معترضان دست به دامان رئیس جمهور شدند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داوران بین المللی وزنه برداری ۴۰روز مانده به المپیک به حضور علی مرادی رئیس فدراسیون برای قضاوت در المپیک اعتراض کردند.

خبرورزشی - صدای داوران بین المللی وزنه برداری، از ضایع شدن حقشان، برای حضور رئیس فدراسیون در المپیک توکیو درآمد. علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری که این بار هم مثل همیشه اسم خود را به عنوان داور ایرانی برای قضاوت در المپیک توکیو به فدراسیون جهانی داد. با اینکه ۵۹ داور بین المللی درجه یک وزنه برداری که شرایط لازم برای قضاوت در المپیک توکیو را دارند، اما مرادی در آخرین سال حضورش در فدراسیون باز هم از خود خاطره خوشی به جا نگذاشت و حتی برای تست قبل از المپیک در مسابقات قهرمانی جوانان جهان حاضر شد و قرار است در المپیک توکیو عضو هیات ژوری باشد. به همین دلیل داوران بین المللی وزنه برداری، با اعتراض به وزرات ورزش، خواستند تا احقاق حق کند.

داوران معترض با اشاره به اینکه رییس فدراسیون وزنه برداری در سال های قبل چهار بار اسم خود را برای قضاوت در رقابتهای مختلف به فدراسیون جهانی داده، عنوان کردند مرادی علاوه بر اینکه حق الزحمه دلاری از فدراسیون جهانی وزنه برداری برای قضاوت در این بازی ها را می گیرد، حق ماموریتی هم از کاروان دریافت می کند.

معترضان به عملکرد علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری، البته این بار برای تغییر، با نزدیکان رییس جمهوررایزنی را شروع کرده اند. آنها جداگانه، یا گروهی می خواهند، با بعضی از نزدیکان رییس جمهور، که گزینه وزیر ورزش هستند، دیدار و اطلاعات لازم را درباره عملکرد ضعیف علی مرادی رییس فدراسیون و مشکلات وزنه برداری را به او بدهند.

مخالفان رییس فدراسیون وزنه برداری که بین آنها، بعضی ملی پوشان سابق و کادر فنی تیم های ملی هم دیده می شود، گفته اند اگر شرایط وزنه برداری ایران به همین منوال پیش برود، دیگر هیچ جایگاهی بین میان تیم های برتر نخواهد داشت، ضمن آنکه نسل جوان هم به آن جذب نمی شود. معترضان گزارشاتی مکتوب از تخلفات رییس فدراسیون در ابعاد داخلی و خارجی را تهیه و می خواهند به نزدیکان رییس جمهور منتخب بدهند. آنها همچنین رایزنی دراین خصوص با بعضی نمایندگان مجلس شورای اسلامی عضو فراکسیون ورزش را هم شروع کرده اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی