نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
اگر در دربی حذفی VAR بود نتیجه چه می‌شد؟/   سرنوشت ۳ صحنه جنجالی
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اگر در دربی لیگ برتر، استقلالی‌ها متضرر شده‌اند، به نظر می‌رسد در دربی جام حذفی این پرسپولیس است که متضرر شده است.

دربی نودوششم تهران با برتری استقلال مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی به پایان رسید. این دیدار که در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد، رأی به صعود استقلال به مرحله نیمه‌نهایی داد تا تیم آبی‌پوش تهرانی در جام حذفی، از لحاظ نتیجه‌گیری، بهتر از پرسپولیس عمل کرده باشد.

در واقع بازی اخیر تیم‌های استقلال و پرسپولیس پنجمین دیداری بود که دو تیم پایتخت در جام حذفی برگزار می‌کردند. پیش ‌از ‌آن هر دو تیم دو برد داشتند که برتری تازه استقلال، تعداد بردهای این تیم برابر رقیب سنتی در جام حذفی را به عدد سه رساند.

پیروزی استقلال برابر پرسپولیس در آخرین تقابل در شرایطی به دست آمد که نیاز به وجود سیستم کمک‌داور ویدئویی یا همان VAR به‌شدت احساس شد.

پرسپولیسی‌ها روی چند صحنه از بازی اعتراض داشتند که به نظر می‌رسید اگر سیستم VAR می‌بود، آن وقت شرایط به سود این تیم تغییر می‌کرد.

البته قبل از رسیدگی به ادعای پرسپولیسی‌ها ابتدا باید به هفته بیست‌وسوم لیگ برتر برگشت؛ جایی که پرسپولیس با یک گل از سد استقلال در آن هفته گذشت و تقریبا امید فرهاد مجیدی و تیمش را برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر نقش بر آب کرد.

حال، اگر در آن بازی هم VAR وجود داشت، شرایط می‌توانست تغییر کند و الان وضعیت استقلال در جدول رده‌بندی لیگ برتر به‌مراتب می‌توانست بهتر باشد.

قبل از ورود به جزئیات باید به این مورد اشاره کرد که این مطلب برحسب «احتمالات» نوشته شده؛ وگرنه شاید حتی با وجود VAR هم باز تغییری در نتیجه نهایی بازی رخ نمی‌داد.

با این‌ حال باید این مورد را هم در نظر گرفت که شاید اگر VAR در دربی بود، سرنوشت دو تیم پرسپولیس و استقلال متفاوت می‌شد.

ابتدا باید به دربی برگشت لیگ برتر رجوع کرد؛ جایی که در دقایق نخست بازی، وحید امیری مدافع پرسپولیس با بی‌احتیاطی باعث سرنگونی مهدی قایدی در محوطه جریمه خودی شد. داور از کنار آن صحنه عبور کرد ولی صحنه آهسته به‌وضوح نشان می‌داد خطای پنالتی رخ داده است. اگر VAR وجود داشت، استقلال صاحب یک ضربه پنالتی می‌شد و از حریفش پیش می‌افتاد.

طبیعی بود که در صورت چنین اتفاقی استقلال ابتکار عمل را به دست می‌گرفت و چه‌بسا می‌توانست از سد پرسپولیس عبور کند.

اگر استقلال برنده آن بازی می‌شد، الان وضعیت جدول رده‌بندی به‌ گونه‌ای می‌شد که مثلا پرسپولیس با ۵۵ امتیاز در رده دوم قرار می‌گرفت و استقلال با ۵۳ امتیاز در تعقیبش بود.

طبیعتا تیم فرهاد مجیدی در صورت وقوع همه آن احتمالات هنوز در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ برتر، شانس زیادی برای قهرمانی داشت.

اگر در دربی لیگ برتر، استقلالی‌ها متضرر شده‌اند، به نظر می‌رسد در دربی جام حذفی این پرسپولیس است که متضرر شده است؛ پرسپولیسی‌ها ادعا می‌کنند خطای ارسلان مطهری روی مدافعشان که در دقیقه ۱۱ صورت گرفته، کارت قرمز داشته است.

در واقع اعتقادشان این است که اگر VAR بود، بازیکن استقلال اخراج می‌شد اما مهم‌تر از آن اتفاقاتی است که در هنگام زدن ضربه پنالتی رخ داد.

پرسپولیسی‌ها در حالی دو پنالتی را هدر دادند که روی هر دو صحنه، دروازه‌بان استقلال جلوتر از خط دروازه آمده بود و باید پنالتی‌ها تکرار می‌شد. اتفاقی که از دید داور مسابقه پنهان ماند.

حالا اگر VAR بود، به نظر می‌رسید این پرسپولیس باشد که تیم صعودکننده به نیمه‌نهایی لقب می‌گرفت و می‌توانست شانس قهرمانی در دو جام را داشته باشد.

پرواضح است که اشتباه داوری امری اجتناب‌ناپذیر است ولی واقعیت این است که وجود VAR هم در فوتبال ایران، اجتناب‌ناپذیر شده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فيك رد IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    در همين بازي اخير هم خطاي منجر به اخراج مغانلو ناديده گرفته شد و رسانه هاي بيطرف !!! اصلا" چيزي نه ديدند و نه به آن پرداختند!
    • صامت IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      حال که یک دربی عقب برگشتیم چطوره یه دربی دیگه هم برگردیم عقب.دربی رفت لیگ.جایی که عارف غلامی بی هیچ تردیدی بایداخراج میشد.اگردرهمان نیمه نخست استقلال 10 نفره میشدچه می شد؟تاچنددقیقه میتونست دووم بیاره؟احتمالاباچنان نتیجه ای شکست میخوردکه کل لیگ راازدست میداد.وحالابرگردیم به دربی برگشت.فرض کنیم varبودوپنالتی میگرفت.چه میشد؟ایاصددرصدگل میشد؟پنالتی های اخیراستقلال جلوپرسپولیس رابه خاطربیارید.یکی علی کریمی خراب کردویکی فرشیدوچندتای دیگر.این یکی هم چه بساخراب میشد.به فرص گل شدن چه اتفاقی می افتاد؟84دقیقه فرصت جبران بود.همان طورکه چنددربی پیش درهمان دقایق ارسلان شان گل نزد؟ومگرآن گل جبران نشد؟مساله اینه.داوراخراجی راکه بایددرقیقه14میکردنکرد.میدانیدیعنی چی؟یعنی86دقیقه بازی ده نفره.که امکان نداشت بازی به پنالتی بکشه.تازه اگردران صحته فقط یک صحنه پنالتی بوداینجاسه صحنه بود.ان یک صحنه پنالتی قابل جبران بود.ولی اینجاوقتی اخرین پتالتی راداوراغماص میکنه جای جبران نیست.نادرلیگ حتی اگرداربی بذگشت رامیباختیم جای جبران داشتیم.اینجااماباختیم وجای جبران نیست.داوری بدجوربه ماصربه زده.
    • قهرمان همه دوران IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      ما هوچی گر و دنبال داستان نیستیم.... و الا نیمه دوم غلامی از پشت عالیشاه رو زد و عالیشاه نخواست مثل بعضی ها خودش رو زمین بزنه...و الا پنالتی بود... عالیشاه زیرک نبود... هرچند اگه var بود همین طوریم، بدون اینکه بخور زمین پنالتی می‌گرفت ( چون از پشت تعادلش بهم زد و عالیشاه نتونست ضربه آخر رو خوب بزنه)... حال اگر قائدی جای عالیشاه بود... خورده بود زمین و پنالتی... ولی چون ماها اصلا دنبال داستان نیستم تا حالا هیچکس به این قضیه اشاره نکرده... ولی اگه استقلال بود، چها که نمی‌کرد... زمین و زمان رو بهم میدوختند...
    • ایمان NL ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      رسانه مستقل اگه مرده بیاد 8 بازی اخیر لنگ را با VAR تخلیل کنه ببینه لنگ چند امتیاز ازدست میده اگه مردید بیاد بازی رفت و برگشت دربی را با VAR تحلیل کنید تا ببینید استقلال اگه دقیقه 10 و 4 گل میزد چجوری لنگ سوراخ میشد
  • مشروح 86 IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    اون صحنه لگد ارسلان مطهری در اروپا کارت قرمز داره حتی در لیگ استرالیا هم فغانی میتونه چنین صحنه ای رو کارت قرمز نده؟
  • امیر IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    عنایت داشته باشید نهایتا دوهفته دیگه بازوی اقتصادی(جهرمی)وبازوی اجرایی(بابا مسعود)وبازوی دیپلماتیک(ظریف)بر سر کار هستند و بساط وسائل ارتباط جمعی هوادار این تیم جمع خواهد شد.امید است که ورزش ما وبخصوص فوتبال از قید و بند این ۴ سال فاجعه بار آزاد بشه.
    • اسفندیار IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      ماهم ازخدامونه که همین بالامسعودکه شمامیگین جمع کنن وبرن تااونوقت ببینیم چه بهونه ای دارین
    • رضا IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      الان که بابا مسعودتون داور از استرالیا آورد که به نفع تون بگیرد که با عقده از دنیا نرید.
    • امیر IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      بخدا که همیشه بجای بازی تو زمین دنبال ی نفر می گردید که باخت رو بندازید گردنش و هیچوقت نخواستید منطقی فکر کنید که چرا تیممون همیشه مشکل داره و زیر قهرمانیهای پرسپولیس تو زمین باتلاقی فرو رفته و همه فکرتون شده پرسپولیس چراهمیشه قهرمان میشه اگه از چهارتا پیشکسوت با دانشتون وقدیمیهاتون بپرسید نه فکری و مجیدی کنونی زاده مثل مراغه پیام تقوی پیروزقربانی نه صادقی لات ولوت اونوقت متوجه میشوید که چقدر اشتباه کردید
  • گرگانی IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    ققط مقایسه کنین روش اعتراض پرسپولیسی ها و مربی الکیسه رو. طرف قرار داد میلیاردی داره هر بازیکن شون قرار داده بالای چهار پنج میلیارد داره اون وقت هر وقت شکست میخوره یا مساوی میکنه میندازه گردن داور آقای مجیدی میشه بگین نقش داور تو بازی با ذوب که باختی چی بود این همه پول نکرفتین که مقصر باخت و مساوی و گردن داور بندازی من همین الانم میگم پرسپدلیس اگه قدرت لازم و داشت تو بازی تو نود دقیقه باید شکست تون میدادیم و اصلا قابل توجیه نیس شکست با اشتباه داوری من هوادار سی سال فوتبال میبینم اینو درک کردم ولی مربی های کیسه هنوز به این درک نرسیدن هر وقت مساوی و باخت دارن میندازن گردن داور و وزیر ... وقتی میبرن صداشون در نمیاد و کری هم میخونن من به اینا نمیبازم خخخخ کری میخونن در حد لالیگا کری های بچگانه .این شش فصل اختلاف هر فصل رو با ما جمع بزنین از صد میزنه بالا بعد میگن اگه داوری نبود ده اختلاف صدر بودیم خخخخخ آول قهرمان حذفی بشین بعد کری بخونین مثل فصل قبل نشه از حول حلیم بیفتین تو دیگ ما که قطعا قهرمان لیگ میشیم ولی شما دستتون به جام نمیخوره المجیدی مربی آماتور بی اعصاب
  • اسپورتپوش IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    قشنگ‌مشخص هست این پست رو یه پرسپولیسی نوشته اخراج مغانلو رو اصلا حساب نکردین میخواین این همه اشتباهات داوری به نفع پرسپولیس رو ماستمالی کنید که واسه پرسپولیس هم آره ؟
    • سید طاها IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      این جماعت استقلالیها اگه همه رسانه های صوتی وبصری به نفع ومنفعتشون باشن جیکشون درنمیاد و میگن ما خودمون بردیم، ولی خدا نکنه یکی حرفی خلاف میلشون بزنه اونوقت طرف رو به باد شدیدترین و رکیک ترین الفاظ که در واقع اونم از ساختار طبیعیشونه میگیرند.
  • شمسعلی. AE ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    پرسپولیس هرگز در ۹۰ دقیقه به استقلال نمی بازد کما اینکه در ۳ بازی قبل از این بازی هم در هر ۳ بازی گل اول را استقلال زده ولی در نهایت بازی ۲ بر ۲ تمام شده است پس اینکه فکر کنید آگر آن پنالتی گرفته می شد و اگر گل می شد آنهم دقیقه ی ۴ بازی استقلال برنده می شد بهانه های بیهوده ای است که استقلالی ها با آویزان شدن به آن میخواهند ضعفهای خود را بپوشانند
    • میلاد IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      پس با گل وریا غفوری ک باختین و اون ستا گلی ک از منصوریان خوردین یادتون رفت لنگی ها
  • سیروس US ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    حتی یک آدم با نقص در بینائی هم متوجه میشد که آن خطای کف پا توسط ارسلان مطهری کاملا عمدی بود! با کمی دقت در آن صحنه کاملا قابل دید است که مطهری کاملا با تاخیر و بدون هیچگونه شانسی برای تصاحب توپ و کاملا کنترل شده مرتکب آن خطا گردید! جریمه این خطا حتی در شاخ آفریقا هم اخراج است! :)
  • سیروس US ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    هیچی نمیشد! از شکل بازی و از همان ابتدا مشخص بود که استقلال باید در ضربات پنالتی برنده بازی باشد! فعلا فوتبال ایران شده خاله بازی و با هیچ نوع تکنولوژی هم نمیشود نجاتش داد! :)
  • فرزاد IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    فرض بر این باشه که بازی دربی تو لیگ رو بخوای مقایسه کنی با جام حذفی بگی این جای اون ولی وقتی میری سر جدول و میگی فلان اون وقت هدفت روشنه، بازی برگشت لیگ رو با رفت مقایسه میکنن داداش منم میگم با اون بازی که پرسپولیس کرد چه بسا اگه پنالتی پرسپولیس گرفته شده بود یه شیش تایی دیگه رقم می‌خورد داداش
  • استقلالی ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    پرسپولیس بازی را از اول باخته بود ترس بر تیم حاکم بود تیمی که نه یک شوت به دروازه داشت ونه یک کرنر چطور میتوانست برنده باشد نخیر تیمی که کاپیتانش جرئت پنالتی زدن را نداشت نمیتوانست برنده باشد شما هم بهتراست جانبدارانه صحبت نفرمایید اگرهم گل نخورد در طول بازی بعلت روز بد گل زنهای تیم استقلال بود تیمی که بیش از دودقیقه پاسکاری کردند و پرسپولیسی ها نتونستندصاحب توپ بشوند .
    • سلطان IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      لابد اون تیر دروازه فیلم از آرشیو بود که وسط بازی گذاشتند، خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • Landrover IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    منطق لنگیا: اگه مطهری کارت زرد می‌گرفت لنگ برنده بازی میشد
  • رضا IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    با سلام ؟ شما خجالت نمیکشید چنین بحثی راه میندازید VAR بود که تیم پرسپولیس هیچ قهرمانی به چشمش نمیدید بارها وبارها ضربه به استقلال زدن دست بردارید از حمایت این تیم اینقدر به شعور مردم توهین نکنید فوتبال و ورزش رو به لجن کشیدید بس کنید
    • SaHaNd...... IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      انشالله VAR میاد و این دولت هم میره بعد سیاهیش میمونه واسه زغال ، بعد رفتن این دولت وقتی دستتون از خزانه و بیت المال بریده شده اون موقع باید درب غار هم ببندید چون نور هم اذیتتون میکنه ، فقط دارم لحظه شماری میکنم واسه VAR و رفتن این دولت که کاملا توجه بشید از جیب مسعود میخوردید و تهمتش رو به ما میزدید ؛ امیدوارم دوباره دسته سه رقابت هاتون رو ببینم و البته این فدراسیون هم کادر مدیریتیش باید تغییر کنه چون شعوری که درون تیم استقلال وجود داره لیاقتشون منحل شدن تیمه نه چیز دیگه
  • استقلالی ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    تازه بیاد وار افتادید اینهمه باشگاهها داد زدند وار بیاورید چه کسانی نخواستند همانهایی که از داوری های ناشیانه و گاهی مغرضانه سود بردند استقلال بیشترین اسیب را از نبود وار دیده است .در خصوص صحنه بازی ارسلان هم مطمئن اگرمستوجب اخراج بود خود صحنه کامل کامل ببینید متوجه میشوید که در حد تذکر و حداکثر اخطار بود نه اخراج چون شدت برخوردی نبود وارسلان قصدی نداشت واسه زدن .ضمنا پرسپولیس که حتی یک کرنر ونیز یک شوت به دروازه نداشت و مخصوصا پنالتی نزدن کاپیتانشان نشان میداد که ترسیده این تیم و توان بردن را نداشت
  • همیشه سرخ IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    چرا هیچکس از موقعیت تک به تک آل کثیر در دربی قبل که باید منجر به گل میشد و داور به اشتباه آفساید اعلام کرد حرفی نمیزنه،یا پنالتی که روی سید جلال شد،در بازی قبل هم این پرسپولیس بود که متضرر شد ولی ما مثل استقلالیها هوچی گری بلد نیستیم
  • حسین IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    تو پنالتی اول که هم یکی از پاهای حسینی عقب بود و خطایی نبود. هم تو پنالتی تاثیر مستقیم نداشت. تو پنالتی عبدی هم یک پای حسینی عقب بود و همین کافیه. در ضمن مغانلو هم باید کارت میگرفت
  • علی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    همین نوشته ، حرف فرهاد را ثابت می کند...فرهاد به پرسپولیس نمی بازد ممنون از او که با 4444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444 درتاریخ فوتبال ایران ماندگار شد
  • فرهاد IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    ما استقلالی ها از خدامونه که var باشه تو همه بازی ها اگه بود تا الان خیلی نتیجه ها تغییر میکرد
  • emad IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    بنده چند تا رفیق پرسپولیسی دارم تو هر دو دربی بازی رو با هم دیدیم اون دوستان میگفتند استقلال خیلی بهتر بازی می‌کنه و بدون تعصب استقلال الان عالی بازی می‌کنه
  • محمد IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    مگه داور چهارم این صحنه رو ندید ؟ بنظر من قشنگ هم روبروی داور چهارم بود و کاملا هم دید اما خودشو زد به اون راه اگه varهم بود باز این داوران اخراج نمیکردن چون دستور برد کیسه داده شده بود
  • مهدی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    بنظرشما یک پنالتی 50/50درصد اتفاق مهم یک بازی هست یااخراج یک بازیکن در طی 80دقیقه بازی؟؟؟؟؟ اینکه متضرر شدن درتمامی لیگ ها و تورنمت ها این اتفاق می افتد حالا اگر طی 4سال گذشته ببینیم در داوری ها ایران شاهد نفع تیم های دیگر بیشتر می‌شویم تا پرسپولیس بنا بگفته کمیته داوران، بازی تمام شد و رفت وتیم ها به نقاط قوت وضعف خود اتکا کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پرسپولیس بد بود درتمامی ارکان وما این را قبول داریم!!!!! این را هم باید ریشه یابی کرد
  • مهران IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    اگه وار بود که شما الان ته جود لیگ بودید.با اون هند ها وپنالتی هایی که نگرفته شد.فغانی چوب خدا بود
  • غلام KR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    چرا یک طرفه قضاوت میکنید درآن بازی آنقدر هوچی‌گری وجنجال بپا کردند که خطای واضح روی سید جلال بعد ازچند روز دیده شد وهمه داوران اذعان وتایید کردند که روی سیدجلال هم خطای پنالتی صورت گرفته...... اگرآن پنالتی برای پرسپولیس گرفته شده بود بازهم این پرسپولیس بود که برنده بازی بود.
  • تاجی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    هنوز شما لنگیا درارید راجب دربی بحث میکنید؟ اخه این چه وضعیه پیشنهاد میکنم همتون بشینید یه سیر گریه کنید تا اروم شید گریه دوای هردرده
  • رضا IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    اگه دربی قبل وار داشت چی میشد.خخخخ
  • 6و6 IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    ازین اشتباه ها هست مهم اینه جنبه برد و باخت داشته باشیم . دیدین ک بعد بازی پرسپولیسها تبریک هم گفتنن حالا تو بازی برگشت استقلالیها چیکار کردن مث بچه دوساله فرزاد و فرناز رو زمین غلط میزدن ای خدا اون پنالتی بود ، غلامپور ک وحشی شده بود ، نادری ک سوزش افتاد و ....
  • نوید IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    اگه خطا شدید بود که اصلا بازیکن لونگ نمیتونست به بازی ادامه بده.تازه عکسشم‌میگرفتن همه جا پخش میکردن این هوچی گرا.باخت رو قبول کنید بهانه نیارید
    • مجهول الهویه IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      آقا نوید شما ببخشید دفعه دیگه میسپریم جوری بخورن مستقیم برن آی سی یو، راستش همونطور که مطهری «ثانیه آخر پاشو جمع رد» این بابا بازیکن پرسپولیس هم ثانیه آخر کاری کرد نمیره، در ضمن عکسش هم هست و جای قرمزی روی کمر و پهلوش یه کم چشم بصیرت داشته باشی از حال و حول دربی بیای بیرون میبینی.
  • کامران IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    وی ای ار ده ساله دیگه منتظرش باشین هههههههه لیگه افغانستانم وی ای ار میارن ولی لیگه ایران عقب مونده ترین لیگه دنیاست
  • فیصل IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    آدمین جان عزیز یه لطفی میکردی این وار رو که فقط برا این دوبازی ملاک قرار دادی سمت بازی رفت هم میبردی تا تکلیف اون دو امتیازی که از پرسپولیس پرپر شده بود رو مشخص بکردی راه دومش هم این بود که وار برا استقلال رو تو بقیه بازیاش هم انجام بدادی ببینی الان کجای جدول بودن
  • مطمئنا این تیتر رو یه لنگی نوشته IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    این لنگی که من دیدم اگه استقلال ۸ نفره هم میشد هیچ کاری نمیتونست بکنه تیمی که در ۱۲۰ دقیقه یه دونه شوت در چارچوب نداره حتی یه دونه کرنر هم نداره به نظرم همون بره بمیره بهتره من اصلا نمیدونم الان با این بازی افتضاحتون هنوز چ جوری روتون میشه دهننتون رو باز کنین به نظرم به جای متهم کردن زمین و زمان به تاکتیک اسفبار تیمتون بپردازین که به زودی بساط فساد برچیده میشه ان شاءالله و به زودی به جایگاه همیشگیتون بر میگیردین به امید خدا
  • تاجی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    فغانی سال 95 دربی که استقلال 3،2 برد گل سید جلال خطا بود و رحمتی رو بیخود اخراج کرد تا بتونه بازی رو مساوی کنه برای لنگ ولی باوجود اینکه استقلال گلر نداشت تا پشت هجدهم نتوانستند بیان ، چهار سال با لابی ، داوری، تبانی ،بابا مسعود ، رشوه، جعل قرارداد مهدی طارمی قهرمان شدید بد عادت شدید!. ارسلان اول پرید برای توپ بعد فرجی خودشو انداخت وسط نهایتاً یه کارت زرد داشت ! پنالتی ها هم هیچکدوم مشکلی نداشتند!.
  • ملوان IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    Var برای لیگ ایرانم آرزوست .ازریاست فداراسیون های قبلی تااین که جدید اومدن .هیچکدومشون به فکرنیستن عزیزان.
  • علی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    بالاخره از هر دستی بدی از همون دستم میگیری
  • علیرضا IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    خب یه تحلیل از داوری سعی میکنم بیطرف باشه 1)مطهری برای اون صحنه چون که بازیکن از پشتش اومد و برخورد داشتن به خاطر ضربه به بالا تر از زانو باید کارت زرد رو دریافت میکرد از حرکت بعد از خطا میشه فهمید که کاملا اتفاقی بوده 2)مغانلو باید توی اون صحنه کارت زرد دوم رو می‌گرفت و اخراج میشد 3)پنالتی الکثیر:خب باتوجه به جایی که زد نیازی به پنالتی مجدد نبود 4)پنالتی عبدی :خب این باید تکرار میشد ولی پنالتی آخر بود به دلیل جو بازی میشه ازش چشم پوشی کرد ولی خب میتونست تکرار بشه حالا کلا مرور کنیم کارت زرد مطهری تو روند بازی هیچ تفاوتی نداشت ولی اگه مغانلو اخراج میشد روند بازی کلا عوض میشد
  • میلاد IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    سلام چرا وقتی یه اتفاقی به ضرر پرسپولیس باشه مافیای رسانه ای زوم میکنن روش و انقدر بزرگش میکنن در حالی که خطای امیری روی قائدی خیلی خطرناک بود ولی صداش در نیومد ما میگیم چرا توی فوتبال هر چی به ضرر تیم مقابل پرسپولیس باشه ملی مالی میشه ولی خطایی که رو تیم پرسپولیس رخ دهد دهن داور سرویس میشه
  • علی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    اگر..اگر...اگر....
  • علی US ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    اگر اول فصل vARبود پرسپولیس الان به نظر تون کجای جدول بود
  • رضا قدیمی GB ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    باحالی رسانه ها اینه که وقتی دربی قبلی حق استقلال خورده شد هیچ کس از var و داور ویدئویی صحبت نمیکرد حالا که تیم حکومتی باخته میخوان هر جور که شده این برد رو محکوم کنن بابا تیم حکومت چی بوده بابامسعود مامان آذر ببخشید بابت این برد لنگ حکومتی
  • Farid US ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    Bazy tamam shoed va raft valey in sahneh va yek sahneye dighar dar daughter 1 ham ghermez dasht, barayeh hamin boud ke Sar Lack masdoum shoed
  • مهیهر IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    بعنوان یک تاجی اعلام می‌کنم خاک ابی ها و قرمز که رسانه ها شما رو اسکول کردنه.. در حالی این فوتبال هم مثل مسئولینش کثیف و بی حیا هست..
  • چگوارا IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    تو همین دیدار شهریار مغانلو دقیقه 55 به دلیل خطای نسبتا شدید باید کارت زرد دوم رو میگرفت اخراج میشد.بگذریم که 99 درصد کارشناس ها برای مطهری زرد در نظر گرفتن و تو پنالتی ها هم لحظه پرش دروازه بان مهم نیست لحظه ای که بازیکن مقابل شوت رو میزنه مهمه. تو بازی فرانسه سوئیس هم که وی ای آر بود عکس ها نشون میداد پای دروازه بان سوئیس موقع پرش جلو بود همه جای دنیا همین هستش رو خط بودن فقط موقع ضربه هستش نه بستن دایو. اما شما که رسانه بی طرف هستی و الان 4 روزه داری رو اما اگر کار میکنی که مرهمی باشی بر زخم های تیمی که در یک دربی کاملا تمیز باخته خوبه دو تا دربی پشت هم قبلی هم پنالتی های ما گرفته نشد و گل مسلم برامون نگرفتن نه فقط اخراج هم بپردازی تو دربی قبلی 1 صفر جلو میفتادیم بازی رو میکشیدیم عقب با ضد حمله 4 تا میزدیم. تو دربی قبلی تو دقیقه 8 میشدیم 2 صفر و میرفتیم برای هشت تایی کردن. اگر به اما و اگر هستش اینا هم اما و اگر چرا به اینا نپرداختید؟ وی ای آر بود چند چند میشد؟
  • محمد IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    سال بعد پیش بسوی قهرمانی ششم و اگه شیش بشه چ میشه البته بعدش رئیسی بدبخت فوش میخوره ک اینم پرسپولیسیه و تا زمانی ک کیسه ۴تا پیشکسوت خوب و دانا نداشته باشه همین تهمتها هس حذفی برا خودتون حالا چ پرسپولیس عمدی بازی نکرد چ بابا مسعود و رئیس فدراسیون برد رو بتون دادن جای سوال دارد. ولی به کوری چشم شماها ما حالا حالاها قهرمانیم
  • اساس فوتبال IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    ببخشید اولا دروازبانتون انگار 4 گل جلو بودید بیش از 15 دقیقه وقت بازی رو کشت مخصوصا صحنه ای که کنعان کفتری نزدیک بود گل به خودی بزنه که قطعا داور باید زرد میداد قبلشم به خاطر اتلاف وقت خیلی زودتر باید کارت زرد میگرد دوم آقای مغانلو باید اخراج میشد با دو کارت زرد که داور بیخیال شد یدونه ش رو سوم خطای کف پا درست بازیکن از گشت سرش میاد زمانی که ارسلان به هوا پرید میخواست توپ را با پا بزنه یه لحظه دید کرگدن سرش رو آورد گاشو کنترل کرد به سر یارو نخوره دارم آدمه وقتی شما هم چنین چیزی ببینی بز نیستی که قرمز بدی شما عکس کفش ارسلان و قلوه ی کرگدن و گذاشتی از چه تا اسلاید قبلش میذاشتی معلوم شه داستان چیه بعدم میگه هنگام زدن توپ پا رو خط وقتی ظربه زده شد پا بیاد جلو مشکل نداره اگر اینقدر تشخیص سخت بوده که نیاز به var هست از کجا معلوم که دقیقا موقع زدن توپ حرکت نکرده باید 6 بار عقب جلو کنن تا مشخص بشه که این کارو نمیکنن
  • طرفدار IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    پرسپولیس قهرمانی نمیدید باشه آقایی که گفتی اگه وی ای ار بود حرفت سند ولی اگه پرسپولیس نبود احمقهایی مثل تو چیکار میکردن دیگه چرت وپرت نمیتونستی بگی جمع کن لایق امثال تو همون استقلاله بخدا خودتون هم میدونید پرسپولیس چیه ولی این انی که خوردین موندین توش
  • امیر IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    دوستان استقلالی یادشون رفته حتی زمان دکتر رییس جمهور استقلالی اینقدر خانواده بزرگ پرسپولیس قدرت داشت که نگذاره یک ریال پول دولت سهم شما بشه چون نشون داد برخلاف شما عرضه داره تا قران آخر اون پول رو برای ساختن و تقویت تیم های پایه و زیرساخت های باشگاه استفاده کنه، در حالی که شما می‌خواستید فقط استعدادهای لیگ رو غارت کنید. حتی زمان اون مربی های تیم ملی بیشتر پرسپولیسی بودند چون قدرت خانواده کبیر پرسپولیس از حکومت و دولت هم بیشتره. دولت هم مال شما بشه نمی‌تونید کاری بکنید. خدا پدر عبده رو بیامرزه روی الگوی آث میلان تیم ساخت. هر وقت آث میلان جریمه سنگین شد مثل یوونتوس ما هم میشیم مثل شما.
  • Kami IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    تاج سرور لنگه
  • ashkan IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    اگر سیستم کنترل ویدئو چک بود نه تنها این دربی بلکه چهار پنج دربی قبلی هم باید استقلال با اختلاف می برد. پنالتی دقیقه سه رو قائدی بازی قبل که همه گفتن گرفته نشد. بعلاوه الان لنگ ته جدول بود که همه بازیا براش درمیارن و همچنین سال های قبل به نامردی جام نمی گرفت که هیچ تیمی قبول نداره این جام های اسنپی. دلشون خوشه. برا همینه هر شهری میرن با سنگ ازشون استقبال می کنن
  • امیر IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    خودت داری میگی اگه
  • رایان IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۷
    پرسپولیس در بی حذفی رو میبرد خخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی