نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
رسول خطیبی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با شکایت باشگاه آلومینیوم اراک، سرمربی و سه مربی پیشین تیم فوتبال این باشگاه محکوم شدند.

رسول خطیبی پس از اینکه فصل گذشته توانست آلومینیوم اراک را به لیگ برتر برساند، در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل تصمیم به جدایی از این تیم و عقد قرارداد با باشگاه تراکتور تبریز گرفت. همان زمان مدیران آلومینیوم اعلام کردند که از سرمربی پیشین تیم خود شکایت خواهند کرد.

با طی شدن روند شکایت، حکم کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در این باره چند روز پیش صادر شد که به موجب این حکم، خطیبی باید جمعاً مبلغ یک میلیارد تومان بابت اصل خواسته و نیز ۲۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بابت هزینه دادرسی پرداخت کند.

همچنین حمیدرضا عبداللهی دستیار خطیبی که همراه با این مربی به تراکتور پیوست، به پرداخت مبلغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (معادل ۴۵۰ میلیون تومان) بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۹۸ میلیون و یکصدهزار ریال (۹ میلیون و ۸۱۰ هزار تومان) بابت هزینه دادرسی در حق خواهان (باشگاه آلومینیوم) محکوم شده است

حمیدرضا جودکی دیگر مربی پیشین آلومینیوم هم به پرداخت پنج میلیارد ریال (۵۰۰ میلیون تومان) بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۱۰۹ میلیون ریال (۱۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان) بابت هزینه دادرسی در حق خواهان (باشگاه آلومینیوم) محکوم شد. 

بهزاد بشتایم نیز به پرداخت مبلغ سه میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ ۶۵ میلیون و چهارصد هزار ریال (شش میلیون و ۵۴۰ هزار تومان) بابت هزینه دادرسی در حق خواهان (باشگاه آلومینیوم) محکوم شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    خیلی هم عااالی..باید بیشتر جریمه میشدن ،درس عبرتی بشه برای مربیان دیگر تیمها که حرفه ای رفتار کنند و به قراردادشان با باشگاه وفادار بمانند..
  • gaber IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    چرا این مربیان اینقدر عصبی هستند . دستمزد خوب احترام و فوتبال پر از شادی چرا خودشان را عصبی و ضعیف تر از قبل از قرارداد نشان میدهند . این عصبانیت ها آیا در درونش تفکری و منطقی هست یا هنوز در بچگی سیر و سلوک میکنند . یک مربی با اخلاق یکسان و ثابت قدم پیدا نمیشود . تعصبات تیمی چرا بالای نمودار قرار میگیره و اندیشه و صلابت و ثابت قدم بودن و وزانت در این مربیان پایین نمودار؟
  • گرگانی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    مرئی بسیار بی اخلاق و بی معرفت و فریبکار ی هست
  • بیطرف IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    چوب دوسر طلا .!!!
  • محمد حسین احدی IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    سلام ازاین بیشترباید جریمه بشن حقشونه که یادشان باشه مملکت قانون ذاره وفتوبالم جزوی ازاین قانون ومملکت هست این این چیزها نباشه با اینها نمیشه دورست کرد
  • TT IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    پش چرا اون مو قشنگ یحیی زمان آمدن به پیروزی جریمه نشد؟یا فکری به استقلال
  • رسول IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    آقای خطیبی نگفتم نیا تبریز خرابت میکنن . تو هم کریم باقری و علی دائی باش . کدام وطن !!؟ کدام مردم آذربایجان !؟ اینجا مافیائی ها آبرویت را مفت میفروشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی