جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
۲ |
۴
پرسپولیس - استقلال (دربی تهران - جام حذفی)
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلالی‌ها از پیروزی تیمشان مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی به شدت شارژ شدند و حالا با روحیه بالاتری خود را برای ادامه مسابقات و البته لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند.

فرهاد اشراقی؛ برای استقلالی‌ها پیروزی بر پرسپولیس در جام حذفی از نان شب هم واجب‌تر بود. این درست که دربی تهران بار فنی بالایی نداشت و این هم درست که پرسپولیس توپ را به تیر دروازه کوبید و حتی می‌توانست برنده شود اما به هر حال استقلال بیشتر از پرسپولیس با این پیروزی نیاز داشت و با برتری در ضربات پنالتی نفس کشید.

اختلاف بین کادر فنی و مدیران استقلال آن قدر زیاد است که همه ایران از آن خبر دارند. مجیدی همچنان با حالت کنایه آمیز در مورد مدیران صحبت می‌کند و از جیب خودش و دوستانش به بازیکنان پاداش می‌دهد در کنار همه این مسائل هواداران استقلال مدت‌ها بود که شاهد موفقیت‌های پرسپولیس بودند و به شدت نیاز به یک پیروزی و شادی خیابانی داشتند. استقلالی‌ها از پیروزی تیم‌شان مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی به شدت شارژ شدند و حالا با روحیه بالاتری خود را برای ادامه مسابقات و البته لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنند. پیروزی در ضربات پنالتی همیشه شیرینی و لذت خاص خود را دارد حتی اگر برنده نهایی، تیم برتر میدان نبوده باشد. البته استقلال و پرسپولیس هر دو موقعیت‌های اندکی در جریان بازی داشتند و خیلی نمی‌شد تیم برتر میدان را تشخیص داد اما به هر حال استقلال مثل آخرین دربی جام حذفی دوباره پرسپولیس را در ضربات پنالتی شکست داد تا کام هوادارانش را شیرین کند. دقیقاً به همان اندازه که کادر فنی استقلال به این پیروزی نیاز داشتند، هواداران استقلال هم این نیاز را احساس می‌کردند و حالا می‌توانند کمی از غم‌های ناکامی در لیگ را فراموش کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
    واقعا حالم از این دربی بهم خورد فقط نتیجه دربی برای استقلال شیرین و لذت بخش بود و خیلی بهمون چسبید و گرنه این چه دربی مضخرفی بود که دو تیم ارائه دادن داشت خوابمون میبرد نود دقیقه اصلا جذابیت چندانی نداشت، بازی به دلیل احتیاط هر دو طرف چندان بارفنی خاصی نداشت هر دو‌ تیم‌ با جنگ‌ در میانه میدان دنبال تصاحب بیشتر توپ بودن‌و برتری مدافعان نیز فرصت خطرناکی به مهاجمان نداد، فقط با شروع وقت اضافه دو تیم یه کمی بهمون حااال دادن و با بازی رو به جلوتر چند تا موقعیت ایده آل گلزنی داشتند یکی ضربه آل کثیر که به تیر دروازه خورد یکی هم تک به تک قایدی که گل نشد و طلسم دروازه ها همچنان پابرجا بود..
  • ال IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    پیروزی نتوانست با پنالتی هم نفس بکشد و بعد از صد و بیست دقیقه از نفس ایستاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی