یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰
۲ |
۵
بازیکنان استقلال دوباره به فکری می رسند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزی که محمود فکری از استقلال رفت از دست چند بازیکن دلخور بود و عقیده داشت آنها مقابل سپاهان با تمام وجود بازی نکردند.

محمود فکری ۱۶ هفته سرمربی استقلال بود و خیلی‌ها می‌گویند همان روزی که در اصفهان به سپاهان باخت کارش تمام شد. روزی که استقلال اصلا خوب بازی نکرد و حتی خود استقلالی‌ها گفتند مستحق شکست بود. بعد از آن بازی محمود فکری اعتقاد داشت چند بازیکن با تمام وجود بازی نکرده اند و خلاصه با دلخوری برگه استعفای خود را تقدیم باشگاه کرد و حتی بقیه پول قراردادش را هم بخشید و رفت.

حالا فکری باید دوباره به تهران بیاید و با تیم نفت مسجد سلیمان مقابل استقلال و بازیکنانش قرار بگیرد. بازیکنانی که مسلما اول بازی به استقبال سرمربی خود می‌روند و حسابی او را تحویل می‌گیرند اما فکری حداقل از دست چند نفر آنها دلخوری‌هایی دارد که در دلش مانده است.

برای بازی سه شنبه شب فرهاد مجیدی و محمود فکری انگیزه های زیادی دارند و حداقل این که از نظر آنها بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان خیلی حساس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر US ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    اگه من بودم و باعث زیر آب زدن یک نفر دیگه شده بودم تا عمر داشتم رو نداشتم تویه فکری نگاه کنم فوتبال به کجا رسیده که باعث شده انسانیت را زیر پا بگذاریم البته از کسانی که در بازی فوتبال میگن بازی جوانمردانه را رعایت نکنید و برای غوزک پای بازیکن حریف برید و مصدومش کنید این چیزها معنی نداره ولی اینکار ها میشه یه مدتی اینکارها رو میکنیم بعد پولها رو جمع میکنیم میریم دبی الهلوی فلهلوی میکنیم بعد باز میایم زیر آب یک بدبختی رو میزنیم بعد برای یک چیز الکی قهر میکنیم و باز میریم الهلوی فل اهلوی میکنیم خدا به داد ما برسه
  • ایمان NL ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    لیگ ایران که داغونه ولی فکر هم هرجا رفته یه دعوا با بازیکنان راه انداخته دقیقا راه زنوزی را میره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی