نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
۱ |
۵
رژه قهرمانی ایتالیا در یورو 2020
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مقامات محلی کشور ایتالیا تیم ملی این کشور را مسبب افزایش دوباره آمار مبتلایان به کرونا می‌دانند.

جنجال‌ها درباره جشن ایتالیایی‌ها برای قهرمانی یورو ۲۰۲۰ همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین آنها مقامات محلی شهر رُم، آتزوری را مسبب شیوع دوباره ویروس کرونا در پایتخت ایتالیا دانسته‌اند.

طبق ادعای آنها؛ گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به سبب صدور مجوز دور افتخار ملی‌پوشان این کشور با جام قهرمانی در شهر رُم که هزاران نفر را به خیابان‌ها کشاند، متهم ردیف اول شیوع دوباره کرونا است.

ایتالیایی‌ها ۱۰ روز پیش با شکست انگلیس در ضربات پنالتی فینال در ورزشگاه ومبلی، بعد از ۵۳ سال دومین قهرمانی‌شان در جام ملت‌های اروپا کسب کردند.

اعضای این تیم در بازگشت به رم، سوار بر اتوبوس بدون سقف جام قهرمانی را به مردم پایتخت نشان دادند که این تصمیم آنها با نارضایتی مقامات محلی همراه بود.

یکی از آنها کارشناس بهداشت منطقه لاتزیو به نام آلسیو دآماتو با اشاره به ثبت ۶۸۱ مورد جدید از ابتلا به کرونا و یک مورد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، بوده که گفت: ما داریم تاوان به اصطلاح «اثر گراوینا» را می‌دهیم اما خوشبختانه کار در بیمارستان‌ها گره نخورده است، البته در روزهای آتی ما شاهد نتایج از دست دادن تمرکزمان برای کنترل کرونا به خاطر جشن قهرمانی در یورو خواهیم بود. اکثر موارد ابتلا افراد جوانانی هستند که هنوز واکسینه نشده‌اند.

بیشتر بخوانید و ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایساگونا IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    قبل تجمع همه رو واکسن میزدید این اتفاق نمیوفتاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی