یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
۰ |
۰
ملوان انزلی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال رضا کرمانشاهی داور باتجربه فوتبال کشورمان را به خاطر قضاوت دیدار ملوان در برابر بادران ۲۰ روز محروم کرده است.

فدراسیون فوتبال رضا کرمانشاهی داور باتجربه فوتبال کشورمان را به خاطر قضاوت دیدار ملوان در برابر بادران ۲۰ روز محروم کرده است. نکته جالب اینکه باشگاه ملوان با وجود اعلام محرومیت رضا کرمانشاهی به این اتفاق راضی نیست و خواستار برخورد شدیدتر با این داور شده است. 

حسین برومند، سرپرست تیم ملوان در این باره می گوید:«این محرومیت ۲۰ روزه عادلانه نیست. اگر در بازی دیگر شهرداری آستارا پنالتی خودش را گل‌ می‌کرد و هوادار امتیاز از دست می‌داد، بادران با یک پنالتی اشتباه و بسیار ناعادلانه به لیگ برتر می‌رسید. آیا در این صورت کرمانشاهی خودش را می‌بخشید؟ اگر نتیجه بازی ما با بادران در صعود این تیم تاثیر داشت فدراسیون چه می‌کرد؟ در آن بازی به گفته کارشناسان یک پنالتی برای ما گرفته نشد و یک بازیکن آن‌ها هم اخراج نشد. هرچه به کرمانشاهی گفتیم گفت ندیدم! مگر می‌شود داور هیچ صحنه‌ای را نبیند؟ امیدوارم فدراسیون برخورد شدیدتری با این مسائل داشته باشد. محرومیت ۲۰ روزه چیزی را حل نمی‌کند و به این ترتیب این مشکلات ادامه دار خواهند بود. کرمانشاهی خوش شانس بود که نتیجه این بازی در صعود تیمی تاثیر نداشت».

در بازی ملوان در برابر بادران که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم بادران خاتمه یافت رضا کرمانشاهی دو بار برای تیم بادران پنالتی اعلام کرد که پنالتی اول توسط سید محسین حسینی از دست رفت و پنالتی دوم توسط حمید کاظمی تبدیل به گل شد. بعد از این بازی پژمان نوری، مدیر عامل باشگاه ملوان اتهامی شدیدی را به رضا کرمانشاهی وارد کرد و اعلام داشت سوت او خریده شده است! 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی