مجید صدری
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مجید صدری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ضمن واکنش به ادعای کمک 8 میلیاردی اسپانسر استقلال به پرسپولیس از سوی فرهاد مجیدی، گفت: با هیچکس جنگ نداریم ولی از مواضعمان کوتاه نمی‌آییم.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی خود را برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر آماده می‌کند که حاشیه‌هایی پس از شکست این تیم مقابل استقلال تهران در جام حذفی برای این باشگاه به وجود آمده است.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال تهران روز گذشته در گفتگو با رسانه‌ها خبر از پرداختی ۸ میلیارد تومانی کارگزار آبی‌پوشان به باشگاه پرسپولیس داد، موضوعی که واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی و بین هواداران دو تیم ایجاد کرده است.

سید مجید صدری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره دربی پایتخت و همچنین مسائل پیش آمده صحبت‌هایی را انجام داد که این گفتگو در ادامه می آید.

حق پرسپولیس در دربی باخت نبود

صدری درباره شکست پرسپولیس مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور گفت: من فضای مجازی را رصد می‌کنم و تا جایی که می‌دانم، فضا خوب و متعادل است آن هم در شرایطی که ما دربی را از دست دادیم. با این حال، مردم هم می‌دانند که شکست در ضربات پنالتی، حق تیم‌مان نبود و می‌توانستیم به پیروزی برسیم. از این رو، شرایط تغییر کرد.

با لب خندان از تبریز باز می‌گردیم

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره دیدار با ماشین سازی تبریز تصریح کرد: در حال حاضر، وضعیت بسیار خوبی را تجربه می‌کنیم و امیدواریم تیم‌ با استفاده از تجربیات و دانش یحیی گل‌محمدی و تلاشی که بازیکنان نشان می‌دهند، در تبریز با یک نتیجه خوب به برتری برسد و با لبی خندان، وارد دو هفته پایانی شویم.

با کسی جنگ نداریم اما کوتاه نمی‌آییم

«فرهاد مجیدی سرمربی استقلال روز گذشته مصاحبه‌ای انجام داد که در آن اعلام کرد به پرسپولیس توهین نکرده است. با این تفاسیر، آیا باز هم پیگیر شکایت از او و ارسلان مطهری مهاجم استقلال می‌شوید؟» صدر در پاسخ به این سئوال گفت: بحث شکایات فوتبالی، یک موضوع کلی است. ما دوست نداریم با کسی وارد جنگ شویم اما هرگز نمی‌توانیم از مواضع خود کوتاه بیاییم. ما برای استقلال احترام قائل هستیم و امیدواریم آنها هم این احترام متقابل را به تیم بزرگ و پرافتخار پرسپولیس بگذارند. باقی مسائل هم به اتفاقات روزمره فوتبال مربوط می‌شود که معمولا با صحبت و احترام گذاشتن، حل و فصل خواهد شد.

واکنش به ادعای فرهاد مجیدی درباره کمک اسپانسر استقلال

او درباره ادعای سرمربی استقلال مبنی بر کمک ۸ میلیارد تومانی اسپانسر آبی‌پوشان به پرسپولیس قبل از دربی نیز اظهار داشت: نمی‌دانم چه کسی این موضوع را بیان کرده و چه اسناد و مدارکی در میان است اما فقط این را می‌دانم که مسائل هر باشگاهی، به مسئولانش مربوط می‌شود. ما نمی‌توانیم مشکلات باشگاه‌های دیگر از جمله اختلافات درونی را حل کنیم. در کمال احترام، به سایر باشگاه‌ها هم اجازه ورود به مسائل داخلی خودمان را نمی‌دهیم.

از حاشیه فراری هستیم

صدری ادامه داد: تا به حال، سفت و محکم مقابل این موضوعات ایستادگی کردیم و از این به بعد هم، قدمی پس نمی‌کشیم. اگر بخواهیم بحث را شخصی کنیم، ممکن است باعث ایجاد حاشیه شود. ما ثابت کردیم از حواشی بیزار و فراری هستیم.

ما قهرمانیم ولی اتفاقات داخل زمین رقم می‌خورد!

وی درباره میزان شانس پرسپولیس برای کسب پنجمین قهرمانی متوالی لیگ برتر یادآور شد: روز اولی که وارد هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس شدم، این موضوع را بیان کردم که به نظر من، پرسپولیس قهرمان است. اگر نظر شخصی مرا بخواهید، بله، ما قهرمان خواهیم شد اما اتفاقات فوتبالی در زمین رقم می‌خورد. انشاءالله تیم ما با سه پیروزی متوالی، برای پنجمین مرتبه پیاپی روی سکوی قهرمانی برود و خاطره‌ای فراموش نشدنی در ذهن اهالی فوتبال به خصوص هواداران پرسپولیس ثبت کند.

از هواداران، سرمربی و بازیکنان تشکر می کنم

صدر در پایان گفتگو با بیان اینکه کسی در تیم کوتاهی نمی‌کند گفت: از این فرصت بهره می‌گیرم و از هواداران متعصب و دوست‌داشتنی پرسپولیس تشکر می‌کنم که سختی‌ها و استرس زیادی را تحمل می‌کنند اما هرگز ندیدم دست از حمایت تیم محبوب‌شان بردارند. همچنین یک تشکر ویژه و خالصانه از یحیی گل‌محمدی و تک تک اعضای تیم و بازیکنان دارم که در شرایط دشوار، با روحیه‌ای بالا کارها را پیش می‌برند. امیدوارم این تلاش‌ها در نهایت منجر به کسب یک عنوان قهرمانی دیگر برای پرسپولیس شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    الدوچرخه چی ها توهم کمک اسپاتسر الدوچرخه به پرسپولیس را دارند . قبلا الدوچرخه چی ها می گفتند کارگزار استقلال کارگزار خوبی هست اما الان که شانس قهرحاتی شان در لیگ برتر صفر هست میگن کارگزار استقلال به پرسپولیس پول داده
    • میلاد IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      مجیدی خدشم خ ب مید نه داره دروغ میگه ولی برای اینکه ماجرای پاداش فینال اسیایی پرسپولیس که به استقلال داده شد رو ماستمالی گنه این حرف زده
    • ایمان IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      های وب وابسته به مخابرات(مجموعه صدری) و زیر نظر بازجوی جوان اداره میشه! همین تیم 30 میلیارد سندسازی کردن برای همراه اول که لو رفت و خدا میدونه چقدر از اپراتورها پول کندن هنوز لو نرفته! آقای صدری رییس محموعه ای است که برنده خصولتی سازی مخابرات در دوره احمدی نژاد شد، بلافاصله بعد از برنده شدن اون کارتل، رییسشون به همراه همسرش تو خانه مرده پیدا شدن تا صدری بشه جانشینش! "از خاکت از نفتت از خون ات شب دستش رنگینه رنگینه ..." تقدیم به تمام عالیجناب سرخ پوشان
  • پرسپولیس قهرمان IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    والله تا حالا که پول های حاصل از درآمدهای پرسپولیس را تو حلق اینها ریختن
  • ناشناس IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    آقای صدری اولا شما کجای این فوتبالی که دم از قهرمانی درون زمین میزنی!دوم اینکه اظهار بی اطلاعی از کمکهای پشت پرده 30 میلیادری و جدیدا از طریق اسپانسر خود فروخته استقلال با کمک یار غارت جهرمی، بیشتر به یک شوخی میماند لطفا جمع کنید این سیاه بازیها را
  • مهدی همدانی IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    رفتار این روزهای فرناز نشون میده دوباره میخواد قهر کنه چون احساس میکنه از فولاد شکست بخوره
  • اس اس تیم مردمی IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    تلاش کنید برای یک قهرمانی پاک .باکمک داور که چوکای تالش هم میتونه مثلا گلات کنه
    • خفه شو الدنگ کیسه کش IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      نشون میده خیلی داری میسوزی برو دعا کن تیمت فولاد روببره نکونام براتون شاخ وشونه میکشه خخخخ
    • همیشه سرخ IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
      هوچی گری به هیچ جایی نمیرسونتون
  • علی اصغرمحمودی اصل IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    واقعیت اینه که این تاجیهاکه به استقلال تغییرنام دادنددرقبال 40میلیون طرفدارپرسپولیس حدو2میلیون طرفداردارندآنهم در4سال اخیرکه پرسپولیس قهرمان شده شدیداکاهش یافته وروبه کاهش است اگرامسال هم پرسپولیس قهرمان شودکه خواهدشددیگه کسی جرات طرفداری استقلال رانخواهدکردچون استقلال ازپایگاه اجتماعی قوی برخوردارنیست!
  • علی اصغرمحمودی اصل IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    آقایانیکه سواداجتماعی دارندبهترمیدانندتقابل 40میلیون هواداربا2الی 3میلیون هوادارکه انهم روزبروزروبه کاهش است همخوانی ندارداگرامروزدولت کمک های مالی خودراازهردوتیم قطع کنداستقلال به هیچ وجه ادامه حیات نخواهدداشت ولی اگرهرپرسپولیسی ماهانه فقط 20هزارتومان به حساب باشگاه واریزکنندماهانه هشتصد میلیاردتومان درآمدوصول خواهدشدپس این دوتیم بلحاظ پایگاه اجتماعی فاصله زیادی دارند!
  • فيك رد IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    اين صحبتها يعني دقيقا" كمك 8 ميلياردي انجام شده و صحت دارد ولي به كسي مربوط نيست، دلمان خواسته!!!!
  • دخی پرسپولیسی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    دورغ گو ترین ادم مجیدی
  • سحر تاجی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    خدایا چرا کشور ما همچین مسئولینی دارن خوب داداش من اگر چیزی نبود ، اگر پولی ندادن به پرسپولیس، اگر این قهرمانی ها مهندسی نبوده، اگر مسعود سلطانی فر معروف به بابا مسعود کمکی به پرسپولیس نکرده، پس این ها همه الکی گفته میشه ؟!کل ایران دیگه میدونن کاسه ای زیر نیم کاسه هست
  • عارف IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    چطور اون موقع حمید رضا سیاسی مدیر عامل پرسپولیس بود و به کیسه پول میداد صداتون در نمیامد
  • علی احمدی IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    فرناز هرموقع گند میزنه هوچی گری راه میندازه،همون رفقای پولداری که هربازی پاداش ۵.۱۰ .۲۰ ..‌‌.،۵۰و....میدن خب الان کمک کنن ،مگه نمیگید قهرمان از قبل معلومه پس چرا خودتون جر میدید واسه قهرمانی،راستی فرناز بعد دربی گفت من به اینا نمی بازم ،بدبخت بزار چندوقت بگذره از بازی دربی برگشت که باختی،چرا تا دوتا برد میاری توهم برت میداره که خیلی بارته،بخدا دوتا بازی آخر رو ببازی وجام حذفی رو تتونی بگیری که نمیتونی،دوباره بخاطر دخترت فرار رو برقرار ترجیح میدی
  • استقلال قهرمان و مظلوم IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    چرا پس جواب ندادی که اون پول به شما واریز شده یا نه ؟ پس معلوم می شود که صحبت های فرهاد درست بوده . با کثافت کاری های دو وزیر این هشت سال نه تنها به استقلال بلکه به تمامی تیم ها ظلم شد و تمامی این قهرمانیها کثیف بودند . خدا را شکر که حداقل نمایندگان محترم مجلس حسابی عوض این بالاهای جهرمی را درآوردند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی