نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهدی رحمتی به بازیکن در آستانه بازداشت استقلال چه گفت؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی رحمتی سرمربی پدیده از سرمربی پدیده از محمدحسین مرادمند خواست بگوید که چک او دست باشگاه مشهدی نیست.

خبرورزشی - محمدحسین مرادمند طی روزهای گذشته به خاطر چک برگشتی اش حسابی به دردسر افتاد و این ماجرا به هتل محل اقامت استقلالی‌ها نیز کشیده شد.

بعد از این مسئله برخی افراد در فضای مجازی نسبت به مهدی رحمتی و مسئولان پدیده موضع گرفتند. تصور برخی طرفداران استقلال بر این بود که رحمتی و سایر اعضای باشگاه مشهدی خواسته‌اند با تهدید مدافع آبی ها به خاطر چک برگشتی اش قبل از بازی او را تحت فشار بگذارند اما واقعیت این ماجرا چیز دیگری است.

چکی که مرادمند به خاطر آن به دردسر افتاده در زمان مالکیت فرهاد حمیداوی برشهرخودرو خرج شده و طلبکار جدید او هیچ ارتباطی به فوتبال و باشگاه پدیده ندارد.

همین موضوع باعث گفت و گوی چند ثانیه‌ای رحمتی با مرادمند شد. قبل از بازی استقلال و پدیده اتفاق جالبی رخ داد؛ وقتی مرادمند به سمت نیمکت پدیده رفت و با مهدی رحمتی و سایرین دیدار کرد، سرمربی تیم مشهدی از مرادمند خواست مصاحبه ای انجام بدهد و بگوید که چک های او دست باشگاه پدیده نیست.

مرادمند نیز خطاب به رحمتی گفت که در این خصوص صحبت کرده و گفته که چک هایش توسط حمیداوی خرج شده است.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره چک های مرادمند که به باشگاه پدیده داده بود، رخ می‌دهدو این بازیکن چگونه پول را پرداخت خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی