کی‌روش دیگر هیچ چیز به فوتبال ایران اضافه نمی‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نصرتی مدافع تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان می‌گوید حفظ دراگان اسکوچیچ باید از اولویت‌های فدراسیون فوتبال باشد؛ چرا که این نتایج درخشانی با تیم‌ملی کسب کرده است.

خبرورزشی - محمد نصرتی که در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۰۶ با گلزنی مقابل بحرین باعث صعود تیم ملی به جام جهانی شد در خصوص آخرین وضعیت کارفنی تیم ملی گفت: به اعتقاد من کارنامه اسکوچیچ بسیار خوب و قابل توجه است حتم دارم که تیم ملی با این مربی کم حاشیه می‌تواند در مرحله دوم مقدماتی موفق عمل کند و راهی رقابت‌های جام‌جهانی گردد.

نصرتی افزود: بازی‌های با کیفیت و خوبی را از تیم ملی فوتبال فوتبال در زمان اسکوچیچ شاهد بودیم. در چند دیدار به دلیل شرایط آب و هوایی بحرین و استرس ناشی از بازی‌ها، بازیکنان هماهنگی لازم را نداشتند اما در مجموع، اسکوچیچ عملکرد ایده آلی در تیم ملی فوتبال ایران داشت. هر تیمی به سبک‌ خاص خودش بازی می‌کند و نمی‌تواند از سرمربی خرده گرفت که چرا تیم خوب بازی نمی‌کند و یا چرا در یک بازی عملکرد خوبی دارد، اما در یک بازی ضعیف است. اسکوچیچ در کار خود انعطاف دارد و این نگرش مثبتی است.

وی در پایان گفت: شخصاً دوست ندارم که کارلوس کی‌روش به فوتبال ایران برگردد چرا که او دو دوره مربی تیم ملی بود و به اعتقاد من دیگر چیز تازه ای ندارد که وارد فوتبال ایران کند و تیم ملی نیاز به تفکرات جدید داشت و حالا با اسکوچیچ به خواسته خود رسیده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    اسطوره لنگ ،حتما دلالکو اضافه میکنه؟راستی از دیگر اسطوره حماسه ساز لنگ یعنی شیث چه خبر؟
  • حمید علوی US ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    تو برو پیش شیث وسلام شاه فرهاد را بهش برسون
  • علی IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    این میگه کیروش چیزی نداره اضافه کنه ولی اسکوچیچ داره! دستیار فرگوسن و سرمربی پرتغال چیزی نداره اما مربی خونه به خونه بابل داره!!! تغییر نسل تیم ملی رو کیروش انجام داد وگرنه که سال نود ستاره تیم ملی غلامرضا رضایی بود که!
  • حسین IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    حسادت مربی های ایرانی رو نابود کرده، میدونن کیروش یه سر و گردن ازشون بالاتره، کیروش نزدیک یک دهه تو فوتبال ایران بود ، تعداد کل باخت های تیم ملی به اندازه انگشت های یک دست نمیشه، یه باخت به لبنان، یه باخت به ازبکستان، یه باخت به ژاپن، جالبه بعضی ها با این سه تا بازی اسکوچیچ که اتفاقا با تیم آماده شده کیروش انجام شده به این نتیجه رسیدن که اسکوچیچ بهتره ، حقیقت اینه که تیم ملی امروز هم تیم کیروشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی