لوئیس فیگو و فلورنتینو پرس
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره پرتغالی سابق تیم فوتبال رئال مادرید درباره اظهارات توهین‌آمیز رئیس این باشگاه درباره او در یک فایل صوتی که به تازگی منتشر شده است، صحبت کرد.

لوئیس فیگو اولین نفر در میان تمام کسانی شد که در فایل صوتی فلورنتینو لو رفته از پرس رئیس باشگاه رئال مادرید به آنها توهین یا علیه‌شان بدگویی شده است.

نشریه کنفیدنسیال اسپانیا به تازگی فایل‌های صوتی استراق‌السمع شده از پرس مربوط به دوره اول ریاست وی را در چند بخش منتشر کرده که در هر بخش از آن، رئیس کهکشانی‌ها علیه تعدادی از بازیکنان و مربیان سابق تیم از جمله ایکر کاسیاس، رائول گونسالس، کریستیانو رونالدو و لوئیس فیگو صحبت کرده است.

در میان این افراد فیگو اولین نفر بود که به این ماجرا واکنش نشان داد. او در حاشیه بازی ال‌کلاسیکوی اسطوره‌ها که شب گذشته (سه‌شنبه) برگزار شد، گفت: فکر می‌کنم فایلی که منتشر شده مربوط به یک مکالمه خصوصی است که در آن اصطلاحات و عبارات به کار رفته آنطور که به نظر می‌رسند، نیست و آن صحبت‌ها هم تحت تأثیر شرایطی یا اتفاق خاصی عنوان شده است. من این فرصت را به دست آوردم که با پرس صحبت کنم و او هم از من عذرخواهی کرد. بنابراین این موضوع برای من تمام شده است.

فیگو در پاسخ به این سؤال که آیا او بعد از انتشار فایل صوتی با پرس صحبت کرده است، گفت: بله اما خب این فایل صوتی یک مکالمه خصوصی بوده. او عذر خواهی کرده و برای من ماجرا مختومه است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی