نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷
۱۵ |
۰
یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی؛ پرسپولیس - استقلال (دربی تهران - جام حذفی)
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بلافاصله پس از محرومیت یک جلسه‌ای یحیی گل محمدی، هواداران پرسپولیس با اعتراض شدید به این مسئله عکس‌های اعتراضات فرهاد مجیدی به داوران را در فضای مجازی منتشر کردند.

یحیی گل محمدی یک جلسه از همراهی پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز محروم شد و یک جلسه محرومیت تعلیقی برای او در نظر گرفته شده است. ضمن این که کمیته انضباطی سرمربی پرسپولیس را ۴۰ میلیون تومان جریمه کرد.

بلافاصله پس از صدور این حکم هواداران پرسپولیس با انتشار عکس‌های اعتراضات فرهاد مجیدی به داوران مدعی بی‌عدالتی کمیته انضباطی شده و خواستار محرومیت فرهاد مجیدی شدند.

آنها این حکم را عادلانه نمی‌دانند و معتقدند نه تنها مجیدی بلکه بسیاری از مربیان رفتارهای مشابه رفتار گل محمدی را در کنار خط انجام می‌دهند.

محرومیت گل‌محمدی به خاطر نوع اعتراضاتش در بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان است که با ضربه او به یکی از داوران توام شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گرگانی IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    این هفته ها رفتار زشت نبوده که این مربی بداخلاق بد دهن و عصبی مرتکب نشده انگار اصلا جرات ندارن کیسه کشا رو محروم کنن قبلا گفتم کمیته بی انضباتی دندان هایشو قصط بلده واسه پرسودلیس نشون بده.حمله تروریستی اصفهان رو که ماست مالی کردن
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      4 امتیاز مهندسی شده در بازی پرسپولیس با مس رفسنجان و گل گهر سیرجان توسط داوران و مهندسین پشت پرده تقدیم پرسپولیس شد تا پرسپولیس در کورس قهرمانی از سپاهان جلو بیفته. اگه فرض کنیم گل سپاهان به پیکان هم آفساید بود سپاهان فقط یک امتیاز گرفت. در نتیجه اگه امتیاز های مهندسی شده رو کم کنیم سپاهان در حال حاضر باید با 55 امتیاز در صدر جدول باشه و پرسپولیس با 54 امتیاز در رده دوم. الان چه کسی جوابگوی این 4 امتیاز مهندسی شده در هفته های پایانی و سرنوشت ساز لیگ خواهد بود. قبلا هم اعلام کردم در این فصل 21 امتیاز مهندسی شده تا هفته 27 به پرسپولیس هدیه داده شده و رتبه پرسپولیس تا پایان هفته 27 رتبه هفتم جدوله ولی از رتبه هفتم کشیدن این تیم رو بالا و گذاشتنش در صدر جدول. حالا میگن ما خودمون قهرمان شدیم و خودمون گلات کردیم.
    • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      تو سایت همسایه نوشتن شانس پرسپولیس برای قهرمانی 64 درصد و شانس سپاهان 36 درصده. خوب چه کسی شانس پرسپولیس رو انقدر بالا برده؟ همین مهندسین لیگ برتر که ازش دستور می گیرن و 21 امتیاز مهندسی شده تا هفته 27 به پرسپولیس دادن باعث به وجود اومدن این شانس شدن. البته دیگه اسم این شانس نیست بلکه مهندسی نتایج لیگ برتر برای قهرمان کردن مهندسی و جعلی پرسپولیس در لیگه تا گلات جعلی بدست بیارن. حتی اون 4 امتیاز مقابل مس رفسنجان و گل گهر خودش تکلیف قهرمانی رو مشخص می کنه.
    • کيسه مافیای فوتبال ایران IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      اگه داورها نبودن که کيسه الان رقيب ذوب آهن و سايپا بود
    • پاسخ کامنت IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      بازی با مس خخخخخ کر و کوران شهر هم دیدن نیمه اول بازیکن حریف باید اخراج میشد و گل پرس صحیح بود نکنه کارشناس ات ارش برهانی هست خخخ ببخشیدا من سی سال فوتبال میبینم خندم میگیره از حرفات اسم تو باید بزاریم جز خاله زنک های فوتبال بدرد سبزی پاک کردن میخوری بیشتر تا کارشناسی فوتبال .آدم اینقد بی منطق دور از حقیقت ندیدم فرسنگ ها حتی از فوتبال فاصله داری
  • ناشناس US ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    چرا از فحاشی رختکن کیسه کش های ندید بدید عکس نمی زارید
  • لنگی ها مافیای فوتبال ایران IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    اولا اون حرکات زشت و زننده یحیی گلمحمدی 9 تیر انجام شد و رای 26 تیر. یحیی گلمحمدی باید توی اون بازی اخراج می شد ولی هم اخراج نشد هم با داد و فریادهایی که کرد پنالتی گل گهر گرفته نشد و این داد و فریاد ها باعث دادن 2 امتیاز مهندسی شده به پرسپولیس شد. خود یحیی 2 کارت زرد داشت و با یک کارتی که در بازی با گل گهر گرفت بازی بعد رو از دست داد ولی کمیته انضباطی باید سریعا وارد عمل می شد و یحیی گلمحمدی رو حداقل 2 جلسه محرومیت قطعی می کرد با 40 میلیون تومن جریمه. ولی گذاشتن یحیی آرامش کامل قبل دربی داشته باشه و اصلا به این قضیه بسیار مهم ورود نکردن تا دربی تموم بشه تا پرسپولیس بازی رو ببره. حالا که دربی تموم شده یک حکم الکی دادن که 40 میلیون رو باشگاه پرسپولیس از اون 30 میلیاردی که آذری جهرمی با رانت به حساب پرسپولیس ریخت میدن و یک جلسه محرومیت مقابل ماشین سازی سقوط کرده. هنوز یحیی رو محکوم نکردن توی دربی کلی استرس داشت و اگه تا قبل دربی محکوم می شد مطمئن باشید تمرکزش برای دربی به هم می خورد و توی 90 دقیقه بازی رو واگذار می کرد.
  • سیروس US ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    رفتم روی سایت ورزش سه تا حرفی بزنم، دیدم بدون وارد شدن به حساب کاربری!!! قادر به اینکار نیستم :) . داشتن حساب کاربری از دید آقایان و یا خانمها یعنی پذیرش قید و بند، و من اینکاره نیستم! به اینجا آمدم و در مطلبی بدون ربط به آن مطلب ورزش سه پاسخ میدهم، به امید اینکه باعث گردد جماعت فوتبالی در ایران را به تفکر وادار کند! تیتر اصلی آن مطلب این بود. ... "انتشار وویس مجیدی: خدایا! قرعه‌ام پرسپولیس باشد" . هدف من نه طرفداری از قرمز است "اگرچه دهه هاست که پرسپولیسی هستم" و نه شعار دادن بر علیه استقلال که من شخصا دوست دارم همیشه آنان را "تاج" بنامم. هدف من اینستکه به این مطلب مزورانه پاسخ بدهم. آقای فرهاد مجیدی، زمانیکه در اتریش بازی میکردی، من شدیدا بشما علاقمند شدم. دلیل علاقه من بشما این بود که در چند بازی نخستین در تیم باشگاهی خودتان بسیار خوب ظاهر شدید و بعد که غیر منطفانه شما را نیمکت نشین کردند، عطای ماندن را به لقای این حقارت بخشیدید از قرارداد خود را فسخ نموده و به کشورهای حوزه خلیج پارس رفتید. من بدلیل این مقاومت شما را ستودم و شما را بازیکن قابل احترامی یافتم! ادامه در کامنت بعدی!
  • سیروس US ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    اما چند سال بعد نظرم کاملا تغییر کرد! نظرم زمانی تغییر کرد که آن روش بازی در مقابل پرسپولیس را در کسوت یک بازیکن غیر حرفه ای در تیمی غیر ایرانی و بخصوص عربی در مقابل پرسپولیس و در تهران انتخاب کردید و وقتی بازیکنان پرسپولیس بشما اجازه خودنمائی ندادند، با انتخاب خشونت و پذیرفتن جریمه اخراج از زمین مسابقه و نشان دادن یک چهار انگشتی که خود شما بهتر از هر کس میدانید چقدر اتکا به آن حقیرانه است برای یک بازیکن فوتبال، راه خروج را در پیش گرفتید و چون میدانستید بعد از باید به فوتبال ایران برگردید، درواقع برای دکان آینده خود در تیم تاج دری متظاهرانه باز کردید! شرم بر شما، اما من دقیقا میدانم که این بدترین گناه شما بر علیه هواداران تیم محترم تاج نبود و نیست! ادامه در کامنت بعدی!
  • سیروس US ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    آقای فرهاد مجیدی، کلاهی که شما بر سر هواداران تاج گذاشتید خداحافظی با پیراهن تیمی بود که در کشورهای حوزه خلیج پارس در آن بازی میکردید. ظاهرا هیچکدام از بهواداران تیم تاج متوجه نشدند که شما چگونه آنان را به تمسخر گرفتید، وقتی پیراهن تاج را از تن خود درآوردید و با آن زیرپیراهنی زرد رنگ "دور افتخار زدید!!!"، اما من فهمیدم! بهترین لقب برای فردی مثل شما، خودشیفته و مردم فریب است! اینجا بعنوان یک پرسپولیسی به شما میگویم که برای هیچکس اهمیتی نداشت که شما به آن شکل در دربی حذفی پیروز شدید، چون قرار بر اینستکه برای فریب مردم تیم شما قهرمان جام حذفی گردد! اما خبر بد برای شما اینستکه، پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد، و شما یکبار دیگر و به زودی مجبور خواهید بود که در مسابقه سوپر کاپ در مقابل تیم با اصالت پرسپولیس حاضر گردید! من مطمئنم که شما در هیچ "وویسی" آرزوی حضور در آن مسابقه را نخواهید کرد، چون مثل روز روشن است که در یک مسابقه حقیقی چه نتیجه ای خواهید گرفت! :) فعلا آسمون و ریسمون را بهم ببافید تا بشما رحم بشود! ما هم در این ترحم شریک خواهیم شد! حجازی، پورحیدری، مظلومی، جانملکی روحتان شاد!
  • 7 IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    رونالدو داورو هل داد و 5 جلسه محروم شد اینجا هم یه آقای هوچیگری که کارتاش از بعضی از بازیکناش بیشتر بوده فقط یه جلسه و اون هم بعد دربی محروم میشه. بعد اعتراض هم میکنن..............!!!
    • 4 در 6 IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      پس وريا و غلامي و دانشگر که داور هل دادن چرا محروم نشدن؟؟؟؟
  • ARVAND IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    خیلی جالبه. گذاشتن دربی تمام بشه بعد محرومش کردن
    • محمد پرسپوليسي IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      اصلا چرا بايد محروم بشه؟؟؟؟؟؟ اگه حقش چرا فرناز که همين حرکات تو چند تا بازي کرد محروم نشد؟؟؟؟؟
  • یوسف میرزایی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    آقای مافیایی میشه بگین این ۲۱ امتیاز ازکجا محسابه کردین یه چیز من درآوردی واسه خودت میگی ها مهندسی یعنی دربی حذفی که تقدیم شما کیسه کشا شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی