نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
 شرایط اضطراری در اردوی استقلال؛ آژیر قرمز به صدا درآمد
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال این روزها پرحاشیه‌ترین باشگاه ایران است و درگیر چالش‌های زیادی است.

استقلال در حالی در آخرین مسابقه خود در دیداری معوقه از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر با ۲ گل شهر خودرو را شکست داد و ۴۰ امتیازی شد که آبی‌پوشان این روزها پرحاشیه‌ترین تیم ایران هستند و هر روز یک ماجرای جدید در این تیم اتفاق می‌افتد.

در این روزها فرهاد مجیدی با مدیریت باشگاه در چالش است و دو طرف هر روز علیه هم موضع‌گیری می‌کنند. در دیدار مقابل پدیده فرهاد مجیدی هم در هنگام ورود به استادیوم و هم در هنگام خروج (با وجود پیروزی)، چهره شادابی نداشت و با حالتی از عصبانیت استادیوم را ترک کرد. او در نشست خبری هم تنها یکی دو جمله صحبت کرد و پاسخگوی رسانه ها نبود.

در میکسدزون ورزشگاه آزادی چند بازیکن این تیم از جمله فرشید اسماعیلی، ارسلان مطهری، وریا غفوری، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور و احمد موسوی به صحبت با اصحاب رسانه پرداختند و همگی با لحنی سرشار از تاسف و ناراحتی به بیان وضعیت استقلال پرداختند. بازیکنان استقلال درخصوص چالش‌های بین مدیر باشگاه و کادرفنی و بازیکنان، نداشتن امکانات مناسب تمرینی و پزشکی، نبود زمین تمرین مشخص، میزان دریافتی‌ها و مشکلاتی از این قبیل زبان به سخن گشودند و به نوعی درد و دل کردند.

بی اغراق بحرانی بودن وضعیت استقلال در این روزها "روشن‌تر از روشن" است و اگر فکری اساسی نشود به یک تلخی و تاریکی تاریخی منجر خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    قهرمانی های لنگ همش تو این شرایط یعنی ایجاد حاشیه برای رقبا تضعبف رقبا و حمایت همه جانبه از پیروزی رخ داده باید............................. تو این قهرمانی
  • مجید IN ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    این بازیکنان کیسه اگه خیلی دلسوزند و ادعا دارند قرارداد های خودشون را بگن نصف میگیریم بخاطر تیممون
  • باحقارت لُنگی ام IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    از نظر لنگی ها دلفین ها هم پرواز میکنن.!دیگه همه میدونن که در باشگاه ننگین لنگ چه پولهایی پرداخت میشه ولی در قرارداد بازیکنان بطور رسمی ثبت نمیشه.سکه های هدایتی و عابدینی و رویانیان و سیاسی و حواله های خودروهای لوکس که بازیکنان لنگ میدادن تا حفظ شون کنن یادته اخیرا هم رسوایی مامان آذرتون در پرداخت پول بیشتر از اسپانسر مشترک ایرانسل به لنگ.! پرداخت۱۵ میلیارد پول از شرکت های وب اسپانسر استقلال برای خرید بازیکن لنگ موغان لو! در ضمن آنتونی گولچ بازیکن پرسپولیس رو یادتونه؟مبلغ قرارداد آنتونی گولچ در سازمان لیگ ۶۶۰ میلیون تومان ثبت شده اما چطور وقتی مبلغ قرارداد این رقم بود، رقمی که فیفا باشگاه لنگ را محکوم به پرداخت کرده ۳۲۳ هزار دلار بود؟ جالب تر این که گولچ مبلغی را هم به عنوان پیش قرارداد از باشگاه لنگ دریافت کرده است.این موضوع نشان می‌دهد مبلغی که باشگاه لنگ به سازمان لیگ اعلام کرده تقریبا نیمی از قرارداد واقعی است که این بازیکن با باشگاه لنگ متقلب امضا کرده است. هواداران ساده لنگ از پشت پرده های کثیف ولجن این باشگاه خبر ندارن فقط مهمه براشون جام بیارن ولی به چه قیمت؟
  • امید IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    وقتی رقابت تو زمین نباشه این جامهای اسنپی چ ارزشی میتونن داشته باشن
  • نمیخوان استقلال قهرمان بشه IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    چیز عجیبی نیست میخوان لنگ رو قهرمان کنن و چون تیم لنگ خودش چنین جُربزه ای رو نداره باید رقیبانش رو تضعیف و تخریب کرد فقط همین !

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی