استقلال با این شرایط دربی حذفی را می‌بازد؛ سهمیه هم نمی‌گیرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عباس سرخاب مهاجم ملی پوش پیشین استقلال می گویدگفت: با وضعیتی که مدیریت این باشگاه در آن دچار شده استعفا کمترین کاری بود که می‌شد انجام داد.

عباس سرخاب که سال ها در خط حمله استقلال گل های حساسی را برای این تیم به ثمر رسانده است در گفت‌وگو با خبرورزشی گفت: استقلال بحران مدیریتی پیدا کرده و بین اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل و همچنین کادر فنی، مشکلات عدیده به وجود آمده است که این موضوع برای باشگاه بزرگی چون استقلال اصلا خوب نیست.

وی افزود: سرمربی تیم از مدیر عامل انتقاد می کند و مدیرعامل تیم هم سرمربی را زیر سوال می برد و اعضای هیئت مدیره استعفا می‌دهند. در چنین شرایطی آیا می‌توان به موفقیت استقلال امیدوار بود؟

وی تاکید کرد: من حق را به فرهاد مجیدی می‌دهم که نگران وضعیت تیم باشد چرا که مسئول فنی استقلال است و در نهایت جوابگویی نتایج‌ تیم شخص سرمربی خواهد بود.س

سرخاب اضافه کرد: بازی های حساسی در لیگ برتر داریم و در جام حذفی نیز باید با پرسپولیس رقابت کنیم. من فکر می‌کنم اگر هر چه زودتر به داد استقلال نرسند، جام حذفی را از دست می‌دهیم و در لیگ برتر شرایطی پیدا می کنیم که شاید نتوانیم سهمیه بگیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    خب اینم بهانه ی جدید باخت وتحقیر در دربی پیش رو! یبار شد بجای بهانه ومن ننه غریبم بازی مردانه بگید سرورمون پرقدرته وما جلوش مثل بقیه عددی نیستیم.همش کولی بازی وگریه وزاری.
    • حامد66 IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      ببین بچه جون اولا باشگاه شما اگه پرقدرت بود الان حداقل یه دونه قهرمانی اسیا داشت.. دوم انگار هنوز باخت پارسال جام حذفی که در مجموع 6 گل بهتون زدین بدجور داره اذیتون میکنه سوم برای همه ثابت شده حتی بازیکنان خودتون که شما یه تیم حکومتی هستین و همه جوره ساپورت میشین هم از لحاظ مالی هم کادر فنی هم داوری . چهارم مشکل تیم ما نداشتن پشتوانه و نداشتن کادر فنی که پشت تیم باشه همه میدونن حقوق و دستمزد بازیکنان رو یا ندادن یا نهایت 25درصد دادن و حتی چند تا از بازیکنان بخاطر این مسائل کنار کشیدن ..پنجم این شما بودید که همه جوره از استقلال ترس داشتین حتی الانشم که استقلال در بدترین شرایطه.
  • ناشناس NL ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    ب کوری چشم تویکی هم شده استقلال دربی حذفی رو میبره هیت مدیره وبقیه هرغلطی میخان بکنن مهم شاه فرهادوبچهان ک کافیه ب کوری چشم حسودان دربی مال ماست
  • ده شیخ IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    قهرمانی شخصیت میخاد عزیزم.
  • بنده خدا IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    همه میدونند تو این هشت سال دولت روحانی از نظر مدیریتی با استقلال چکار کرد ، الا تو . . . . . .
  • ابییته IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    سه چیز در دوران ریاست جمهری روحانی الکی رفتن بالا پراید پیاز پیروزی فعلا بتازید عروسی توی کوچه ما هم میاد
  • ححححمید IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    بابا همین شما پیشکسوتای بدرد نخور پدر استقلال و دراوردید،وگرنه هیچ مشکلی نیست،اگه باشه هم خورده مدیریت وفنی باهم حلش میکنم ولی شماها دهنتونو نمیبندید وهمیشه باعث تفرقه وحاشیه میشید،خدا لعنتتون کنه،هر آدم بیخودی که سه روز تو استقلال بازی کرده الان میگه پیشکسوتم و هزارتا زر میزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی