مدافع جنجالی یک نیمه بازی کرد تا استقلال دبل کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازگشت موفقیت آمیز محمد دانشگر به ترکیب تیم استقلال با برد این تیم مقابل پدیده همراه شد.

خبرورزشی - محمد دانشگر مدافع ۲۷ ساله استقلال که در دیدار با صنعت نفت آبادان در آخرین دقایق بازی به میدان رفته بود پس از مدت‌ها یک نیمه کامل برای استقلال در ترکیب این تیم به زمین رفت.

دانشگر آخرین بار در دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل تیم پیکان ۹۰ دقیقه در ترکیب استقلال حضور داشت و پس از آن به دلیل مشکلات انضباطی که برایش ایجاد شد در اختیار باشگاه قرار گرفت. مسابقه ای که در ۲۱ اسفند ماه سال پیش یعنی درست ۳ ماه و ۱۰ روز پیش از مسابقه پدیده برگزار شده بود.

او پس از اینکه رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد مورد بخشش باشگاه قرار گرفت و سپس در دیدار مقابل پرسپولیس و صنعت نفت در آخرین ثانیه‌های بازی در ترکیب حضور پیدا کرد. در بازی با پدیده نیز در ابتدای نیمه دوم به جای وریا غفوری وارد میدان شد و با حضور در ترکیب استقلال ضمن تقویت قوای دفاعی تیم با توجه به خصوصیات‌های تهاجمی که دارد به تیمش کمک کرد که برنده از زمین خارج شود.

دانشگر از ۲۲ بازی این فصل استقلال در ۱۹ بازی به مدت ۱۰۸۶ دقیقه برای این تیم به میدان رفته و جالب است که تک گل او در این دوره از رقابتهای لیگ برتر در بازی رفت روبروی همین پدیده به ثمر رسیده بود. بازی که در دور رفت نیز با حساب مشابه ۰-۲ به سود استقلال تمام شد تا این فصل استقلال در برد و نتیجه مشابه روبری پدیده دبل کرده باشد. دیگر گل استقلال در دیدار رفت را محمد نادری به ثمر رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی