نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سه‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
۰ |
۵
شوخی سهیل مهدی با میزبانی ایران در لیگ قهرمانان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درست فردای روزی که برق ورزشگاه آزادی دو بار قطع شد، سهیل مهدی مسئول برگزاری رقابت‌های سازمان لیگ از احتمال میزبانی ایران سخن گفت!

خبرورزشی - سهیل مهدی در مصاحبه خود تصریح کرد که شاید مسابقات مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز برگزار شود و در عین حال گفت شاید ایران میزبان این مسابقات باشد. این صحبت‌ها در حالی مطرح می شود که ما همچنان مشکلات زیادی داریم و در بازی استقلال و پدیده مشهد در عرض ۱۰ دقیقه دوبار برق های بزرگترین ورزشگاه کشورمان قطع شد.

ای کاش سهیل مهدی که برای برگزاری مسابقات زحمات زیادی می کشد، حداقل ۴۸ ساعت صبر می کرد و سپس از میزبانی ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سخن می گفت. آنچه مسلم است ایران ورزشگاه های مناسبی برای برگزاری مسابقات و میزبانی از تیم‌های آسیایی دارد و از هتل‌های استانداردی هم برخوردار است اما در یک سری از زمینه ها همچنان مشکل داریم و انگار قرار نیست این مشکلات حل و فصل شود.

نکته اینجاست که بازی بعدی استقلال مقابل گل گهر سیرجان قرار است ساعت ۲۱ و ۵۰ دقیقه جمعه شب در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود و باید دید آیا باز هم قرار است برق ورزشگاه قطع می شود یا نه؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی