نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
پاسخ غیرمنتظره پرسپولیس به تیم پرتغالی/ اصراری به جذب مغانلو نداریم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس با هر رقمی راضی به جذب شهریار مغانلو بازیکن تیم سانتاکلارا نخواهد بود.

خبرورزشی - در حالی برخی رسانه‌ها به مذاکره باشگاه سانتاکلارا و باشگاه پرسپولیس و البته پیشنهاد ۶۰۰ هزار دلاری پرتغالی‌ها به پرسپولیس برای تمدید قرارداد با مغانلو اصرار دارند که هیچ مذاکره‌ای بین طرفین صورت نگرفته و هنوز باشگاه پرسپولیس نظر مساعد خود را در مورد شهریار مغانلور به سانتاکلارا ارائه نداده است.

طرفداری در این خصوص نوشت: واقعیت ماجرا این است جعفر سمیعی با استفاده از تجربه خوبی که در مورد انتقال ترابی به دست آورد، تا به امروز درخواست خود را برای تمدید قرارداد با مغانلو اعلام نکرده است.

سمیعی با اطلاع از این که اگر باشگاه سانتاکلارا متوجه اصرار باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با مغانلو شود، رقم بالایی را برای رضایت نامه درخواست خواهد کرد، تصمیم گرفته تا پایان فصل هیچ مذاکره‌ای با پرتغالی‌ها نداشته باشد.

سیاستی که در مورد مهدی ترابی جواب داد و سمیعی در آن مقطع به باشگاه قطری اعلام کرد چندان برای جذب ترابی اصرار ندارد و بر اساس همین مذاکرات توانست رضایت نامه ترابی را با کمترین مبلع دریافت کند.

حالا آخرین خبرها حکایت از آن دارد باشگاه پرسپولیس با مغانلو صحبت کرده و مغانلو هم تمایل خود را برای ادامه همکاری با پرسپولیس به صورت شفاهی اعلام کرده است. در همین راستا باشگاه پرسپولیس منتظر است بازی های باقی مانده جام حذفی و لیگ به پایان برسد تا پس از آن زمانی که باشگاه سانتاکلارا در مورد مغانلو و ادامه همکاری به پرسپولیس اعلام کرده بود، مدیران پرسپولیس هم اعلام کنند در صورت به صرفه بودن او را جذب خواهند کرد.

به هر ترتیب سیاست باشگاه پرسپولیس برای جذب مغانلو سیاستی مشخص است و بر اساس همین سیاست هیچ مذاکره‌ای با باشگاه پرتغالی انجام نشده است.

حالا مشخص نیست دلیل اصرار برخی رسانه ها به مبلغ ۶۰۰ هزار دلار برای صدور رضایت نامه مغانلو چه می‌تواند باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    برانکو ایوانکوویچ دفاع تیم پرسپولیس را افسانه ای کرد کاری که هیچ مربی دیگری نتوانست بکند ودر واقع پس از امدن برانکو بود که قهرمانیهای بی امان ومثال زدنی پرسپولیس اغاز شد
  • محمدی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    هستند کسانی که کاسه داغ ترازآش شده والکی قیمت بازیکنان رابالا میبرند.
  • علی IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    بهتر است کار را به خود مغانلو بسپارند
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    شهریار عالیه ایشالا خودش کمک میکنه که بمونه
  • مانی IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    برانکو هم برای دفاع و هم هافبک و هم حمله برنامه داشت در واقع کاملترین مربی بود . در عین حال که دفاع پرسپولیس محکم و افسانه ای بود هافبک ها کلی موقعیت گل میساختن . مقایسه کنید با تیم کیروش که 11 نفره دفاع میکرد و فقط یک بازی حمله کرد و 3 گل از ژاپن خورد
  • گرگانی IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    یکی از فرق های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و هواداراش اینه .توی باشگاه پرسپولیس هوداران فشار ده برابر نمیارن واسه اینکه باشگاه با یه بازیکن قرار داد نجومی ببنده هوادارای پرسپولیس به خوبی درک کردن باید بزارن باشگاه کار خودشو انحام بده ولی استقلایا بیراه رفتن والان قرار داد نجومی بعضی بازیکنان شون حسابی داستان شده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی