هتل رونالدو (پستانا CR۷) در نیویورک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو با وجود روزهای تلخی که پس از حذف پرتغال در یورو ۲۰۲۰ پشت سر گذاشته، برنامه افتتاح هتل جدیدش در نیویورک را عقب نینداخت و این هتل از تاریخ ۷/۷ شروع به کار کرد.

خبرورزشی - کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس جدیدترین هتل خودش را در میدان تایمز واقع در منطقه منهتن شهر نیویورک بنا کرد و این هتل در تاریخ ۷/۷ افتتاح کرد. هتل رونالدو که «پستانا CR7» نام دارد، پیش از این در زادگاه رونالدو یعنی مادیرا، پایتخت کشورش لیسبون و مادرید هم شعبه‌هایی داشت.

۷/۷

«۷/۷؛ چه تاریخ جادویی‌ای برای معرفی هتل جدید من پستانا CR7 در میدان تایمز نیویورک! حالا رزرو کنید و جالب‌ترین هتل من در بهترین مکان شهر را کشف کنید!» رونالدو با این توییت خبر از افتتاح هتلی جدید در آمریکا داد. حالا این فوق‌ستاره فوتبال در منطقه منهتن نیویورک هم هتل‌داری می‌کند.

اتاق‌های این هتل شیک و زیبا با مبلغ ۱۱۷ پوند برای هر شب در دسترس است و تخفیف‌هایی هم برای اعضای باشگاه مهمانان پستانا ارائه می‌دهند. در وب‌سایت هتل پستانا نوشته شده که: «این نقطه شروع ایده‌آلی برای کسانی است که نمی‌خواهند تحرکات شهر را از دست بدهند.»

هتل رونالدو (پستانا CR7) در نیویورک

امکانات هتل رونالدو

رنگ و هنر اتاق‌های هتل از میراث پرتغالی کریستیانو رونالدو الهام گرفته شده است و در اتاق‌های این هتل اسپرسوساز، یخچال، پورت‌های USB، تلویزیون HD و وایرلس هم وجود دارد. صفحه نمایش‌های مختلفی هم برای تماشای ورزش و به‌خصوص هایلایت دوران بازی فوق‌ستاره پرتغالی مالک هتل در آن تعبیه شده است. رستوران آن هم انواع غذاهای بین‌المللی در منوی خودش دارد و حتی میان‌وعده‌های آن هم پرتغالی است. تعداد اتاق برای جلسات تجاری و همچنین یک مرکز پرورش‌اندام هم در هتل پستانا وجود دارد.

هتل رونالدو (پستانا CR7) در نیویورک

هتل رونالدو (پستانا CR7) در نیویورک

هتل رونالدو (پستانا CR7) در نیویورک

نکته جالب این که هتل پستانا CR7 در میدان تایمز در حالی طبق برنامه‌ریزی در تاریخ ۷/۷ افتتاح شده که این روزها رونالدو از حذف پرتغال از یورو ۲۰۲۰ و نرسیدن به مراحل بالا ناراحت است، اما قید برنامه‌های تجاری‌اش را نزده و برنامه‌هایش را پیش برده.

خود رونالدو هم این روزها در کنار خانواده‌اش مشغول استراحت در زادگاهش مادیرا روی یک کشتی تفریحی است.

تصاویری از هتل‌های کریستیانو رونالدو در مادیرا، لیسبون و مادرید:

هتل رونالدو (پستانا CR7) در مادیرا

هتل رونالدو (پستانا CR7) در لیسبون

هتل رونالدو (پستانا CR7) در مادرید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عموشهرام ش IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    خدا به رونالدو گفته روله به ماهم گفته سیخ چوله
    • لنگ حکومتی US ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      ناشکری نکن
  • نیلو IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    خدایا به ماهم نگاه کن .بدنکردیم مسلمون شدیم همش درمعرض امتحانات سختتیم .اوناروهم ولو کردی تو پول
    • س IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
      رونالدو زحمت کشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی