نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
محمد حسین ترابیان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان محمدحسین ترابیان را انتخاب کرده است.

محمدحسین ترابیان که از سوی کمیته داوران به عنوان داور اصلی دیدار تیم@های استقلال و نفت مسجد سلیمان انتخاب‌شده به همراه حسن انتظاری و محمد صالح عرب آبادی این دیدار را قضاوت خواهند کرد. سعید رحیمی مقدم نیز داور چهارم این بازی خواهد بود.

محمد حسین ترابیان اولین بار در تاریخ جمعه ۲۳ مهرماه ۱۳۹۵ یعنی ۴ سال و ۹ ماه و ۴ روز پیش برای اولین بار در لیگ برتر دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و صبای قم را سوت زد که در پایان فولادی‌ها با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسیدند.

این داور پس از آن در لیگ برتر سوت زده اما در طول این سال‌ها هرگز دیداری که یک سوی آن تیم استقلال باشد را قضاوت نکرده است. از این رو ترابیان سه شنبه شب برای اولین بار یکی از دیدارهای تیم آبی پوش پایتخت را قضاوت خواهد کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    چرا؟ مگه استاد هنوز ایران نیست. خب بدن سوت بزنه.
  • اس اسی 4444 IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۷
    خداداد افشاریان قشنگ معلومه که سر ناسازگاری با استقلال داره برای بازی دربی استقلالیا گفتن آقای اکبریان رو داور نگذارید این همون داوریه که گل سالم استقلال به نفت رو مردود اعلام کرد گفت نه بعد توی دربی همون داور خطای محرز پنالتی روی قائدی رو برای استقلال نگرفت بعد آقای افشاریان گفت برای اینکه اکبریان رو به شرایط مسابقه برگردونیم گذاشتیم برای دربی !! حالا هم این آقا رو میخواد به شرایط فوق حرفه ای برسونه گذاشتن برای استقلال خجالت هم چیز خوبیه از وجدان چیزی نگم بهتره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی