فرهاد مجیدی و ساکت الهامی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شرایط دیدارهای باقی‌مانده فصل به گونه‌ای است که استقلال دو مسابقه فوق‌العاده حساس با تیم‌هایی پیش روی خود دارد که از وجود سرمربیان استقلالی بهره می‌برند.

تعداد سرمربیان استقلالی این فصل رقابت‌های لیگ برتر فوق‌العاده زیاد است و به همین خاطر رویارویی استقلال چه با محمود فکری و چه همراه با فرهاد مجیدی برابر این افراد و تیم‌هایشان جذابیت‌های فراوانی دارد.

اتفاقاً شرایط دیدارهای باقی‌مانده فصل به گونه‌ای است که استقلال دو مسابقه فوق‌العاده حساس با تیم‌هایی پیش روی خود دارد که از وجود سرمربیان استقلالی بهره می‌برند. استقلال این هفته مقابل نفت مسجدسلیمان صف‌آرایی می‌کند و محمود فکری که خودش این تیم را چند سال قبل به لیگ برتر آورد، به هیچ عنوان نمی‌خواهد سند سقوط نفتی‌ها به نام  دوران سرمربیگری او صادر شود؛ بنابراین قطعاً با تمام وجود وارد میدان خواهد شد و جدا از اولویت کسب یک امتیاز، حتماً نیم‌نگاهی هم به پیروزی در ورزشگاه آزادی دارد.

از قضا جدال هفته آینده استقلال نیز با تیمی است که هم برای بقا می‌جنگد و هم اینکه یک سرمربی استقلالی را بالای سر خود می‌بیند. بدون شک ساکت الهامی که در اواسط دهه ۸۰ روی نیمکت استقلال می‌نشست، نمی‌خواهد در قائمشهر مقابل فرهاد مجیدی و مردانش شکست بخورد چون به خوبی می‌داند حفظ نساجی در لیگ برتر چقدر برای هواداران مازندرانی مهم است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی