نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کارلوس کی‌روش
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صورت اینکه نخست وزیر عراق با فدراسیون فوتبال این کشور همراهی کند کارلوس کی‌روش برای مذاکره و عقد قرارداد با عراقی‌ها راهی بغداد خواهد شد.

شامل کامل، نایب‌رئیس کمیته عادی سازی وضعیت فدراسیون فوتبال عراق که فوتبال این کشور را اداره می کند در خصوص آخرین وضعیت سرمربی جدید تیم ملی عراق گفت: «ما می‌خواهیم با مربی سطح بالایی قرارداد ببندیم اما چنین مربیانی پول زیادی می‌خواهند. البته مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق به ما برای پرداخت پول قرارداد چنین مربی قول داده است. گزینه‌های زیادی در سطح مربیان عالی داریم و به برخی از آنها هم نزدیک شدیم. با این وجود باید پول داشته باشیم تا به توافق نهایی برسیم. به هواداران فوتبال عراق قول می‌دهم این هفته همه چیز درست شود. هرچند آنها منتظر هستند اما ما برای خوشحالی‌شان بیشتر تلاش خواهیم کرد. زمان کوتاهی پیش‌رو داریم اما یک مربی با سطح عالی می‌تواند تیم را در مدت زمان سه هفته بازیابی کند. مربی بزرگ در سخت‌ترین شرایط کار را انجام می‌دهد.»

گفته می شود گزینه اول فدراسیون فوتبال عراق کارلوس کی‌روش است؛ زیرا این مربی سال‌های سال سرمربی ایران بوده و فوتبال آسیا را به خوبی می شناسند و در این فرصت کم با توجه به شناختی که از فوتبال آسیا دارد می تواند از پس اداره تیم ملی فوتبال عراق بربیاید.

نکته قابل توجه اینکه دلیل اصرار عراقی‌ها برای حضور کی‌روش در بغداد، شناخت کامل این مربی از تیم ملی ایران است و همین مسئله، کار تیم ملی فوتبال این کشور را مقابل ایران در مقدماتی جام جهانی ساده تر می کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    یک مربی اهل چک قرار هست سرمربی عراق شود.عراق به کیروش احتمالا چند هفته پیش پیشنهاد داده و همون چند هفته پیش هم رد شد این پیشنهاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی