نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پیشنهاد وسوسه انگیز عراق به کی‌روش/ کارلوس حق داشت بپذیرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال عراق با دستی پر به سراغ سرمربی سابق ایران رفته و توافق اولیه را کسب کرده است.

در چند روز گذشته شایعات زیادی درباره احتمال مربیگری کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی کشورمان روی نیمکت تیم ملی عراق یکی از رقبای یوزها در انتخابی جام جهانی مطرح شد. پیش از فدراسیون عراق در زمان حضور کاتانچ یک بار با کی روش وارد مذاکره شد ولی سرمربی پرتغالی پیشنهاد عراقی‌ها را رد کرد.

عدنان درجال وزیر ورزش عراق که یکی از اسطوره‌های فوتبال این کشور به حساب می‌آید با توجه به سوابق فوتبالی، در یک ماه گذشته تلاش زیادی کرد تا منابع مالی برای امضای قرارداد با یک سرمربی سرشناس را تامین کند. در نهایت هفته گذشته الکاظمی نخست وزیر عراق مبلغ ۵ میلیون یورو به عنوان هزینه جذب یک سرمربی خارجی سرشناس را به وزارت ورزش پرداخت کرد.

این بار عراقی‌ها با دست پر و با پیشنهادی نجومی به سراغ کارلوس کی روش رفتند و طبق گزارش‌های رسیده از رسانه‌های عراق مذاکرات با مربی پرتغالی خوب پیش رفته است و طرفین در آستانه توافق قرار دارند.

طبق گزارش‌های رسیده از  عراق مبلغ جدید پیشنهادی فدراسیون عراق دستمزد سالیانه ۲ و نیم میلیون یورو است که باعث شده تا کی روش وسوسه شود و در آستانه امضای قرارداد دوساله با رقیب ایران قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    عراق واقعا سرمربی با پرستیژ و جنتلمن خواهند داشت..قطعا با کی‌روش جزو قدرتهای فوتبال آسیا خواهد شد..این نسل تیم عراق زیر نظر کیروش چه غولی بشه صد درصد به جام جهانی صعود میکنه..اشکالی ندارد ما هم با پپ اسکوچیچ میریم جام‌جهانی..
    • وحید IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      یه دفاع جانانه میکنند و حذف میشن. کیروش اسمش بزرگتر از خودشه۱10
  • رضا IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    ایران و مسئولین نمیخوان ایران ب جام جهانی سعود کنه میگید نه نگاه کنید ... نه تنها این دوره حتی دوره بعدم سعود نمیکنه ....
    • لنگ خاص IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      صعود درسته نه سعود
  • حسن IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    احتمالا بودجه جذب کیروش برا عراق رو هم ایران داده،
  • حسن IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    شک نکنید با دفاع اتوبوسی گند میزنه به فوتبال عراق و راحت حذف میشن حالا ببینید همون بلایی که سر کلمبیا و دیگر قربانی‌هاش آورد سر عراقم میاره آخه این مربی چه کارنامه ای داره تو این همه سال کدوم جام رو با کدوم تیم فتح کرده کدوم قهرمانی تورو خدا جو ندید و بادش نکنید ببینید ایران با تامین اسکوچیچ بی ادعا و نجیب و آشنا به فوتبال ایران چطور عراق کی روش رو له میکنه... کافیه فقط چند هفته صبر کنید تا ببینید
    • Hasan IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      کی روش فقط قیمتش در حد مربی های تراز اول دنیاست وگرنه از نظر رزومه و کارنامه هیچی نیست هیچی خیلی خوشحالم که دوباره به ایران برنگشت و ضد فوتبال رو برامون به ارمغان نیاورد برا طارمی هم متاسفم که از این آدم دفاع میکنه طارمی که تمام کننده در حد صفر هست حقشه اسکوچیچ به عنوان ذخیره ازش استف کنه تا حالش بیاد سر جاش
    • علی IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      هشت سال ایرانو اول اسیا نگه داشت رو نمیگی ،کلمبیا رو میگی؟ دوبار پشت هم مارو بی دغدغه برد جام جهانی رو نمی گی؟ چند سال تیمای اسیایی ارزوی بردن مارو داشتن مخصوصا کره رو نمیگی؟ خب همین طراحهارو توی عراق پیاده کنه با اون سبک دفاعی که میگی، خب خودش کلی پیشرفت برای عراق محسوب میشه. اتفاقا عراقی ها بخاطر خوی جنگندگی که توی فوتبال دارن، سیستم دفاع تیمی و ضد حمله خیلی به کارشون میاد و جواب میده.
    • حسن IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      ایران فقط رو کاغذ اول بود با رنکینگ به کسی جام نمیدن ولی این ژاپن بود که کی روش رو نقره داغ و با حذف ایران قهرمان آسیا شد کره و ژاپن هم چند دوره هست که پی در پی میرن جام جهانی مربی ای که بعد چند ده سال مربیگری ی جام نداره مشخصه هنرش
    • پیام US ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      حسن جان شما تیم کره جنوبی و ژاپن را با ایران مقایسه میکنید زیر ساخت‌های ژاپن و کره از آسیا خیلی بالاتر هستش ول ایران یک ورزشگاه درست وحسابی نداره. ژاپن و کره برنامه ریزی دارن. کی روش مربی خوبی برای ایران بود چون بازیکن‌های ایران اگر روحیه داشته باشند خیلی با کیفیت بازی می‌کنند. بازی با ژاپن اگر اون اتفاق بچه گانه نمیفتاد ژاپن هیچ وقت نمیتونست به ایران گل بزنه، بعد گل هم که دیگه روحیه ای واسه بچه ها نبود. از لحاظ استعداد ایران تو آسیا حرف اول را میزنه و بعد از ایران عراق هستش که بازیکنان با کیفیتی داره ولی هیچ کدام نه برنامه ریزی دارند نه زیرساخت. ولی با دفاع و ضدحمله میتونند موفق بشوند. و فکر می‌کنم که عراق با کی‌روش بتونه روزهای خوبی را تجربه کنه. ولی اگر کی روش به ژاپن یا کره میرفت فکر نمی‌کنم که موفق میشد.
    • عادل IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      برادر حسن گرامی !! به اميد خدا با اسکوچيچ هم تيم ملی موفق میشه ! ولی به نظر شما با توجه به تجربه خودتان ؛ خيلی زودنيست که راجع به اسکوچيچ با اطمينان کامل نظر بدهيم ؟؟؟ آيا مودب و سربه زير بودن شاخص خوبی برای مربيگری درايرانیه که هيچ چيز سر جاش نيست ؟؟ کسی تصور می کرد يحيی گل محمدی مودب و سربه زير تا اين حد عصبانی بشه که داور را هول بده و اخراج بشه ؟؟؟ شما وقتی می توانيد با اطمينان راجع به اسکوچيچ نظر بدهی و ايشان را با کيروش مقايسه کنی که او را درشرايط مشابه قرار بدهی! يادمون نره که اسکوچيچ تيمی را از کيروش تحويل گرفت که قبلا دوبار به جام جهانی رفته بود و تا مرحله نيم نهائی جام ملت ها (تنها با يک شکست از ژاپن به دليل حرکات بچه گانه و غير حرفه ائی برخی بازيکنان ) بالا آمده بود و ميانگين سنی 25 سال داشت . تيمی که هشت سال به تدريج ساخته شده بود و در هر پست حداقل 3 بازيکن باتجربه و جوان داشت ! تيمی که خيلی از بازيکنانش طی هشت سال گذشته قدم به فوتبال اروپا گذاشته بودند و زير نظر مربيان حرفه ائی و امکانات حرفه ائی تحت آموزش قرار گرفته بودند . تيمی که با خون دل صاحب مجموعه تمرينی شده بود.
  • عادل IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    انشالله هميشه موفق باشه به جز جلوي ايران !!! الان دوست دارم از اين گروه عراق و ايران صعود كنند به جام جهاني ! ديدن كيروش حتي در تيم رقيب هم هيجان انگيزه ! به اميد ديدار كيروش و عراق در قطر .
  • Parsa IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    حیف شد واقعا. خداحافظ جام جهانی خداحافظ بردهای تیم ملی
  • رحیم IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    خدارو شکر که به ایران برنگشت ، اتفاقا ما با اسکوچیچ بهتر میتونیم نتیجه بگیریم
  • شهروند IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    اگه کیروش بره عراق دخل مارو میاره
  • Hamed.hgh.com IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    ایران وعراق به جام جهانی صعود میکنن ولی عراق با کی روش به ایران میبازه خیالتون راحت
  • فرهاد IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    نه اسکوچیچ به درد ایران میخوره نه کی‌روش یه مربی تراز اول میخواد ایران
  • آریایی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    این عربهای تازی وعراقی دشمن ایرانیها هستند.کی روش را فقط برای مقابله با ایران انتخاب کردند.یعنی یکی از اهداف شوم اینه که این مربی ایران ویاختار فوتبالش رامیشناسه.پس گزینه خوبیست.صعودهم نکنیم لااقل از ایران نمیبازیم واختمال قوی می‌بریم.این از عراقیهاست.حالا منفجرش نکنید.وحشیها
  • شهروند IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    خدمت دوستان. کلمبیا بعد از آرژانتین و برزیل سوم کوپه آمریکن شد.
  • شهروند IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    ایران و سوریه از گروه ما صعود میکنن ب جام جهانی. خیالتون راحت.
  • مجتبی سیاوشی IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    کیروش یه سرو گردن از اکثر مربی های اروپا هم سرتره و اینو کسی نمیتونه کتمان کنه هر کسی هم کیروش رو قبول نداشته باشه قطعا از فوتبال چیزی حالیش نیست ۸سال حضور کیروش در ایران باعث شد ۸سال فوتبال ایران در رنکینگ اول آسیا بشه ۲بار بدون هیج استرسی تیم رو برد جام جهانی، اگه کسی میتونه این کارو بکنه لطفا بگید ما هم بشناسیمش
  • طاها26 IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    کیروش مربی بزرگی هست و شاید به درد تیم های بزرگی مث اسپانیا برزیل آلمان فرانسه نخوره ولی قطعا در تیم های درجه 2و3 دنیا با نظم و انظباطی که به این تیم ها میده وتاکتیک خاص دفاع وضد حمله خیلی خوب نتیجه میگیره و انسجام خاصی به این تیم های ضعیف مث ایران عراق یا هر تیم درجه 2 میده .اگ بیاد عراق شک نکنید عراق سعود میکنه یا حداقل همرو میچزونه...
  • حسین IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    نمی دونم چرا حسم میگه ما با اسکوکیچ به لطف خدا عراق را با کیروش شکست میدیم.
  • حامد IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    عراق یکی از تیمهای سقوط کننده هست . سوریه احتمالا با ایران میره بالا. عراق یه تیم سرگردان که مثل دوره سابق ایران دنبال پول زدن خودش هست.
  • داریوش IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    بدون تردید،کیروش مربی بزرگی هست.حضور ایشان در این مقطع میتونه عراق را به شدت برای تیم ما،دردسر ساز و خطرناک کنه.البته من منکر شایستگی وقدرت فوتبال خودمون نیستم وبا تمام وجود به تیم ملی فوتبالمون عشق میورزم وبه توانایی های اونها اعتماد دارم اما معتقد هستم چنانچه کیروش به عراق بره،با توجه به اینکه مربی بسیار با کلاس وبزرگی هست وبخصوص با عنایت به شناخت بسیار کاملش از فوتبال ما وبازیکنان ما،قطعا کار ما را سخت تر میکنه،به همین خاطر امیدوارم مسئله انتقال اون به عراق،منتفی بشه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی