نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه تاریخی در فوتبال ایران/ پرسپولیس و سپاهان جام می‌خواهند، استقلال اعتبار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به حساس‌ترین جمعه فوتبال ایران نزدیک می شویم. روزی که تکلیف لیگ بیستم در بالا و پایین جدول مشخص می شود.

پرسپولیس مدعی اصلی و اول قهرمانی است و سپاهان هم هنوز نا امید نشده است. اصفهانی‌ها منتظر اتفاقاتی مشابه اولین دوره لیگ برترهستند که هفته آخر پرسپولیس برد و استقلال باخت تا در کمال شگفتی جام قهرمانی به شاگردان علی پروین برسد. سپاهان در این راه باید استقلال را ببرد و سپس منتظر خلق شگفتی از سوی پیکان باشد.

در واقع برعکس پرسپولیس، سرنوشت جام در دست سپاهانی‌ها نیست که خودشان ببرند و قهرمان شوند. با این حال آنها فقط برای بردن استقلال به تهران می‌آیند وباید دید استقلال در این بازی حیثیتی چه عملکردی خواهد داشت؟
جمعه شب پرسپولیس و سپاهان به دنبال جام هستند و استقلال برای اعتبار و حیثیت خودش بازی می‌کند. آنها نمی‌خواهند در تاریخ ثبت شود که به خاطر قهرمان نشدن پرسپولیس کم کاری کرده اند و به همین دلیل مسلما استقلالی‌ها با تمام قوا و توان به مصاف سپاهان خواهند رفت.

در بازیهای جمعه بسیاری از نگاهها به استقلال و البته پیکان است. تیم تارتار هم به طور حتم با تمام قوا مقابل پرسپولیس بازی می‌کند تا هیچ حرف و حدیثی ایجاد نشود. اتفاقا خود تارتار هم انگیزه‌های زیادی مقابل یحیی گل محمدی و پرسپولیس دارد و طبعا شاگردان این مربی هم می‌خواهند در یکی از مهمترین بازیهای فوتبال ایران خودی نشان بدهند.

جمعه شب، شب فوتبال است و شرافت. شبی که میلیونها فوتبالدوست پای گیرنده‌ها میخکوب می‌شوند تا شاهد قهرمانی پرسپولیس یا سپاهان و البته تماشاگر شرافت تیمهایی باشند که به نوعی برای دیگران اما برای اعتبار و حیثیت خودشان بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پرسپولیس قهرمان IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    جام پنجم مال پرسپولیس کبیره، خودتون را خسته نکنید
  • حسین IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    قطعا استقلال به سپاهان میبازه حالا ببینید
  • هوادار IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۵
    پرسپولیس با برد پیکان تحت هر شرایطی به قهرمانی میرسه پس به پیکان و تارتار فکرکنید نه به سپاهان یا استقلال ! بازی استقلال با سپاهان مسلما دارای هیجانات خودشه و هر نتیجه ای رو میتونه رقم بزنه
  • ع.شرقی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    در دولت فعلی و با وجود بابا مسعود و دوستان همینطوره باید برای پرسپولیس یک کاپ از قبل کنار گذاشت...امیدوارم در دولت بعد این تبعیض ها نباشد...
  • Habib 6080 IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    پوکر میسوزونه.گلات نابود می‌کنه.دیگه در فوتبال ایران نه پوکر میاد واسه تیمهای دیگه نه گلات...1/2/3/4/5
  • علی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    به امید پنجمین قهرمانی پیاپی عشقمون پرسپولیس ❤❤❤❤❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی