۲ ستاره استقلال غایب بزرگ دربی جام حذفی/ دست فرهاد برای نبرد انتقامی خالی می‌شود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو بازیکن استقلال به احتمال فراوان در دربی حساس جام حذفی مقابل پرسپولیس حضور نخواهند داشت.

استقلال و پرسپولیس در حالی باید در دربی جام حذفی به مصاف هم بروند که آبی ها این روزها شرایط مناسبی ندارند و اختلافات زیادی درون این باشگاه دیده می‌شود. موضوعی که باعث شده تا بازنگشتن دیاباته به ایران کاملا به حاشیه برود. مهاجمی که تنها یک هفته دیگر با استقلال قرارداد دارد و در صحبت های اخیر خصوصی اش با برخی از بازیکنان استقلال اعلام کرده این باشگاه به طور کامل او را فراموش کرده است.

با این حساب دیایاته احتمالا به ایران باز نخواهد گشت تا از همین حالا اولین غایب بزرگ استقلال در دربی حذفی باشد. اما دیگر بازیکنی که احتمالا به زودی به سرنوشت دیاباته دچار خواهد شد هروویه میلیچ است. بازیکنی که مددی اعلام کرده به هیچ عنوان زیر بار تمدید قرارداد او با این شرایط نخواهد رفت. میلیچ که مشخص نیست مصدومیت او به چه شکلی اتفاق افتاده در بازی برابر گل گهر هم حضور نخواهد داشت تا شرایط او پیچیده تر شود. بازیکنی که به نظر می‌رسد او هم با این شرایط در دربی به میدان نرود.مدافعی که احتمالا قید ادامه حضور در استقلال را خواهد زد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حاتم IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    نبود این بازیکنا اصلا مهم نیست و به چشم نمیاد، به شخصه معتقدم با بودن دیاباته تیم ده نفره میشه (چون دیاباته فقط بازیکن باکس محوطه جریمه هست) اگر پارسالم آقای گل شد هنر قایدی بود (همانطور که رمضانی کنار قایدی گلزن شده) اتفاقا مجیدی باید به جوانترها فرصت بده تا اونا تجربه کسب کنن.
  • H IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    بازم بابا مسعود . نفرین میلیونها استقلالی بدرقه عمرش باشه
  • کیسه حقیر زنگ تفریح اسیا IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    خوبه کیسه کش ها از الان دنبال توجیه کردن باخت دوباره تو دربی هستن
    • بنده خدا IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      الاسلام می کنم، ميخواستم بگم که چرا شما لنگیا دست از سر ما استقلالیا بر نمی‌دارید، شماکه دیگه پارتی دارین که براتون بازیا رو در میاره، پس لطفا دست از سر ما استقلالیا بر دارین لنگیا، شما به ما نمیخورن آخه سوالاخ هستین اونم نه یکم بلکی خیلی زیاد
  • اسی در جواب حاتم CA ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    تو اینجوری فکر می‌کنی ولی فردا ی عده جمع میشن جلو فدراسیون یا مجلس شعار میدن ک وزیر پرسپولیسیه.یادتون باشه چی میگید فردا طلبکار نشید
    • اسمال IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
      ادب حکم میکنه به مخاطب خودت بگی شما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی