نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پرسپولیس جانشین رادوشویچ را انتخاب کرد/ سرخ‌ها فقط تا فردا منتظر گلر کروات می‌مانند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بوژیدار رادوشویچ بعد از آن که دو ماه پرداخت مطالباتش به تاخیر افتاد از پرسپولیس رفت و خواهان فسخ یکطرفه قراردادش شد.

باشگاه پرسپولیس با تمام شروط رادوشویچ موافقت کرده است. در گفت‌وگویی که ایجنت و مترجم او نیز با باشگاه داشته اند اعلام کرده اند رادو برمی‌گردد و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. طرفداری در این خصوص نوشت: خبرهای دریافتی حاکی از آن است که آخرین فرصت باشگاه به رادو فردا شب است و اگر این دروازه بان کروات شنبه شب به تهران برنگردد باشگاه دیگر از او قطع امید کرده و یک دروازه بان جدید را جذب می‌کند.

دروازه بانی که داود فنایی تائید کرده و گل محمدی نیز به باشگاه معرفی کرده است. باید دید در نهایت رادوشویچ که تا به حال ۱۶۰ هزار یورو طی ۸ ماه اخیر از باشگاه پرسپولیس دریافتی داشته شنبه شب به تهران برمی‌گردد یا پروژه بازگشت او به پرسپولیس به پایان خواهد رسید.

بوژیدار رادوشویچ بعد از آن که دو ماه پرداخت مطالباتش به تاخیر افتاد از پرسپولیس رفت و خواهان فسخ یکطرفه قراردادش شد اما با رایزنی‌های باشگاه پرسپولیس زمینه برای بازگشت او فراهم شده است. این در حالی است که رادو چند باری از راه دور مصاحبه کرد و مدعی شد دلخور است و قصد بازگشت ندارد اما در دور آخر مذاکرات گویا طرفین به توافق جدید دست یافته اند.

به هرحال پرسپولیس تا فردا شب منتظر بازگشت رادو می‌ماند اما از آن جایی که بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ بیستم فشرده است و در این میان سرخپوشان یک بازی سنگین هم در جام حذفی با استقلال دارند، کادرفنی بیشتر از این نمی‌تواند ریسک کند و تیم را بدون دروازه بان ذخیره مطمئن به میدان بفرستد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامیار IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    معلوم نیست از کجا داره خط میگیره که پرسپولیس رو تو این مقطع حساس رها کنه با توجه به سابقه و تعصب قدیمی به پرسپولیس کاملا مشخص هست که با وعده و وعید و پول دارن اونو وادار به ترک پرسپولیس میکنن تا پرسپولیس تو کورس قهرمانی ضربه بخوره،اما نمیدونه این راهی که داره رادو میره به ضررش تموم میشه و اون فقط متضرر میشه وگرنه پرسپولیس همیشه تو شرایط حاد عادت داره به جبران و موفقیت،مثل ایمیل خطیر و کیسه کشا به عربها واسه محروم کردن پرسپولیس که آخرش نتونست کاری کنه و رو سیاهی موند به ذغال
  • ناشناس IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    کاش از این پولهای مفت که نصیب باند اوکراینیها ویا بودیمیر هاویا گولج ها شد...کمی هم بما میرسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی