در مجمع باشگاه استقلال چه کسانی احساس خطر می‌کنند؟/ مجیدی - مددی؛ یکی رفتنی است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرار است مجمع عمومی باشگاه استقلال فردا صبح با حضور وزیر ورزش برگزار شود.

خبرورزشی - در روزهای گذشته فرهاد مجیدی علیه احمد مددی و علی نژاد معاون وزارت ورزش موضع گرفت. او قبلا هم کنایه هایی به وزارت ورزش زده بود و بعد از آن شایعه برکناری اش به گوش رسید که البته تایید نشد. مجیدی بعد از باخت مهم در دربی تهران، دو سه بازی را برد و حالا باید دید در جلسه مجمع باشگاه استقلال در مورد او صحبت می‌شود یا نه؟ آنچه مسلم است اگر به موضوع مجیدی پرداخته شود، مصاحبه های او زیر ذره‌بین قرار خواهد گرفت نه نتایج مثبت و منفی اش با استقلال.

عده‌ای می‌گویند شاید با تغییر هیئت مدیره، فرهاد مجیدی هم رفتنی شود اما عده ای دیگر می گویند این احتمال وجود دارد که احمد مددی برود و فرهاد مجیدی در استقلال ماندنی شود. قبلاً هم نوشتیم که مددی و مجیدی هر دو قصد ماندن دارند و تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا در ادامه لیگ بیستم و در فصل آینده همچنان در استقلال حضور داشته باشند.

بحث بعدی مجمع می تواند در مورد هیئت مدیره باشد و اینکه خروجی کار اعضای این هیئت مدیره چه بوده است؟

شنیده های ما حاکی از آن است که اعضای هیئت مدیره همچنان با احمد مددی زاویه دارند و البته مددی هم دل خوشی از یکی دو نفر از اعضای هیئت مدیره ندارد.

اگر هیئت مدیره فعلی استقلال برکنار شوند، مسلماً این اتفاق به ضرر فرهادمجیدی است چرا که حداقل یکی دو عضو هیئت مدیره از سرمربی استقلال حمایت می‌کنند. او تا حد زیادی حمایت وزارت ورزش و احمد مددی را از دست داده و حتی آنالیزورش علیه مدیرعامل باشگاه استقلال مصاحبه می کند. در چنین شرایطی حمایت نصفه و نیمه یکی دو عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال هم می‌تواند برای مجیدی مفید واقع شود.

فراموش نکنیم که اسماعیل خلیل زاده در زندان است و از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال فقط ۳ نفر یعنی عبدیان، آصفی و حجت نظری باقی مانده اند.

در جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال قرار است وزیر ورزش هم حضور داشته باشد و شاید تصمیمات مهمی برای آینده باشگاه محبوب کشور گرفته شود. البته این احتمال هم هست که چون به روزهای پایانی وزارت ورزش فعلی نزدیک می شویم، تصمیم خاصی گرفته نشود و فقط بر حل اختلافات در مجموعه باشگاه استقلال تاکید شود. به هر حال باید منتظر باشیم و خروجی جلسه مجمع باشگاه استقلال را ببینیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    بنظر نمیاد که تصمیمی در مورد برکناری کسی گرفته بشه.مگر اینکه خشم خیلی به منطق غلبه کرده باشه.
  • تیشه فرهاد برکمر مافیا IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    فرهاد همراه با کادر فنی و بازیکنان چه درآسیا که کارستان کردند و چه در لیگ و حذفی با توجه به این همه کارشکنی از طرف منافقان داخلی (چه وزارت چه مدیریت ) بسیار بسیار خوب عمل کرده استقلال هرسال درست در زمان نتیجه گیری و پروازش با کودتا مواجه میشود که البته از نقش رسانه های همکار و برادر مافیا نباید به راحتی گذشت کودتا علیه شفر کودتا علیه استراماچونی کودتا علیه فرهاد (سعادتمند ) کودتا علیه فکری و حالا کودتای چند باره علیه فرهاد مثل پارسال که قبل از دربی حذفی که حمله کردند اما نتیجه نگرفتند امروز زودتر وارد عمل شده تا از باختی دیگر در حذفی دربی جلوگیری کنند هدف هم باز فرهاد است این مافیای سرخ
    • حمید علوی CA ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      تیشه جان بنده خوب متوجه فرمایش شما نشدم. منظور شما امیرمافیا هست که بقول شما الان داره روی آقای مجیدی کودتا میکنه و قبلا روی آقایان فکری و استرا و شفر کودتا کرده؟
  • کیسه کش شریف IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    ماندن قهر ناز به نفع پرسپولیس ه چون اگه مجیدی دربی رو ببازه اسکوچیچ و.میارن ...دربی فدای ماندن قهرناز ..ما از مربیان کیسه حمایت می گنیم .چه کتری چه شیشعلی چه قهرناز چه کلاه گیس
    • اس اس IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      لنگی برای استقلالیا خود فوتبال و پاکی و سلامتی برگزاری اون از نتیجه بازی مهمتره برد و باخت همیشه بوده و هست
  • ابوالفضل IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    هروقت نظر ما مثل پرسپولیسی ها موافقت شد بعد بیان اظهر نظر کنن 24 ساعته به دستور گل محمدی رسول پناه برکنار شد ولی مددی با این همه گند هنوز هستش تازه رسول پناه این همه کار کرد و بازیکن گرفت سلطانی فر با اون صورت پدر دوستان فقط برای ما مخالفت میکنه
  • کامیار فرزام IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    فوتبالی که بی در و پیکر باشه قورباغه ادعای خدایی میکنه،آخه یکی نیست بگه فرحناز مگه کیسه مال توست،این همه قدیمی تر و با افتخارتر و با غیرت مثل حسن روشن هست همچین ادعایی نداره،فرحناز توقع داره همه جلوش تعظیم کنن مثل خودش جلوی عربها،فنی که صفر اخلاق که زیر صفر،واسه پول هرکار ناپاکی میکنه مثل زیرآب زدن شفر،مموتی کتری،حالا مددی،اونم با یک مشت اراذل اوباش اطرافش، این برادرشو کمک سرپرست کرده داره پولی که حق دیگرانه میده بهش،اون وقت تدارکاتچی بیچاره کیسه که ۷ماه حقوق نگرفته بود رو زیرآب میزنه میندازه بیرون چرا چون نتونسته خوب جک تری دی آماده کنه واسه بازیکنان فرحناز عرضه اداره کردن یک نانوایی نداره چه برسه تیم فوتبال فدراسیون تموم کیسه و عواملش با چندماه این همه پرخاش و تهمت زدن ایشون کاری نداره فقط هرکاری میکنن که به پرسپولیس ضربه بزنن،حالا بازیکن مربی پرسپولیس بود به آب خوردنشون گیر میدادن جریمه و محروم میکنن،بنر تبلیغاتی واسه پرسپولیس پهن میکنن ایراد نداره اما واسه کیسه جمع و تهدید میکنن هرکاری میکنن تا کیسه قهرمان بشه اما قدیمیها گفتن شتر در خواب بیند پنبه دانه
    • طرفدار حقیقت IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      به تو ربطی نداره لنگی که بخوای در مورد فرهاد مجیدی اظهار نظر کنی که برای استقلال بده یا خوبه! تو برو در مورد تیم جیره خوار و رانت خوار حکومتیت لنگ ابراز فضل کن.نمیخواد دایه مهربان تر از مادر باشی!فعلا خوش باش و مثل بقیه لنگیا از این دوران طلایی که بابا مسعود براتون درست کرده لذت ببر.چون سلطانیفر داره میره و ممکنه برگردین دوباره به اون وضعیت اسف بار قبل از بابا مسعود
  • Omid US ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    har 2 ra biroun konand
  • فرهاد IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    خیلی تابلو است. کاری که فرهاد مجیدی میکند فرافکنی بیش نیست. او از محبوبیت خودش سواستفاده میکند. انتقاداتی که فرهاد از وضعیت تیم امکانات و دستمزدها و... میکند بی اساس است و این مشکلات در پرسپولیس قطعا بیشتر از استقلال بوده است ولی پرسپولیسیها یاد گرفته اند که به جای بهانه جوییها و فرافکنی کار کنند...کا ر کار و کار فرهنگی بود که برانکو به پرسپولیس وارد کرد. او بارها این کلمه را تکرار میکرد. پس تفاوت بین پرسپولیس و استقلال در شخصیت این دو تیم است و نه هیچ چیز دیگر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی