حمله تند فرهاد مجیدی به مدیرعامل استقلال؛ خجالت بکش/ آقای معاون وزیر؛ چرا دست از سر استقلال برنمی‌داری؟/ می‌خواهند من را قربانی کنند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی استقلال انتقادات شدیدی نسبت به مدیرعامل این باشگاه و معاون وزیر ورزش مطرح کرد.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی در پیامی با عنوان «اظهارات فرهاد مجیدی درباره شرایط اسفناک باشگاه استقلال» توضیحاتی ارائه داده که مشروح صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

مدیرعامل، مجری اوامر وزارت است

در جلسه هیات مدیره هفته قبل تصمیمات خوبی گرفته شد، اما در عمل تاکنون هیچکدام اجرا نشده است. ظاهرا در استقلال، مدیرعامل مسؤول اجرای مصوبات هیات مدیره نیست و فقط مجری اوامر وزارت ورزش است.

این مسؤولان خجالت هم نمی‌کشند

سر تا پای این باشگاه را نابلدی و ناتوانی فرا گرفته، اما هیچ مسؤولی به فکر نیست. خجالت هم نمی‌کشند. برای یک ام. آر.آی ساده که هزینه‌اش به یک‌ میلیون تومان هم نمی‌رسد، مدیریت خبر می‌دهد که پول ندارد.

مرادمند نگران است بازداشتش کنند

فرشید اسماعیلی از ابتدای فصل تا الان درصد کمی دریافتی داشته و به باشگاه اخطار رسمی داده و می‌گوید مشکلات زیادی دارد و نمی‌تواند تمرین کند. رشید مظاهری به دلیل همین مسائل شرایط مناسبی ندارد. مرادمند به دلیل بدقولی باشگاه چکش برگشت خورده و نگران است که سر تمرین بازداشتش کنند.

هتل آکادمی پذیرای ما نیست

برای بازی شهرخودرو هتل آکادمی پذیرای ما نیست، چون بدهکاریم. دیاباته هنوز نیامده و اخبارش را حتما شنیدید. یعنی قرار بود سه هفته تمرین خوب کنیم، اما آنقدر بحران و مشکل وجود داشته که حد ندارد. بعضی مشکلات را هم نمی‌توانم بگویم، چون خجالت‌آور است. با این وجود با بازیکنان صحبت کردم و آنها فقط به خاطر هواداران استقلال و لطفی که به من دارند، در حال تحمل این شرایط خیلی سخت هستند.

از حالا به دستیار ایتالیایی می‌گویند پولت را نمی‌دهیم!

برای قرارداد دستیار ایتالیایی به من می‌گویند باید بندی در قراردادش باشد که حق شکایت به دادگاه کاس را نداشته باشد! یعنی از همین روز اول به طرف مقابل پالس می‌دهند که پولت را نمی‌دهیم و حق شکایتم نداری! خب چرا خیالشان را راحت نمی‌کنند و یک کلام نمی‌گویند که نمی‌خواهیم این کار را انجام بدهیم؟

آقای علی‌نژاد، چرا دست از سر استقلال برنمی‌داری؟

این همه مصیبت در باشگاه وجود دارد و آقای مددی عین خیالش نیست و فقط منتظر دستور بالادستی‌هاست! آقای علی‌نژاد، چرا دست از سر استقلال برنمی‌داری؟ قبلا هم گفته‌ام آقایان مأموریت داشته‌اند که استقلال را به یک تیم معمولی تبدیل کنند. بی تعارف باید بگویم که پشت این مشکلات توطئه‌هایی وجود دارد و عمدا می‌خواهند شرایط روز به روز بدتر شود.

می‌خواهند من و شاگردانم را قربانی کنند

نقشه آقایان این است که آنقدر معطل ‌کنند تا بازی‌ها شروع شود و نتیجه این شرایط اسفناک در نتایج بازی‌ها مشخص شود و آن موقع با کمک باندهای مخرب می‌خواهند آدرس انحرافی بدهند و من و شاگردانم را قربانی این همه بی‌کفایتی بکنند.

ما را در شرایط آچمز قرار دادند

وقتی نمی‌توانید یا بلد نیستید، چرا صندلی مدیریت استقلال را رها نمی‌کنید؟ استقلال برای شما چه دارد که حاضرید همه این اعتراض‌ها را تحمل کنید و بمانید؟! واقعا همه ما را در شرایط آچمز قرار دادند. مدیری که حاضر نیست برای یک میلیون تومان دست به جیب شود، چرا باید مدیر استقلال باشد؟ چرا باید آبروی همه ما در گروگان این افراد باشد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هفت تیرکش معروف IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    شیوه انتخاب مدیرعامل تو استقلال اینطوریه که هر شیرین عقلی که رو دست دولت باد کرده و نزدیک دوران بازنشستگیه رو میگن بیا بشو مدیرعامل استقلال! وگرنه کدوم آدم عاقلی باشگاهی با ۳۰ میلیون هوادار رو میده دست امثال افتخاری افشارزاده و فتحی و مددی که بدترین دوران تاریخ باشگاه استقلال رو رقم بزنن؟! شاهکار این آدما بعلاوه سعادتمند باعث شده استقلال ۸ ساله قهرمان لیگ نشه!!!
    • نادی اللنگ الحکومتی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      دقیقا زدی تو خال.. مددی به هیچ عنوان برکنار نمیشه چرا؟ چون رفیق علی نژاده.. هواداران و پیشکسوتان و بازیکن ها و مربی میگن مددی برکنار بشه ولی برکنار نمیشه چون مورد حمایت سلطانی فره. اصلا شما امکانات تمرینی دو تیم رو مقایسه کنید تا متوجه حرفم بشید. اگه استقلال هم میتونست تو بهترین کمپ ایران تمرین کنه مشکلی نبود
    • دامون IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      دقیقا یکسال پیش، روزی ده تا کامنت گزاشتم همینجا و توی پیج شخصیم، از اطلاعاتی که بهم میرسید و یه سری روابطی رو که توی باشگاه میدیدم! ده ها بار هشدار دادم ولی نمیدونم چرا تا اسم آقای علی نژاد رو می آوردم اون زمان نصف کامنت هام عدم نمایش میخورد! اگر قرار به کد دادن باشه! آقای علی نژاد به همراه آقای خلیل زاده قرار بود قیمت برند باشگاه رو به کمترین حد خودش برسونن و باشگاه رو واگذار کنن به شخصی با مشخصات( غ.ر.آ )! قرار بود باشگاه تا مرز انحلال کشیده بشه تا شرایط واگذاری تسریع پیدا کنه!! از همون زمان پیدا کردن و میدون دادن به مدیران که سابقه بی کفایتی و ویرانی داشتن آغاز شد، استاد علی نژاد هنوز هم ول کن ماجرا نیست و مددی دقیقا مشق ایشون رو مینویسه! پیشکسوتان باشگاه هم هرکدومشون فقط به دنبال سهم خواهی و منافع خودشون هستن و تا سودی نداشته باشه براشون خودشونو خراب نمیکنن! تا هوادارای استقلال یه تجمع درست و حسابی نگزارن تا علی نژاد جوابگو نباشه! شرایط از این هم بدتر خواهد شد و مددی تا روز آخر کارش کنار برو نیست و تا روز آخر موندنش قراره تو کار استقلال بگذاره!! هوادار محترم لطفا اگر استقلال برات ا
    • حقگو IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      دوست عزیز من به تو حق میدم که تیم محبوبت همیشه دست افراد شیرین عقل افتاده که براب دیده شدن و محبوب شدن در برابر بازیکنان زیاده خواه تسلیم میشدند و با قراردادی دو سه برابر ارزش واقعیش قرارداد میبست چرا از مسئولین باشگاه خواستار اعلام و رویئت قراردادها نیستید تا نشتی باشگاهتون ببینید
    • سینا IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      وقتی پول نیست مدیر عامل چیکار باید بکنه ؟ جناب مجیدی بجای نق زدن بگو از کجا پول تامین بشه ؟ یک روز میگی اسپانسر همه تعهداتشو انجام داده و چند روز بعد میگی اسپانسر پول نمیده . یک روز میگی مربی خارجی رایگان درمیاد چندروز بعد میگی مددی برای مربی ایتالیایی پول نمیده بلاخره کدوم حرفتو قبول کنیم .باور کن مردم عقل و شعور و حافظه دارن نگاه به چندتا هوادار نوجون تو مجازی نکن که مدام هیاهو میکنن . اینکه نمیشه هر بریز و بپاشی که دستور میدید سریعا تامین هزینه و اجرا بشه . آقای مجیدی شما که از روز اول شرایط رو میدونستی
    • مهرداد IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      باهر بازیکنی که خواستید ، بالاترین قرارداد رو بستین . پرسپولیس پول رضایت نامه نادری رو نداشت ولی استقلال سریع جذبش کرد . 200 هزار یورور معادل 6 میلیارد حق جذبش بود و 4-5 میلیارد هم خودش از ارمان زمضانی و بقیه هم بگذریم . الانم موقع حساب پس دادن چرا دلاد و هوار میکنید .
    • #دادگاه نامدیران وزارت ورزش IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      استقلال امانت مردم به دست وزارت ورزش بوده چه مسعود سلطانیفر چه علی نژاد و هر معاون و مدیری باید حد و حدود و جایگاه و حقوق و مسئولیتشان را بدانند و بیش از این پایشان را از گلیم شان درازتر نکنند فکر نکنند که اگر فلان نماینده یا فلان مقام پشت شان است هر کاری که دلشان بخواهد میتوانند انجام بدهند ما مردم طاغوت بزرگ را شکستیم و در زباله دانی تاریخ انداختیم پس ادای طاغوت کوچولوهارا در نیاورید که حوصله اش را نداریم در محاسبه هایتان دقت کنید استقلال فقط یک تیم فوتبال نیست همانطور که فوتبال و ورزش فقط یک بازی ساده نیست استقلال مکتب و فرهنگ و اصالت فوتبال ایران است استقلال یا تاج کبیر قبل از تاسیس فدراسیون فوتبال ایران به دنیا آمد و تاسیس شد پس چشمهایتان و گوش هایتان را کاملا باز کنید و خود را مقابل میلیونها هوادار آبی پوش قرار ندهید
    • مانی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      یه پیشنهاد به مجیدی رقم قرارداد و آپشنای و پاداش بازیکنان استقلال رو اعلام کن
    • حمید علوی CA ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      دوستان؛ مگه نمیگفتن ‌‌مگه قرار نبود پول مربی ایتالیایی رو آقای نامداری بده؟ پس چرا الان میگن که هیات مدیره گفته فلان بند در قراداد باشه وگرنه قراداد نمیبندبم؟! یعنی دروغ میکفتن که اندازی پول ایشون رو‌ که اتفاقن خیای هم کم و‌ ناچیز هست! رو میده و ایشون میاد؟!
  • Blue Love IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    فرهاد مجیدی کاملا درست میگه. چرا سلطانی فر یکبار نیمد چهارتا پیشکسوت باسواد و درست حسابی مثل هادی طباطبایی رو مدیر استقلال کنه؟ مشکل استقلال اینه که هیچوقت شایعاتش به حقیقت نمیرسن. مثلا 3 ساله میگن امید ابراهیمی میخاد بیاد استقلال ولی هیچ که هیچ تا وقتی به حقیقت نرسن و بازیکن لژیونر نگیریم، استقلال درست نمیشه
  • مافیای قرمز IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    خدا وکیلی اگه این اتفاقات تو پرسپولیس میفتاد چی میشد؟ قسم میخورم به هفته کشیده نمیشد که مدیرعامل رو برکنار میکردن. الان استقلال 6 ماهه داره روز به روز وضعش بدتر میشه ولی هیچکس به فکر نیست.
    • امیر IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      جناب مجیدی از این بورس ها بیا بیرون همه میدونن دنبال چه داستانی هستی... خیلی کارت درست تمام قرارداد ها رو رسانه ای کن
  • ع IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    آقای سلطانی فر ، آقای علینژاد، شما رو به هرکی که میپرستین دست از این تخریب استقلال بردارین. هواداران تیم تو این 4 سال خون به جگر شدن. بسه دیگه
  • آنتی دروغگو! IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    اگه این مدیر تو لنگ بود با یه مصاحبه گلممد، یارو کله پا میشد. همونطوری که رسول پناه رو کله پا کرد.ولی چون رفیق مدیران وزارته هیچکس حریفش نمیشه
  • لنگ ورزشی IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    خدایا بسه دیگه. تا کی ما باید از دست این مدیران نالایق بی کفایت زجر بکشیم؟ چرا اهیچ کس صدای ما رو نمیشنوه؟؟
    • گلکار IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      مجیدی داره کارما پس میده آخر عاقبت زیرآب زنی همینه همینه خیلی جناب مجیدی دلت واسه تیم می تپه قرارداد بازیکن هایی که از 2 میلیارد رسیدن به 15 میلیارد رو کن تو چرا فقط واسه مدیرها ادعا داری چرا بازیکن تیمت رفته دبی عشق حال همش هم کلیپ میفرست جرات نداشتی برش گردونی مگر تیم استقلال بازی نداره
  • فوتبال پاک IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    آقایون وزارتی، خجالت بکشین. حیا کنین. دیگه تشت رسوایی شما زمین خورده. خدا هر کسی که استقلال رو به این روز انداخت لعنت کنه.
    • حمید علوی CA ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      فوتبال پاک جان در مورد نفرین و‌ لعنتی که به مسببین این وضعیت استقلال انداختی، برا اینکه لعن و نفرینت آدموس پیدا کنه بنده به زعم خودم مسببین رو بهت معرفی میکنم ؛ ۱) اپین مسبب این شرایط بخشی از هوادران خطی، و یا ناآگاه و یا بدون قدرت تحلیل هستن ۲) مدیران کارنابلد که اگر پول زیادی زیر دستشون باشه ضعفهای حرفه ایشون و گندکاریهاشون پوشیده میمونه ولی اگر پول خرواری نباشه نمیتونن پای یه مرغ رو از هم باز کنن ۳) کسانیکه پول در کانالهای هواداری و… خرج کردن ‌و تا تونستن از بیرون آرامش تیم رو به هم زدن تا بیان و سرشته ی کار و دلالی قراداد رو دست بگیرن. پانوست اینکه مقصرین گروه دوم و سوم فقط در شرایطی قادر به بقا بودن و هستن که مقصرین گروه اول وجود داشته باشن. یعنی اکر ما هوادارای عاقل و آگاه و با هوش و غیر خطی و خودفروخته نداشتیم هرگز کار به اینجا نمیرسید چون جامعه و مخاطب آگاه، مدیر و‌مسئول به درد نخور رو دفع میکنه و امکان رشد و برنامه ریزریزم فتنه انگیزی و دزدی و کج کاری بهشون نمیده.
  • نون خ IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    این آقایون هنوز فکر میکنن مردم نفهمیدن تو این چهار سال به استقلال چی گذشته؟ در خفا و سکوت هر کاری خواستن با استقلال کردن و درمقابل همه حمایتشون رو از تیم حکومتی انجام دادن. اونوقت میگن ما تو زمین حرفمون رو میزنیم.
  • بنده خدا IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    یکی به این مدیران بگه دیگه کاری مونده که با استقلال نکرده باشین؟ کسانی که با 40 میلیون هواداری استقلال این کارها رو کردن بویی از وجدان و انسانیت نبردن
    • مهرشاد IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      40 میلیون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!دروغ که کنتور نداره شاید هم به قول فتل فوتوشاپ 50 میلیون اصلا من میگم 85 یا شاید هم 90 میلیون
    • بی افتخار مثل لنگ IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      در جواب "مهرشاد": شما که هوادارن همه تیمها رو شمردی بگو چندتا بودن تا ما هم یادداشت کنیم!!!! راستی آخرش کوراهی درسته یا کراهی؟!!!!!!!!!!!!!
  • لنگ خاص IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    آقا اگه خصوصی نمیکنین،منحل کنین تمام
  • پسر آبی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    اخه تا کی باید این ادما واسمون بشن کاسه داغتر از آش نه به اون مدیرایی که برامون منصوب میکنن نه به این زمین تمرینی که داریم نه به این وضعیت گل و بلبلی که داریم اصن میدونید چیه تو این چهار سال هیچی نداشتیم نزاشتن اب خوش از گلومون بره پایین بسه دیگه خسته شدیم بخدا تاکی باید با افکار 30 40 میلیون هوادار بازی کنن
  • د IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    به خدا فرهاد با دست خالی داره این تیم رو سرپا نگه میداره. آقایون پیش کسوت دقیقا کجایین؟
  • همه رنگها به جز قرمز IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    یکی را داده اند صد گونه نعمت / یکی را نان جو آغشته در خون....
    • منطق‌اس‌دق‌لالی IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      هموطن گرام ای حسن حرف‌های توخنده ‌آورندست خواهی تونمایی شرح این جنگ بنمای چه‌جای حرف بندست این پند که میدمت فراگیر هرچند که اندکی گزندست درحق مپیچ ودر فنِ او کین کار زکارهای گندست امروز بل هرکجا ادیبی‌ست درگوشه عزلتی خزندست ...الخ
  • نمیذارن ما قهرمان بشیم! IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    4 ساله تو همین ایام لنگ با خیال راحت به فکر بازیکنای جدید و تقویت تیمه ولی استقلال باید تو بازی یه مشت مدیر دست نشونده بی کفایت اسیر بشه.
    • بادکنک آبی: IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
      مشکل استقلال مدیریت نیست. مشکل استقلال هوادارای بی‌منطقشه که درک نمیکنن وقتی باشگاه آه در بساط نداره، نباید سوار موج فرهاد پودری بشن و از خواسته‌های غیرمنطقیش حمایت کنن. وقتی استقلال هزار جور بدهی داخلی و خارجی و طلبکار ریز و درشت داره چرا سرمربی بدون کارنامه و خودبزرگ‌بینش باید بیاد هوادار ساده رو جلو بندازه تا فشار بیارن که با اومدن مربی ایتالیایی موافقت کنه. مجیدی اگه چیزی حالیش بود با همین کادر باید نتیجه میگرفت و نباید میرفت سراغ کمالوند پرسپولیسی و گابریله پین ایتالیایی. او اگه آدم بود و دلش واسه استقلال میسوخت پست کمک‌سرپرست رو اختراع نمیکرد تا داداش الدنگش گند اون ۴۰ میلیونی که مددی ریخته بود تو کارتش بابت غذا رو به بار بیاره و جیبشو پر کنه. به قول امیرکبیر مملکت ملت دانا میخواد. استقلال هم هوادار دانا میخواد؛ هواداری که با درک شرایط بد تیم خودشو موظف بدونه به مدیرعامل تیم که داره با خواسته‌های غیرمنطقی سرمربی و کانالهای هواداری‌ای که موج راه میندازن تا اینو ببرن و اونو بیارن مخالفت میکنه فشار نیاره. هوادار عاقل باید به مجیدی بتوپه نه به مددی.
  • بهزاد IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    آقای مدیر عامل حیا بکن استقلال به این روز انداختی تو مردی تو فقط دسور وزارت ورزش عمل میکنی تورا به خدا خجالت بکش انشالله خداوند بلای به سرت بیاره اون سرش نا پیدا باشه خداوند ازت نگذره فقط
  • حسن IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    هوادارها همچین مدیرعاملی نمیخاد زوره حیا کن استقلال رهاکن
  • حسن IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    مدیرعامل تو لیاقت مدیرعاملی نداری حیا کن استقلال رهاکن
  • حمید علوی پرسپولیسی US ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    من با اینکه از قدیمی های طرفدار پرسپولیس هستم ولی عاشق فرهاد مجیدی هستم امثال مجیدی بقول استقلالی ها شاه فرهاد هستند که رقابت را داغ نگه میدارند فدات مجیدی
  • رضا IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    بک حرفش درست است استفلال را با زیر آب زدن شفر و استرماچونی و فکری و آوردن فرهاد مجبدب تبدیل به تیم معمولی کردند.
  • کیسه السعودی. IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    حیا کرد رهاکرد. اخه کیسه دیگه واسه این فوتبال اعصاب نذاشته تورابدینتون منحلش کنید. تااعصاب اینهمه تیمهای زجرکشیده ازدست این طاغوتی بی اصالت وپلید راحت بشن. حتی صدای. زیادخواهیشون تافرسنگها خارج ازکشور هم رفته. وهیچ عرضه ای. هم که ندارن. وتنها دلخوشی شون همون چهارجانبه وتیمهای درپیتی اهل بوق وستارهای جعلی.. دیگه. چه. دارن.. ببخشید شیش تای العین و عمرعبالرحمن. ودوقلوهای ازبکها. ویا النگو وامثالهم.. والا بسه بخدا قسم. لیاقتتون همون دسته سه هست وبس
  • ح س IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    ای ریس جمهوری ،ای ریس مجلس شورای اسلامی، ای قوه قضائیه به داداستقلال برسید
  • عادل IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    ای جراید، ای صدا و سیما، ای مسلمانان، صدای مارا نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رییس جمهور محترم و ریس قوه قضائیه برسونید بخدا استقلال هوادارانش مال ایران هستند
  • عدالت خواهی IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    خدایا کابوس های استقلال را هرچه زودتر تمام بشه و شادی به استقلال برگردد خدایا تورا به جلال وجبروتت انتقام استقلال هوادارانش را ازسلطانی فر و دار ودسته اش بگیر آمین
  • آبی پرافتخار IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    آقای حسن روشن، که همیشه منتقد استقلال هستی برو وحق هواداران راازوزارت ورزش بگیر شما به اندازه ای علی پروین نیستی؟
  • Omid US ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    yaeny hichkas balad nist? hameh bad hastand faghat Majidi basavad hast? Majidi zereh ziady mizanad, chera aghayeh Majidi aghar Esteghlal inghadr bad hast nemiravy? dalileh mandanat chee hast? kaseby bishtar dollar foroukhataneh bishtar
  • پسر آبی IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    فردهادخان خیلی مونده توی مربیگری حرفه ای بشه، البته توی دوران بازیگری هم رفتار حرفه ای نداشت چندین بار در مواقع حساس تیم رو رها کرد و رفت، الان هم انگار میخواد مقدمات رفتن مجددش رو فراهم کنه، ما هوادارها چه گناهی کردیم که بخاطر قر و غمیش آقایون باید خون بدل بشیم؟؟ اگر نتیجه نمیگیری دنبال دلیلش باش و رفعش کن چرا خودت رو تیمت رو وارد حاشیه میکنی؟؟ ولله اینقدر که دنبال شل کن سفت کن بودی اگه تمرکزت رو روی تیم میذاشتی وضع این نبود
    • پسر آبی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
      اقا من واقعا نمیدونم شما کی هستین و چرا با اسم من میخای ابرومو ببری اولا این کارتون اصن درست نبود دوما اینکه اصن استقلالی نیستی فقط میخای خود نمایی کنی سوما من خودم یکی از حامیان پرو پا قرص اقا فرهادم هیچ وقت هم نمیخام زیر پاشو خالی کنم همیشه ارزوی بهترینارو براش دارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی