نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
 عکس| بوکسور مراکشی حرکت جنجالی تایسون را تکرار کرد/ این کثافت می‌خواست گوشم را گاز بگیرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در اتفاقی عجیب در یکی از مسابقات رشته بوکس در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، ورزشکار مراکشی سعی کرد گوش حریف خود را گاز بگیرد.

خبرورزشی - پنجمین روز رقابت‌های المپیک صحنه تکرار یکی از جنجالی‌ترین حوادث تاریخ بوکس بوکس بود که در آن یک ورزشکار پس از روبرو شدن با حریفی قدرتمند سعی کرد به شیوه‌ای غیرحرفه‌ای او را تسلیم کند.

این اتفاق که یادآور خاطره مبارزه معروف مایک تایسون و اواندر هالیفیلد در سال ۱۹۹۶ بود - زمانی که تایسون با دندان‌هایش تکه‌ای گوش حریف خود را کند و به سبب آن از ادامه مسابقه محروم (دیسکالیفه) شد - هنگامی رخ داد که در نبرد دو بوکسور در مرحله یک هشتم نهایی دسته سنگین‌وزن بخش مردان، یونس بالا از کشور مراکش به مصاف دیوید نیکا از نیوزیلند رفت و در راند آخر این مسابقه زمانی که دید زورش به حریف نمی‌رسد سعی کرد با گاز گرفتن گوش حریف حواس او را پرت کند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و نیکا با نتیجه ۵ بر صفر پیروز شد.

 عکس| بوکسور مراکشی حرکت تاریخی تایسون را تکرار کرد/ گوش حریف قسر در رفت!

نیکا پس از غلبه بر حریف ۲۲ ساله‌اش که از داور فقط یک هشدار گرفت، گفت: ضربات او نادرست بودند و علاوه بر آن با سر خود به من ضربه می‌زد و بعد هم تلاش کرد، مرا گاز بگیرد. برخی از ضرباتش هم پایین کمربند بودند. من فکر نمی‌کنم که او با این کارها می‌توانست به جایی برسد. او سعی کرد گونه مرا هم گاز بگیرد اما قطعاً جز بدمزه شدن دهانش چیزی دیگری عاید او نمی‌شد. خوشبختانه او نتوانست مرا گاز بگیرد، چون محافظ دندان‌هایش هنوز در دهانش بود و صورت من هم به خاطر تعریق لیز شده بود. با این حال یکی باید به او بگوید که "به خودت بیا مرد، اینجا المپیک است، دست از این کثافت‌کاری‌ها بردار."

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی