نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
مجیدی واقعاً دوست داشت در جام حذفی به پرسپولیس بخورد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از پیروزی استقلال در دربی جام حذفی عده‌ای مدعی شدند که فرهاد مجیدی حتی قبل از قرعه‌کشی جام حذفی دوست داشته استقلال به پرسپولیس بخورد.

استقلال حدود دو ماه قبل در لیگ برتر به پرسپولیس باخته بود و باید دید آیا واقعا فرهاد چنین آرزویی داشته یا نه؟

البته می‌توان گفت مجیدی فکر کرده که بازیکنانش برای جبران شکست دربی قبلی خیلی انگیزه دارند و به همین دلیل دوست داشته باز هم با پرسپولیس بازی کنند. ضمن این که استقلال در همان دربی که باخت هم بد کار نکرد و حتی می‌توان گفت در آن دیدار بهتر از دربی جام حذفی بود. مجیدی پارسال هم در دربی جام حذفی با پنالتی یحیی گل محمدی را شکست داد اما به هر حال در لیگ برتر به او باخته بود.

در رسانه‌ها این طور عنوان شده که مجیدی در یک فایل صوتی ابراز امیدواری کرده بود که استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به پرسپولیس بخورد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال بچه لوث وزارت DE ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    دروغ محض ! کاملا از صداش میشه حدس زد این ویدئو ساختگیه . از دو حال خارج نیست یا این ویدئوی ساختگی رو قبل از بازی ضبط کردن که اگه دربی رو بردن بلافاصله پخش کنن تو فضای مجازی . که اگه اینطور باشه چرا قبل از بازی این ویدئو رو پخش نکرده که ثابت کنه دوست داره با پرسپولیس بازی کنه ؟؟؟؟ یا اینکه این ویدئو رو بعد از بازی پخش کرده که بگه از قبل هم دوست داشته با پرسپولیس بازی کنه !!! آخه دروغ و ریا تا کجا ؟ اینا چه کسایی رو میخوان فریب بدن ؟ مگر اینکه هوادارای خودشونو با این ویدئوی مسخره و ساختگی بتونن فریب بدن...حتی یه بچه دوازده ساله هم میتونه بفهمه یه دیالوگ ساختگی مسخره اس
  • ایمان IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    دربی رفت و برگشت استقلال خوب بود فقط حریف داور نشد. مگه میشه دو دربی پشت هم دقیقه 10 و 4 داور پنالتی نگیره؟ آها سلطانی فر و رفعتی گفتن میشه طبق قوانین جدید فیزیک کوانتوم شدنیه :)))
    • پرویز IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      چرا اینقدر حرص میخوری حالا؟خوب باشه اصلا دوست نداشته .شما که اینقدر عاقلی و هر حرفی رو باور نمیکنی ، اینقدر حرص بیخودی نخور نگاه کن خود یحیی و تیمش که باختن هم قد تو حرص نمیخورن
  • Amir IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    سلام. فرض بکنیم استقلال قهرمان جام حذفی میشه. خیلی دوست دارم بدونم طرفدارهای استقلال نظر بدن اگه با باخت به سپاهان، سپاهان قهرمان بشه استقلال بازنده بشه یا نه؟ این چندتا چیز هم بگم که احتمال داره که استقلال با بردنه سپاهان، دوم بشه. اگه به سپاهان هم ببازه باخت به سپاهانو تو سوپر جام میتونه جبران کنه و اینطوری پرسپولیس هم قهرمان نشده. از طرف دیگه اگه پرسپولیس قهرمان بشه میتونه با پرسپولیس سوپر جام بازی کنه هم پرسپولیسو ببره هم قهرمان بشه هم انتقام زمان شفرو بگیره که سوپر جامو دادن به تیمی که خودش اول گفت بازی عقب بیوفته بعد که دید استقلال هم پافشاری میکنه سکوت کردو... هم دوتا بازی پشته سره هم برده و بره برای یه چهارتای دیگه. حالا بیا سپاهانو فولاد قهرمان بشن! ( من خودم دوست دارم در هر صورت همه بازیاشو ببره حتی اگه با بردش به قهرمانی پرسپولیس کمک کنه و خودش سوم بمونه در عوض قهرمان سوپر جام بشه و قهرمان آسیا و سومین ستارو بزنه رو پیرهنش)
  • دریکوند IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    در تمام بازیهای چند سال گذشته بجز بازی که فکری مربی استقلال بود و حق استقلال باخت بود نه مساوی پرسپولیس هیچگاه مستحق گرفتن تساوی هم نبود.من نمی دونم چرا طرفداران این تیم اینقدر مقابل حرف حق لجاجت می کنند.مجیدی دوست داشت با پرسپولیس بازی کند و به قول خارجیها حالا که قرار است قورباغه اش را قورت دهد همان اول صبح این کار را بکند.13

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی