مجیدی وارد چالشی شد که سرانجام خوشی برای استقلال ندارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن روشن مهاجم اسبق استقلال گفت: به طور حتم اختلافات و حاشیه‌ها برای استقلال مشکل ایجاد خواهد کرد.

خبرورزشی - حسن روشن که در دهه های ۵۰ و ۶۰ برای استقلال بازی کرده است درباره وضعیت این روزهای استقلال به خبرورزشی گفت: من سال‌هاست می‌گویم استقلال مشکل دارد و شکل اداره این تیم که میلیون‌ها طرفدار دارد درست نیست.

وی اضافه کرد: حقیقت باشگاه استقلال این است که باید چارت درست داشته باشد، باید شکل اداره این تیم به صورت کمیته‌ای باشد و هیچ کمیته‌ای در کار دیگری دخالت نکند. فرهاد مجیدی نیز نباید به صورت انفرادی وارد چالشی شود که سرانجام خوب و خوشی برای او و تیم استقلال ندارد.

بازیکن اسبق استقلال اضافه کرد: مدیران باشگاه استقلال باید خواسته‌ها و بستر لازم را برای کادر فنی و بازیکنان فراهم کنند تا این تیم در مسابقاتی که پیش رو دارد به موفقیت برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن آقا سرت سلامت .................... IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    حسن آقا حرفات درسته اما آقای بزرگ ما وقتی شما و امثال شما کهنه سربازان تاج کبیر این حال و روز استقلال و آن هجوم مافیای کثیف را میبینید چرا وارد میدان نمی شوید؟ چرا فرهاد را تنها گذاشته اید ؟ فرهاد فرزند استقلال و افتخار استقلال است بی گمان میلیونها هوادار تاج کبیر آسیا پشت فرهاد هستند و دهان هر یاوه گویی را به خاک خواهند مالید اما شماها لازم است امروز علیرغم انتقادات و ناخوشی ها کنار مردم کنار هواداران و کنار کادر فنی و بازیکنان باشید
  • ناشناس IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    مجیدی تنها مانده و باید از تیمش دفاع کند چون شما فقط شعار می دهید و دریغ از یک حرکت مثبت برای تیم استقلال
  • غیرت IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    آقای روشن شماها چرا لیم کردید تو خودتون پشت فرهاد را خالی کردید چند سال بود ماهمه میگفتیم خلیلی بره وزارت سفت گرفته بود آخرش همه چی روشد سعادت مند باز همین جور مددی از اونها بدتر شما ها پیش کسوت ماهستید سر عمر بیرونش کنید وزارت فقط نابودی ما را میخواد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی