var

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی