نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اولین واکنش پرسپولیس به حکم حمله نارنجکی؛ شوکه شدیم/ مگر در ورزشگاه به ما حمله کردند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس به حکم صادر شده در خصوص متخلفان ماجرای حمله به اتوبوس پرسپولیس معترض است.

دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن در حالی برگزار شد که پیش از بازی دو نفر با نارنجک به اتوبوس پرسپولیس حمله کردند و اگر مهارت راننده اتوبوس نبود شاید اتفاق وحشتناکی رخ می داد.

 کمیته انضباطی پس از بررسی تخلف مهرداد حسن پور و پارسا کریمی به دلیل پرتاب مواد محترقه و محرز شدن تخلف این افراد، اعلام کرد که هر کدام به مدت ۲ سال از ورود به ورزشگاه های فوتبال و فوتسال کشور و جبران خسارات مالی وارده محکوم شدند و رای صادره قابل اجرا بوده و ظرف مهلت ۷ روز از تاریخ این ابلاغ، قابل اعتراض نزد کمیته استیناف است.

همچنین در خصوص رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از باشگاه سپاهان و تخلف احتمالی باشگاه ذوب آهن اصفهان با توجه به ضرورت تکمیل تحقیقات پرونده مفتوح خواهد بود.

ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره رای صادره کمیته انضباطی گفت: نمی دانم چه بگویم خودمان از این رای صادر شده تعجب کردیم. می خواهم بدانم مگر این دو نفر در ورزشگاه به ما حمله کردند و نارنجک زدند که الان آن‌ها را از ورود به ورزشگاه محروم کردند؟

وی اضافه کرد: من نمی خواهم بیشتر از این در خصوص حکم صادر شده صحبت کنم ولی هواداران بدانند این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. همین حالا تیم حقوقی باشگاه در حال آماده کردن لایحه و تقدیم آن به مراجع مربوطه است و امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شارلاتان سرخ IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    همه بازیکنان تیم سپاهان باید حبس ابد بشن
  • کمیته انضباطی هم تعطیله IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    کاملا موافقم.ماجرا تو ورزشگاه نبوده تازه شم معلومه کار هوادارای سپاهانه تنها کسی که تو سپاهان منطق داره نویدکیاست که خودش هم بعد بازی با سپاهان اعتراف کرد به چیزایی.واقعا که کمیته انضباطی کم کاری کرده چون حداقل باید ۲ سال حبس میذاشتن واسه هر کدومشون.البته اینجا ایرانه دیگه تنها فدراسیون پنج ستاره جهان این کمیته انضباطی رو داره.متاسفم برای کمیته انضباطی
  • امیرحسین IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    من هم به عنوان به پرسپولیسی از حکم راضی نیستم ولی از یک پرسپولیسی اصفهانی دو آتشه شنیده بودم که خانواده دوتا از خاطیان رو هر شب به مرگ تهدید می‌کنند. امیدوارم مصالحه ای بین طرفین صورت گرفته باشد و کاری به خانواده ها نداشته باشند. اما اگر این احکام یک طرفه صادر شده باشندبعید است کار به همین جا ختم شود.
  • امیر علی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    اولا جناب شکوری خیلی عالی بود شما کلا استعفاء بدی واقعا خیلی منفعل عمل میکنید هم شما هم مدیریت باشگاه حق گرفتنی
  • ق ر IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    اقایان کميته انضباطی ميگه از قضات نيستند که چنین حکم صادر میکنند یعنی دو نفری که نارنجک پرتاب کردن به این زودی ازاد میشوند و با شرایط کرونای دو سال از ورود به ورزشگاه ها محروم شدن . پس از آزادی این دو نفر از طرف مافیا خبر دارند که چنین حکمی ازاد کردن . وقتی در جامع بین افراد خوب و بد یکسان بر خورد شود اون جامع به فنا میرود . فرهنگ فوتبال اکنون در دست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال است و حکمی صادر کنید تا دیگه تکرار نشود وجامع فرهنگی ورزشی توسط خود شماها فقط شعاری نباشد و پایبند اخلاقی داشته باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی