یحیی گل‌محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس امروز لایحه اعتراضی خود در پرونده محرومیت یحیی گل‌محمدی را به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ارسال می‌کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز گذشته یحیی گل‌محمدی را به دلیل هُل دادن داور چهارم بازی با گل گهر به یک جلسه محرومیت قطعی، یک جلسه تعلیقی و پرداخت ۴۰ میلیون تومان جریمه محکوم کرد و به باشگاه پرسپولیس هفت روز برای تجدیدنظرخواهی در این پرونده فرصت داد.

باشگاه پرسپولیس هم قرار است امروز لایحه خود را به کمیته استیناف ارسال و به محرومیت سرمربی خود در بازی با ماشین‌سازی اعتراض کند. این در شرایطی است که سرخ‌پوشان پس از تمرین امروز خود برای این مسابقه که سه شنبه برگزار می‌شود به تبریز می‌روند و باشگاه پرسپولیس می‌خواهد از رکن قضایی فدراسیون فوتبال درخواست صدور دستور موقت کند تا گل‌محمدی مشکلی برای نشستن روی نیمکت این تیم در بازی با ماشین‌سازی نداشته باشد.

البته در لایحه اعتراضی باشگاه پرسپولیس به این موضوع هم اشاره می‌شود که تاکنون برای برخوردها و رفتارهای شدیدتر از رفتار اخیر گل‌محمدی، احکام سبک‌تری صادر شده است و در برخی موارد هم اصلا حکمی صادر نشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عامیرزا IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    نود درصد ضرب المثلهای فرهنگ ما در مورد عستقلالیاس! ولی مثه آزادی ودموکراسی وعدالت فقط شامل یه گروه مفتخور وهوچیگر خاص میشه! اینکه میگن"گر حکم شود که مست گیرند در شهر هرآنکه هست گیرند" ینی اینکه همه قبول داریم یحیی باید توبیخ بشه ولی سرمربای سوسول رقیب با مشت بکوبه رومیز وتمام مجموعه ناحریف ناشریف از صبح تا پسین مشغول تهدید وتوهین وعربده کشی باشن زودتر بهشون امتیاز بدن وبراشون فغانی رو رو از اون سر دنیا بیارن براشون قاقالی لی بیاره! ینی بهزادکانگورو با مشت بازیکن تو زمین رو بزنه دوجلسه محروم شه ولی پیام صادقیان شش ماه! ینی دلقک شلوارخالخالی بخاطر پوشیدن لباس باب اسفنجی شش ماه! چون تو پرسپولیس بوده!! اگه تو عستقلال بود بهش جایزه مانکن سال هم میدادن!و مثه قاتلی رو دوش سرمربی پودری میبردنش پشت رختکن.طرف آدم کشته هفته بعدش تو ترکیب تیمشه! تو فرودگاه کتک کاری میشه خانزاده شش ماه اینا هیچی!.به کجای این جسد متعفن دست بزنیم بوی گندش همه جا رو برنداره؟!اینه قانون در شهر کور وکچلهای کاسه لیس.الخ
  • پویا IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    تصلا ترزش اعتراض نداشت چون تا ۳ شنبه حکم نمیدن
  • ناشناس IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    لنگی ها شاید با اتفاقات کوچکی که براشون افتاده و تاب تحمل ندارند تازه متوجه بشوند که چه بلایی حامیانشون سر استقلال در این 4 سال آوردند حالا که پشت شون خالی می شود به زمین و زمان چنگ می اندازند.
    • علی IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      بدجوری سوزوندیم تو این چهار سال...
  • اس اس تیم مردمی IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    خب سرمربی تیم حکومتی هست عوضش باید به او جام زرین طلا داد تا دلخور نشود .جام قهرمانی هم همین حالا تقدیمش کنید سپاهان وبقیه تیمها کیلویی چند
    • علی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
      دفاع از حق و حقوق باشگاه و مربی و بازیکن حق هر تیم توی دنیاست.واقعا عجیبه خیلی چیزهای ساده برای بعضی ها قابل فهم نیست!!!
  • ایوبی US ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    در اینکه گلمحمدی باید در بازی با گل گهر اعمال قانون میشد شکی نیست اعتراض به استیناف هم در این زمینه به جایی نمیرسد.اما نکته اینجاست که چرا در برنامه های تلویزیونی و یا رسانه های خبری در مورد همه چیز موشکافی میشود اما در بارهء رفتار دوگانه با دو سه باشگاه پرطرفدار هیچ بحث و گقتگویی نمیشود؟! آیا اینکه آقای جاودانی در مورد یکی از هزاران عنوان کند از گلمحمدی شکایت شده از مجیدی نه کافیست؟ دوگانگی رسیدگی ها کاملا روشن است چرا رسانه های خبری که شایعهء دزدیده شدن گوشی خداداد افشاریان را بلافاصله با چندین مطلب کار میکنند از این موضوع واضح و مورد اعتراض میگذرند! آقایان اصحاب رسانه،آیا دوگانگی رفنار کمیته های قضایی علیه پرسپولیس یک توهم است؟ دستکم در مورد متوهمانه بودن این ادعا مطلب نوشته از مسئولین کمیته ها دعوت به مصاحبه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی