استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آبی‌پوشان تهرانی از اسفند پارسال در جام حذفی حاضر شدند و تا اینجای کار توانسته‌اند پیکان، ذوب‌آهن و پرسپولیس را از گردونه مسابقات کنار بزنند.

استقلال در حالی با پیروزی مقابل پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی راه پیدا کرد که اتفاق جالبی برای این تیم در طول فصل جاری پیکارهای فوق رخ داده است. آبی‌پوشان تهرانی از اسفند پارسال در جام حذفی حاضر شدند و تا اینجای کار توانسته‌اند پیکان، ذوب‌آهن و پرسپولیس را از گردونه مسابقات کنار بزنند.

تمام این دیدارها در دوران سرمربیگری فرهاد مجیدی بود و نکته جالب توجه اینکه استقلال به واسطه رقبایی که با آنها مواجه شد و قرعه‌کشی جام حذفی، تا اینجای کار تمام دیدارهای خود در این عرصه را داخل پایتخت برگزار کرده و از تهران خارج نشده است. حالا باید  دید تکلیف جدال نیمه نهایی چه خواهد شد و استقلال این مرحله را نیز در پایتخت برگزار می‌کند یا مجبور به مسافرت خواهد شد؟

شرایط تیم‌های باقی مانده در جام حذفی به گونه‌ای است که استقلال تنها تیم تهرانی این مسابقات محسوب می‌شود و گل گهر سیرجان، فولاد خوزستان و برنده جدال ملوان انزلی و خیبر خرم آباد دیگر تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی را تشکیل خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    شهرقدس تهرانه یعنی؟؟ تو زمین اختصاصی پیکان ازی کردیم و بردیم .تو این بازیم لنگ میزبان بود.کلا یک بازی میزبان بودیم.درضمن همین ک لنگ رو حذف کردیم جا برای ما تموم شد از این جا ب بعدش مهم نیست و از یانجا قبلتر هم مهم نیست
  • محمد IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    تواین دوره استقلال تنهاتیمی بودکه ازابتداتانبمه نهایی رقباش همه لبگ برتری بودندتافینالم دوتاتیم لیگ برتری دیگه..قهرمان جام حذفی باپنج تاتیم لیگ برتری بازی کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی