نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
برزیل در نبردی جذاب آلمان را شکست داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دیدار جذاب برزیل و آلمان، فینالیست‌های دوره قبل المپیک، سلسائو موفق شد ۴ بر ۲ از سد حریفش بگذرد.

در آخرین دیدار از روز نخست فوتبال المپیک ۲۰۲۰ توکیو، برزیل قهرمان دوره قبل موفق شد آلمان نایب‌قهرمان دوره قبل را ۴ بر ۲ شکست دهد.

در این نبرد جذاب، برزیل نیمه نخست نسخه آلمان را پیچید، چرا که ریچارلیسون با گلزنی در دقایق ۷، ۲۲ و ۳۰ و هت‌تریک خیال تیمش را راحت کرد. با این حال پنالتی‌ای که مولر در آخرین دقیقه این نیمه از کونیا بازیکن برزیل گرفت باعث شد ژرمن‌ها امیدوار بمانند.

در نیمه دوم دقیقه ۵۷ امیری با یک شوت فاصله را کمتر کرد، اما کارت قرمز سختگیرانه به آرنولد در دقیقه ۶۳ کار آلمانی‌ها را سخت‌تر کرد. با این حال آچه در دقیقه ۷۳ گل دوم را برای آلمان زد، ولی این برزیل بود که از ضدحملاتش در دقیقه ۴+۹۰ به گل چهارم رسید و بردش را حفظ کرد.

در دیگر دیدار این گروه ساحل‌عاج ۲ بر یک عربستان را شکست داد. برای این تیم آفریقایی عمری (گل‌به‌خودی) در دقیقه ۳۹ و کِسیه در دقیقه ۶۶ گل زدند. الدوساری هم در دقیقه ۴۴ تنها گل عربستان را به ثمر رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عباس IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    هنوز برزیل سوزش 7بر1 جام جهانی داره اذیتش می‌کنه میخواد با جوانان نوجوانان المپیک و هر طور می‌تونه تلافی کنه دیگه دست به دستمال شده و از داور هم کمک میگیره عمرا بتونی با پسران هیتلر کاری کنی جز با مافیا
  • دخو IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
    عرعرستان توالمپیک هست مگه؟
    • بهنام GB ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۱
      کاش یکم ادب داشتی اینجور اهانت ها شمشیر دو طرفه هست فردا باید ما هم منتظر اهانت اونا باشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی