سه‌شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
۴ |
۴
کیمیا علیزاده با مربی ایرانی در مصاف با ناهید کیانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو تیم تکواندو پناهندگان فدراسیون جهانی با یک مربی ایرانی در رقابت‌های تکواندو بازی‌های المپیک شرکت می‌کند.

رقابتهای تکواندو بازی‌های المپیک از روز شنبه دوم مردادماه در سالن «موکوهاری» شهر چیبا در نزدیکی توکیو آغاز می‌شود. کیمیا علیزاده تکواندوکار سابق تیم ملی کشورمان که در این بازی‌ها به عنوان عضو تیم پناهندگان فدراسیون جهانی حضور خواهد داشت، با هدایت یک مربی ایرانی کار خود را آغاز می کند.

داود فلاحتگر که سابقه حضور در تیم ملی تکواندو کشورمان را دارد و سالهاست ساکن انگلستان است، در این دوره از مسابقات وظیفه هدایت علیزاده را برعهده دارد.

فلاحتگر چهار سال مربی بریتانیا بوده و سال‌ها هدایت تیم ملی بلژیک را نیز بر عهده داشته است و از مربیان با سابقه و شناخته شده در قاره اروپاست.

این مربی ایرانی در خصوص دور نخست مسابقات تکواندو المپیک توکیو گفت: این موضوع به جایگاه تکواندوکاران در رنکینگ مربوط می‌شود. نتیجه هم قابل پیش بینی نیست، مبارزه در المپیک با آن جو خاص و سنگین قابل قیاس با هیچ تورنمنتی نیست، هر تکواندوکاری که کمتر اشتباه کند، پیروز از میدان خارج خواهد شد. ما تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و آماده هستیم.

در این رقابت ها، کیمیا علیزاده در مبارزه نخست وزن ۵۷- کیلوگرم باید به دیدار ناهید کیانی از کشورمان برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۹
    علیزاده قطعا حذف میشه
  • جمشید IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    رقابت دو ایرانی در المپیک مایه شرمساری حکومت تمامیت خواه است و هیچ شرمندگی شامل حال این دو نفر چه ببرند و چه ببازند، نمی شود.
    • منا IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۳
      علیزاده برای انگلیس بازی میکنه بردش پرچم دشمن ترین دشمن ایران را بالا میبره نه پرچم ایران را اون یک ایرانیه اما بازیکن کشور انگلستان محسوب میشه چرا باید بردش باعثه خوشحالی ما بشه اون بین ایران وانگلیس انگلیس را انتخاب کرد اون تو این کشور تکواندو یاد گرفت از این کشور به المپیک رفت ودر تیم این کشور مدال آورد وامروز برای بالارفتن پرچم کشور دیگه ای تلاش میکنه این یعنی نمک خوردن ونمکدون شکستن
  • ناشناس IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۴
    احسنت حرف دل ۸۰ملیون ایرانی زدی کشوری که دشمن ملت ایران بودهست انگلیس خبیث

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی