وزیر ورزش دیگر نیاز به مهار کردن ندارد/ تا مجیدی نخواهد نمی‌توانم کمکش کنم/ نمکی به جای حرف زدن عمل کند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهدی پاشازاده پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی گفت: وزیر ورزش تا مدتی دیگر از وزارت ورزش می‌رود و در این شرایط دیگر نیازی نیست او را مهار کنیم.

مهدی پاشازاده مدافع پیشین تیم استقلال در گفت‌وگوی لایو با اینستاگرام خبر ورزشی، درباره اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال و ماندن و نماندن فرهاد مجیدی حرف زد.

مخاطبان خبرورزشی می‌پرسند چرا در این شرایط که همه از کادر فنی استقلال رفته‌اند مهدی پاشازاده به فرهاد مجیدی کمک نمی‌کند؟

اولا کسی از من درخواستی نداشته است که به فرهاد کمک کنم. در ثانی ابتدا باید درخواستی باشد که بعد من درباره‌اش نظر بدهم یا ندهم. وقتی فرهاد چنین درخواستی نداشته من نمی‌توانم حرفی بزنم.

مجیدی بماند یا نماند؟ حجت اله نظری پس از خروج از دفتر وزیر گفت نمی‌خواهند مجیدی در استقلال بماند؟

نظر من خیلی مهم نیست. مهم این است که هر کسی، اصلا آقای مجیدی نه، آقای ایکس یا هر کسی، اول یک تعاملی بین باشگاه و هیات مدیره باید باشد و اگر نباشد چه مجیدی یا فکری یا هر کسی باشد راه درستی پیش رو نیست. باشگاه هم باید پشت کادر فنی‌اش باشد و هم پشت طرفدارانش. این حرفهایی که وقتی طرف از دفتر وزیر می‌آید یک حرفی را می‌اندازد و می‌رود درست نیست. اینجاست که هیئت مدیره اینقدر حرف می‌زند. من در ۸ سال بازی در اروپا نمی‌دانستم هیئت مدیره چه افرادی هستند. اصلا برای چه باید حرف بزنند؟ متأسفانه یک عده می‌آیند تنها برای شهرت، یا رانت یا اتفاقی که برای‌شان بیافتد البته من همه را نمی‌گویم. اگر به باشگاهی به نام استقلال می‌آیید، بدانید به کجا آمده‌اید. خیلی راحت نیایید مصاحبه کنید. اینقدر شعار ندهید. همه شدیم اصغر دخالت و در هر کاری سرک می‌کشیم. یکی دکتر است و ساختمان‌سازی می‌کند و این خوب نیست.

بیننده‌ها در لایو سؤال پرسیده‌اند شما که یک مدافع فوق العاده بودید بگویید چطور می‌توان وزیر پرسپولیسی ورزش را مهار کرد؟

اصلا مشکلی با پرسپولیسی بودن وزیر نداریم. می‌تواند باشد. همانطور که جهرمی‌وزیر ارتباطات پرسپولیسی است. وزیر حتی می‌تواند به پرسپولیس تبریک هم بگوید ولی وقتی شما در یک جایگاهی قرار می‌گیرید باید به وظایف تان به نحو احسن عمل کنید. در باره مهار کردن وزیر هم باید گفت که خود به خود تا چند وقت دیگر که دولت عوض می‌شود و او هم مهار می‌شود.

استقلال چه زمانی قهرمان می‌شود؟

وزیر با چیدمان افرادی که برای این باشگاه و آن باشگاه منصوب می‌کند مشکلات را ایجاد می‌کند. در این سالها استقلال بیشتر در این رابطه ضربه خورده است. آنهایی که جای‌شان در استقلال نبوده آمده‌اند ولی آن طرف فقط آرامش بوده است. به ویژه آخر فصل که می‌شود باشگاه را وارد بحران می‌کنند تا ابتدای فصل. مثلا نقل و انتقالات را از دست می‌دهیم و تا تیم می‌آید جان بگیرد باز هم همان اتفاقات تکراری تکرار می‌شود. هیئت مدیره جدیدی که آمده‌اند را نمی‌شناسم ولی از یکی دو نفر نزدیک به باشگاه شنیده ام که الان شکر خدا این نفارت اهل بوق و کرنا کردن کارشان نیستند و امیدوارم که با کادر فنی هم به تعامل برسند.

درباره نبود طرفداران استقلال و پرسپولیس در دربی به ویژه در شب‌هایی که در اروپا می‌دیدیم طرفداران فوتبال چقدر راحت در استادیوم یا بیرون از آن کنار هم بودند حرفی نمی‌زنید؟

فوتبال بدون تماشاگر مرده است. آن لذت را ندارد. یک بازی غریبه است. در اروپا دیدیم که وقتی طرفداران برگشتند و حتی با آن اتفاقات بد بعد از فینال دیدیم که هیجان دوباره برگشته است. البته من درگیری‌ها را تأیید نمی‌کنم. نمی‌دانم مسئولان با این همه ثروت چرا برای مردم ایران کاری نمی‌کنند!

یک جمله به آقای نمکی؟

به جای اینکه این همه مصاحبه کنید کمی‌هم عمل کنید. چرا مردم ایران باید به ارمنستان بروند و وتکسن بزنند؟ من ارمنستان را دیده ام. اروپای شرقی را دیده ام. کشورهای فقیری که الان واکسن را زده‌اند را گشته ام. ولی ما با این همه منابع مالی و معادن و ثروت چرا نباید بتوانیم مردم مان را واکسینه کنیم!

شما واکسن زده‌اید؟

فعلا ۶ ماه است که ۷۰ ساله‌ها در حال واکسن زدن هستند. نمی‌دانم کشور ما چند نفر بالای ۷۰ ساله دارد؟ من واکسن نزده ام و می‌ترسم که از بازار آزاد بخرم و بزنم. در اروپا دیدیم که آنها خیلی دیرتر از ما کرونا گرفتند و خیلی زودتر واکسینه شدنشان تمام شد. دولتمردان ما فقط می‌گویند مردم آب مصرف نکنید، برق مصرف نکنید و به دولت کمک کنید! پس ما برای چه به شما رأی می‌دهیم؟ برای اینکه شما تصمیمات درستی بگیرید.

شما اصالتاً اهل کجا هستید؟

من تهران متولد شدم ولی اصالتا اهل گِرمی اردبیل هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    ای کاش این دار و دسته یه جور مصاحبه میکردن که سالهای آینده میتونستند مسئولیت مصاحبه هاشونو به عهده بگیرن و نگن ما نبودیم.
    • ساوالان IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      این وزیر رفت بدنبال بهانه دیگر برای سال اینده و وزیر اینده باشید. صدا و سیما .پول دولت .همه چیز در اختیار استقلال هست انوقت ذهن هوادار به طرف پرسپولیس!
    • ایمان NL ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
      چرا مگه مثل پیروانیه به میثاقی میگه عدالت رسانه ای را اجرا کردی و یک ماه بعد میگه میثاقی بد روزگاره مگه مثل مطهریتونه که میگه کاری به بقیه تیمها نداریم و بلافاصله از دکل بقیه تیمها بالا میره؟ مگه مثل درصدمحمدی هست که میگه هوچی گری نمیکنیم و بلافاصله زمین و زمان را به ههم میدوزه در حالیکه پیشکسوتان لنگ هم علنا گفتن یحیی ترسو بازی کرد تاریخ مصاحبه ها تماما علیه تیم ساواکی و بازیکنان کنجه گرشون بوده که حتی لنگی ها هم نمیتونن ساواکی بودن بهزادی را ماله بکشن فقط میگن شکنجه نمیکرد :)) حالا خوبه کل وزیران علنا پشت لنگ وایستادن باز چرت میگید
  • ناشناس US ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    تو که آمپول آوردی دادی به بازیکن تیمت بدبختش کردی الان داره کارگری می کنه خاموش باش با لابی مصطفوی فرستادن بازی جهانی حرف نزن تو هر تیمی بودی اون تیم کپک زده
    • لنگ خاص IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
      کاری به بقیه حرفهایی که زدی ندارم،ولی خدایی بدون تعصب اون زمان حقش فیکس تیم ملی بود ،زمان مایلی کهن حقشوخوردن با بازی دادن به استاد اسدی
    • آرش تاجی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      متاسفانه تعصب کور باشگاهی سبب میشه شما و افرادی مانند شما اظهار نظرهایی کنند که مرغ پخته هم خنده اش میگیره! مهدی پاشازاده مدتها به ناحق از تیم ملی دور موند؛ وقتی بازی اش دادن تو استرالیا دو تا توپ از رو خط کشید بیرون و همراه با عابدزاده ستون اصلی تیم ملی بود! بازی با یوگسلاوی رو هم کنار بقیه بازی های جام جهانی نگاه کن تا شاید بفهمی پاشازاده کی بوده و هست! یه ناشناس میاد اینجا راجع به کسی که تیم منتخب جهان بازی کرده و مدرک حرفه ای مربیگری سطح A اروپا رو از آلمان گرفته اینجوری بی ادبانه صحبت میکنه!
  • بابا مسعود IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    ان شاءالله دولت تدبیر و امید با همه فسادی که نه تنها به فوتبال بلکه به کل مملکت وارد کرد به زودی برچیده میشه و ریشه شون خشکیده میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی