عکس| شکستگی وحشتناک پای مبارز مشهور/ کانر مک‌گرگور به قفس برمی‌گردد؟
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کانر مک‌گرگور در مبارزه با داستین پویریر در UFC 264 مچ پای خود را به شکلی وحشتناک شکست و مبارزه را واگذار کرد.

خبرورزشی -  کانر مک‌گرگور در حالی پا به میدان مبارزه برابر داستین پوریه بود که در مسابقه دوم خود در اوایل سال در راند دوم با تکنیکان ناک اوت به رقیب خود باخته بود.

مبارز ایرلندی در ابتدای راند اول خوب شروع کرد اما وقتی مبارزه شدت گرفت این پوریه بود که دست بالا را داشت. مک گرگور موفق شد درست قبل از پایان راند اول روی پاهای خود بایستد اما هنگامی که مشتی را به سمت پوریه پرتاب کرد که به هدف نخورد، پایش از زیر او در رفت و صحنه وحشتناکی را پیش چشم تماشاگران رقم زد.

قهرمان دو وزن UFC کنار زمین نشست و به وضوح درد بسیار شدیدی را تحمل می‌کرد. با یان وجود پوریه خود را بالای سر او رساند و تنها به صدا درآمدن زنگ مک گرگور را از سیل مشت‌های حریف نجات داد.

حتی دیدن تصاویر صحنه شکستن پای مک گرگور به شدت دلخراش است و در عکس‌ها و تصاویر آهسته مشخص است که پای مک گرگور از بالای مچ کاملا به جهت مخالف برگشته است.

خیلی زود مشخص شد که مک گرگور قادر به ادامه مبازه نیست و دکتری که بالای سر مبارز ایرلندی حاضر شد نیز این نکته را تایید کرد. با اعلام پزشک مسابقه به پایان رسید و یک پیروزی دیگر با تکنیکال ناک اوت نصیب پوریه شد.

عکس| شکستگی وحشتناک پای مبارز مشهور/ کانر مک‌گرگور به قفس بر می‌گردد؟

به این ترتیب پوریه اکنون دو پیروزی برابر مک گرگور به دست آورده و یک بار نیز برابر او شکست خورده است.

پوریه گفت که شکستگی نتیجه یک ضربه ساق پا در مراحل ابتدایی مبارزه است و "کارما" را دلیل آخرین پیروزی خود دانست.

پوریه گفت: «تو هرگز نمی خواهی که به این شکل برنده شوی اما اتفاقی که افتاد نتیجه یک ضربه پای خودش بود، من کاملا از این مطمئنم. او کاملا مستحق این اتفاق بود، کارما یک آینه است و من مدت ها است که پوست خودم را کنده ام تا خودم را در این موقعیت قرار دهم. پس از شکست دادن او در ژانویه، وقتی آنها به من مبارزه برای قهرمانی را پیشنهاد کردند من دو برابر به خودم سخت گرفتم و این جواب داد.»

مک گرگور هم در حالی که با پای شکسته اش در کنار قفس هشت ضلعی نشسته بود به خط و نشان کشیدن برای پوریه ادامه داد: «من داشتم با ضربات مشتم کله‌ی خونین و مالینش را از گردنش جدا می کردم. باز مشغول گندکاری شد که فاصله را کم کند. این ماجرا هنوز تمام نشده. من مثل آن حادثه اندرسون سیلوا روی پای ضعیف ام فرود آمدم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی