نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
جمعه ۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
۱ |
۵
استقلال ۲۴ ساعت بعد از پرسپولیس بازی می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی بعدی استقلال مقابل شاگردان منصوریان پنجشنبه دهم تیر ماه انجام می‌شود و در واقع استقلال ۲۴ ساعت بعد از پرسپولیس بازی هفته آینده خود را برگزار می کند.

پرسپولیس بعد از بازی با مس رفسنجان روز نهم تیرماه در تهران میزبان گل گهر سیرجان است. شاگردان امیر قلعه‌نویی امشب در تهران مهمان استقلال هستند و درست پنج روز دیگر باز هم در همین ورزشگاه باید به مصاف پرسپولیس بروند. این در حالی است که گل گهر به هر دو تیم مطرح کشور در خانه خودش باخته و حالا باید در ورزشگاه آزادی جبران مافات کند.

از طرفی بازی بعدی استقلال مقابل شاگردان منصوریان پنجشنبه دهم تیر ماه انجام می‌شود و در واقع استقلال ۲۴ ساعت بعد از پرسپولیس بازی هفته آینده خود را برگزار می‌کند. در حال حاضر پرسپولیس ۸ امتیاز از استقلال جلو تر است و بازی‌های امشب می تواند تا حد زیادی تکلیف رقابت این دو تیم را مشخص کند.

البته استقلالی‌ها امیدوارند مس رفسنجان یقه تیم گل محمدی را بگیرد و آنها همچون دیدار رفت از سد  شاگردان امیر قلعه‌نویی بگذرند تا فاصله کمتر شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • الدوچرخه چی IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    خود کیسه کشا از سومی این فصلم نا امیدند اما کیسه ورزشی هنوز دلداریشون میده!حالا حالا باید رکاب بزنند الدوچرخه چی ها تا به گرد پای سرورشون برسند.خخخ خخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی