صالح مصطفوی - بهزاد غلامپور
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

صالح مصطفوی مربی تیم فوتبال استقلال هم به مانند دیگر مربیان و بازیکنان این تیم از شرایط حاکم بر باشگاه گلایه کرد و گفت‌، شاید این وضعیت نابسامان روی قهرمانی آبی‌پوشان در جام حذفی تأثیر بگذارد.

صالح مصطفوی درباره تعطیلی تمرین امروز استقلال اظهار داشت: شرایطی که برای تیم ایجاد شده است در شأن باشگاه استقلال نیست. در حال حاضر باید کار تمدید قراردادها، آماده‌سازی تیم برای بازی مهم با الهلال و نیمه نهایی و فینال جام حذفی فراهم شود، اما متأسفانه تیم درگیر این مسائل است. فکر می‌کنم دوستانی که مسئول هستند، خواهند بود یا بودند، اگر واقعاً عرِقی به تیم دارند و برای هواداران احترام قائل هستند، باید هر چه زودتر شرایطی فراهم کنند تا تیم و بازیکنان در شرایط حداقل معمولی برای یک باشگاه فعالیت کند. متأسفانه بعد از برد این شرایط ایجاد شده است. البته این فشارها مدت‌ها روی دوش بازیکنان است. الان زمان جبران برای مسئولین است. 

وی راجع به اینکه این مشکلات روی اهداف باشگاه برای قهرمانی تأثیرگذار خواهد بود، گفت: بله، ممکن است این اتفاقات روی شرایط ما در جام حذفی تأثیرگذار باشد. 

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه مشکلات تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، گفت: هیچ وقت شرایط اینگونه نبوده است. اینکه این مشکلات تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، باید مسئولان پاسخ بدهند. ما حالت کارفرما و پیمانکار را داریم و قراردادی داریم که به صورت پیمانکاری کاری را انجام بدهیم. مسئولیت خودمان را به گواه کارشناسان و نتایج به بهترین نحو انجام دادیم، اما کارفرما به تعهدات خود عمل نکرده است. در همه جای دنیا و در تمام مشاغل اگر شرایط اینگونه پیش برود، کار می‌خوابد و الان نیز اینجا کار خوابیده است. 

مصطفوی درباره تهدید مجیدی در خصوص اینگه اگر بازیکن از این تیم جدا شود در استقلال نخواهد ماند، گفت: باید بروید و بگردید ببینید مسئول این اتفاق چه کسی است؟ آیا سرمربی و بازیکنان تیم خواسته غیرمعقولی دارند؟ آیا کادر بازیکنان تیم وقتی در فاصله ۱۰ روز تا پایان مسابقات  وضعیت دریافتی‌اش ۲۰ ، ۳۰ و ۱۵ درصد است، خواسته غیرمعقول دارد؟

مصطفوی خاطرنشان کرد: یکسری بازیکنان شاید ۶۰ درصد دریافتی داشته باشد، اما بخشی از بازیکنان دریافتی‌شان ۲۰ تا ۳۰ درصد است. حتی بازیکنانی که ۶۰ درصد دریافتی داشتند نیز در فاصله سه بازی تا پایان لیگ این مبلغ را دریافت کردند. شما یک قراردادی بستید و این وضعیت یعنی چی! یعنی با بی‌تعهدی یک عده آدم را مجبور کنیم از هوادار و قدمت باشگاه خرج کنند. بازیکنان  سر به زیره  هستند و باشگاه را دوست دارند و با تمام توان در حال کار کردن هستند، اما این که نمی‌شود ما مجانی کار کنیم و آقایان بروند پُز بدهند. انگار ما اینجا برده هستیم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمان NL ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    فکر کن بلاهایی که این 5 سال سر استقلال آوردن سر لنگ آورده بودن، بلال خودشو جر میداد :)) البته اینا در شرایط عادی بدون بابامسعود داشتن سجده شکر بقا درلیگ بجا می آوردن :)))
  • Farid US ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    In shuoishoyeh dovom hast ke maloum nist ax poshte kodom kouh omadeh, migoyad %30 gerefteand? Chera nemidahand chonke migoyand bazykony ke 2 millarad bayad begirad gharardadeh 16 milliardy baste? Monteha havadarhaye Esteghlalyha inghadr khar va porou hastand ke migoyand dolat bayad bedahad? Chera
  • ناصرمیردار IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    چرا در طول این ۵ سال در پایان فصل که زمان تمدید و نقل و انتقلات و یارگیری هست این بلاها سر تیم استقلال میاد؟؟ولی این مسایل در تیم رقیب اصلا مشاهده نشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی