نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یکشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
۰ |
۵
فصل بازارگرمی فوتبالیست ها و بی عرضگی مدیران!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که هنوز سه هفته به اتمام لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده است، بازارگرمی فوتبالیست ها با کمک دلال ها شروع شده و آنها از همه جای ایران و قطر و اروپا پیشنهاد دارند!

کسانی که در کار رسانه هستند و حتی فوتبالدوستانی که اخبار فوتبال را به طور دقیق و تخصصی دنبال می کنند، خوب می دانند که فصل بازارگرمی آغاز شده و الان است که باید قرارداد را چند برابر کرد. اتفاقی که پارسال رخ داد و قرارداد بعضی از بازیکنان حتی ۷ برابر شد. طبعا در این میان بی عرضگی مدیرانی که فرق توپ فوتبال و هندوانه را به زور تشخیص می دهند هم تاثیر گذار است.

مدیری که کوچک باشد قطعا تحت الشعاع چند صفحه اینستاگرامی و کانال هواداری قرار می گیرد و نتیجه کار همین می شود که امروز در فوتبال ایران شاهد هستیم. هر مدیری هم می آید بدون استثناء مدیران قبل از خود را مقصر می داند و توپ را به زمین آنها پرتاب می کند...و این دور باطل همچنان ادامه پیدا می کند.

مادامی که انتخاب ها از بیخ وبن غلط باشد، وضع همین است و طبعا یکسری ازفوتبالیست ها و دلال ها هم دوست دارند چنین مدیرانی بر سر کار باشند. خروجی کار راهم که از نظر فنی در همین دربی جام حذفی دیدیم، قشنگ می شد دو ساعت تمام خوابید و در ضربات پنالتی بیدار شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی