انتقاد ذوبی‌ها از بلاتکلیفی پرونده هافبک استقلال/ چرا رای صادر نمی‌شود؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه ذوب آهن نسبت به بلاتکلیفی پرونده شکایت از هافبک تیم استقلال و عدم صدور رای از سوی فدراسیون فوتبال انتقاد کرد.

باشگاه ذوب آهن در ابتدای این فصل از مسابقات لیگ برتر فوتبال و در پی جدایی مهدی مهدی پور از این تیم و انتقالش به استقلال تهران، از وی شکایت به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

مدیران باشگاه ذوب آهن معتقد بودند مهدی پور با این باشگاه قرارداد داشته است و نمی توانسته ذوب آهن را بدون گرفتن رضایت‌نامه ترک کند.

طولانی شدن رسیدگی به پرونده شکایت از مهدی پور انتقاد رسول کربکندی عضو هیات مدیره و سخنگوی ذوب آهن را در پی داشت.

کربکندی در این خصوص گفت: بازی‌های لیگ برتر در حال تمام شدن است اما هنوز پاسخ شکایت ما از مهدی پور نیامده است. به ما گفته‌اند که این پرونده در کمیته استیناف است. آنقدر زمان را از بین می‌برند که نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. پنج یا شش هفته دیگر مسابقات لیگ تمام می‌شود ولی کمیته استیناف همچنان رای پرونده را صادر نکرده است.

وی افزود: اخیراً یکی از مسئولان کمیته استیناف گفته است که این پرونده بررسی نشده است. این اهمال کاری و از دست دادن زمان است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آبدارچی IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    چک برگشتی و حکم دستگیری مرادمند ، دستور توقیف اموال استقلال ، ورود کامیون به صحنه برای ضبط اموال استقلال ، شکایتهای گاه و بیگاه ذوب آهن و .......... آقایان !! وزرا وکلا مدیران !! با ثروتمندترین تیم قاره آسیا و دومین تیم ثروتمند جهان بعد از رئال مادرید چه کرده اید ؟ آقای وزیر ورزش یعنی شما نمی دانید اگر همین الان املاک و داریی های استقلال را از شماها بگیرند حتی یک ملک اجاره ای هم نمی توانید برای خودتان پیدا کنید ؟ دولت مردان بنفش تبخیر امید تنها جایی که بسیار بسیار تلاش کردند و از جان مایه گذاشتند و موفق بودند ساخت کارخانه بحرانسازی برای تیم استقلال بوده کارخانه ای تماما داخلی و البته از بودجه و جیب مردم ، حرامتان باد هرچه که از شادی مردم زدید تا کامروا باشید
  • ارا IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    همیشه برای استقلال همین شکلی هست و تصمیمات خاص و امتیازات فوق ویژه شامل تیم و بازیکناشون هست . همیشه با فرار رو به جاو و تهمت و افترا امتیاز و باج بیشتری میگیرند . اگر بازیکن پرسپولیس بود ده بار اعدامش میکردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی