نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
۲ |
۵
محرم نویدکیا
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با ابراز خرسندی از برتری تیمش مقابل صنعت نفت آبادان به این نکته اذعان کرد که آنها در مصاف با زردپوشان آبادانی دقایق سختی را گذرانده‌اند.

محرم نویدکیا در نشست خبری پس از برد ۴ بر یک شاگردانش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی سختی بود. با اینکه با چهار گل پیروز شدیم، اما در بازی دقایق سختی را گذراندیم. فکر می‌کنم اوایل بازی استرس بر ما حاکم بود. با این حال بازی را کنترل کردیم و به گل رسیدیم. در نیمه اول شرایط نسبتاً خوبی داشتیم، اما در شروع نیمه دوم خیلی عقب بازی کردیم و مرکز زمین را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه شاگردانش بیشتر از ۲۰ دقیقه مرکز زمین را از دست دادند، تصریح کرد: صنعت نفت در نیمه دوم خیلی خوب فشار آورد، خوب پرس کرد و ضدحملات خوبی زد. آنها توانستند موقعیت‌های نسبتاً خوبی برای خود ایجاد کنند و بعد از آن گل خوردیم. حس کردیم فشار صنعت نفت بیشتر می‌شود. باز هم می‌خواهم بگویم سبک بازی این تیم را خیلی دوست دارم و معتقدم صنعت نفت با بازی منطقی، از تکنیک خود به خوبی استفاده می‌کند. سر همین موضوع گل خوردیم.

سرمربی سپاهان با اشاره به تغییراتی که در تیمش به وجود آورد، بیان کرد: پس از گل صنعت نفت با تعویض‌هایی که به خاطر پیشروی بیش از حد صنعت نفت کردیم، تلاش کردیم از پشت مدافعان حریف به خوبی استفاده کنیم و این کار را به خوبی انجام دادیم. به ویژه رضا میرزایی و دانیال اسماعیلی‌فر در جناح راست، از پشت مدافعان صنعت نفت استفاده کردند و به گل‌های بعدی رسیدیم. خدا را بابت این سه امتیاز شکر می‌کنیم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

نویدکیا در مورد اشتباهات دفاعی طلایی‌پوشان گفت: دلم می‌خواهد بازیسازی از عقب زمین و توسط دروازه‌بان و مدافعان انجام شود. از ابتدا می‌دانستم این سبک ممکن است به ما آسیب‌هایی بزند، اما همین سبک را می‌پسندم. با اینکه ممکن است از این اشتباهات برای سپاهان رخ دهد. اعتقادی به صحبت‌هایی چون اشتباهات فردی ندارم. هر کسی اشتباه می‌کند، اشتباه تیمی است و گلزنی هم با کار تیمی انجام می‌شود. به خاطر اصرار به بازیسازی از دفاع، از دید من مشکلی نیست و می‌خواهم راه خود را با همین سبک ادامه بدهیم.

وی درباره استقبال هواداران سپاهان از تیمش در آستانه برگزاری این مسابقه خاطرنشان کرد: مطابق چیزی که انتظار داشتم، هواداران این کار را خیلی زیبا انجام دادند. با اینکه کرونا وجود داشت و سلامت هواداران برای من مهم است، ارزش ندارد یکی از آنها آسیب ببیند؛ حتی اگر قرار باشد سه امتیاز بگیریم یا نگیریم. آنها در هتل حاضر شدند و تیم را تشویق کردند که از همه طرفداران تشکر می‌کنم. از هواداران می‌خواهم پروتکل‌های بهداشتی را به خاطر خودشان و خانواده خود رعایت کنند. اجازه دادند اتوبوس به خوبی تا ورزشگاه بیاید و مشکلی نبود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محسن IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    بازم یه بازی گز و سکه
  • رضا IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۰
    واقعا باید به آقای نوید کیا تبریک گفت به خاطر پیدا کردن رگ خواب (ببخشید ،آنالیز) تیمهای صنعتی و نیمه صنعتی لیگ !! اینکه به ۳ تا از این مدل تیمها در انتهای لیگ بیشتر از ۱۵ گل میزنند نشان از حرفه ای بودن ایشان است ....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی