نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
باشگاه استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گروهی از طلبکاران داخلی استقلال طی سالیان گذشته به صورت مستقیم یا از طریق استخدام وکیل با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه کرده و این مقام را در جریان عدم دریافت مطالبات معوقه خود گذاشته اند

استقلال بابت مشکلات مالی و طلبکاران خارجی دردسرهای  بسیار زیادی دارد ولی ظاهراً علاوه بر موارد مورد نظر، طلبکاران داخلی هم می‌تواند برای این باشگاه در عرصه بین‌المللی خطرساز باشند.

 طبق خبرهای رسیده، فیفا بابت شکایت طلبکاران داخلی پنجره نقل و انتقالات تیم‌ها را نمی‌بندد ولی با توجه به اینکه گروهی از طلبکاران داخلی استقلال طی سالیان گذشته به صورت مستقیم یا از طریق استخدام وکیل با کنفدراسیون فوتبال آسیا مکاتبه کرده و این ارگان تصمیم گیرنده را در جریان عدم دریافت مطالبات معوقه خود گذاشته بودند، حالا قضیه به مراتب جدی‌تر از قبل شده است؛ روی همین اصل اگر استقلال مطالبات بازیکنان و مربیان داخلی که شکایت کرده اند را نپرداخته یا نتواند از آنها رضایت بگیرد، برای تمدید مجوز حرفه‌ای این باشگاه دوباره پای کنفدراسیون فوتبال آسیا به میان خواهد آمد و دردسر تازه‌ای درست خواهد شد.

 ماجرایی که مشابه آن در تابستان و اوایل پاییز سال ۹۸ نیز ایجاد شده و استقلالی‌ها مجبور شدند با تعداد قابل ملاحظه‌ای از طلبکاران داخلی خود تسویه حساب کنند. ظاهراً کنفدراسیون برای تمدید مجوز حرفه‌ای فقط به پرونده طلبکارانی نگاه می‌کند که ابتدا شکایت خود را در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران ثبت کرده و حکم قطعی گرفته باشند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پویا IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    وقتی سالی یک ۲۰ تا ۳۰ بازیکن با چند برابر قیمت و کلی اپشن میخرن بایدم به موقعدجواب بدن . منتها بدشانسی استقلال این بود که تحریما شدید شد و نه تنها پاداش اسیایی پرسپولیس نیومد بلکه دولت بی پول شده . هرچند که دولت از هرجای شده بدهی تیم حکومتیشو پرداخت میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی